laukeatteko anaaliseksissä?

Vierailija

Olen harrastanut jo muutaman kerran anaaliseksiä poikaystäväni kanssa ja se on tuntunut tosi miellyttävältä ja kiihottavalta.Orgasmia en ole vielä kuitenkaan saanut.Olisiko joitain vinkkejä, esim. tarvitseeko seksin olla kovaa vai hellää?Olen muuten huomannut, että anaalini kostuu seksin aikana yllättävän paljon. Onko ollut samaa ilmiötä?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Jokainen nauttii jostain, ja jotkut saavat nautintonsa peppuseksistä.
Voisiko olla niin, että olette olleet liian hätäisiä poikaystävän kanssa/ette ole lämmitelleet tarpeeksi jotta orgasmin saaminen olisi ylipäätään mahdollista? Entä oletko kokeillut hieroa klitoristasi anaaliseksin aikana?
Seksin hellyys tai rajuus taasen on täysin yksilöllistä, miten vain itsestä ja kumppanista tuntuu parhaalta! :)

Itse en ole ikinä nauttinut tuosta herkempään aukkooni törkkimisestä, enkä todellakaan saa rentoutettua itseäni jotta olisi edes mahdollisuus nautintoon.

Vierailija

Mä en edes tiennyt että anaaliseksistä voi saada orgasmia :D Eihän kaikki naiset saa edes normaalissa seksissä orkkua, ni en yhtään ihmettele vaikka anaaliseksissä ei saisi.

No, tää ei nyt varsinaisesti auttanut mutta :D

Vierailija

kyllä mä ainakin saan anaaliseksissä. Aluksi ihan rauhassa ja sitten vähän nopeemmin ja tietty siihen vaikuttaa asento, että se oikea piste löytyy. itte tuun helpoiten jos oon päällä tai sit ihan normi lähetyssaarnaajassa.. tosin noi on ne asennot, jossa tuun myös tavallisessa seksissä..

Vierailija

Minustakin anaaliseksi on todella miellyttävää ja nautin siitä kovasti. Meillä anaaliseksin aikana olen saannut orgasmin muutaman kerran. Yleensä niin että joko mieheni tai minä itse hyväilen samalla klitorista. Näin saan melko voimakkaita orgasmeja.

Minulla anaali kostuu peppuseksin aikana juuri sopivasti, että homma tuntuu miellyttävältä. Vaginani kostuu peppuseksin aikana todella paljon

Vierailija
Gitana

En saa orkkua anaaliseksissä, en edes nauti siitä niin paljon.

Joo, mulla myös sama juttu. Tuntuu ehkä vähän epämiellyttävältä :S

pinky86
Seuraa 
Liittynyt13.8.2009

Olen harrastanut anaaliseksiä vain yhden miehen kanssa. Tämän miehen kanssa meillä oli seksisuhde vuosia sitten. Ja nautin peppuseksistä lähes enemmän kuin normiseksistä, harmi vain että sitä harvoin tarjolla.

Seurustelen siis. Enkä ole nykyisen mieheni kanssa edes kokeillut peppuilua, koska hän muutenkin niin nopea,ja kärsimätön ni tiedän ettei peppuilusta pystyisi nauttia niin paljon kuin ex-hoitoni kanssa :/. Ja luulen,että se tulisi sattumaan nyksäni kanssa ja paljon..Vaikka koittaisi ollakkin hellä.

Minäkin kostun peppuseksissä todella paljon, vaginani on todella märkä aina peppuillessa. Ja tästä sain aina kuulla hoidoltani ;).

Orgasmia en kuitenkaan ole ikinä saanut. en itse, en yhdynnässä, enkä muillakaan tavoin-Yrityksistä huolimatta. Mutta olen satavarma, että peppuillessa sen saisin helpoiten, koska se kuitenkin suurin asia josta olen nauttinut-kenenkään kanssa ;).

Vierailija

Nautin anaaliseksistä ja saankin yleensä sitä harrastettaessa. Yleensä hieron klitorista samalla, muuten en saa orgasmia niin helposti(:

Vierailija

Täytyy sanoa,

että jo teini-iässä sormen työntäminen anaaliin masturboinnin aikana lisäsi kiihoittumistami huomattavasti. Silloin masturboin lähinnä klitoristani toisella kädellä, ja toisen käden kahta sormea liikuttelin hitaasti anaalissani.

Vähitellen, kun olin oppinut tuntemaan välilihani vaginan ja anaalin välissä, aloin käyttää kahta dildoa, koska sormeni eivät menneet tarpeeksi syvälle anaaliini. Pitkä ja kapea dildo oli vaginaa varten, ja isompi ja paksumpi dildo oli anaaliani varten. Vaginassa olevaa pidin vain paikallaan, mutta anaalidildoa liikuttelin herkullisen hitaasti ja pitkin ja nautinnollisin vedoin...

Rehellisyyden nimissä sivujuonteena on pakko kertoa, että anaalini oli aina kuiva, kuten kuuluukin. Anaali ei liukastu eikä kostu kuten vagina. En halunnut ostaa hintavia liukuvoiteita, vaan käytin Pirkka-vauvaöljyä. K-Marketissa jotkut kyselivät vauvani ikää, joka ei ollut edes syntynyt.

... Ai että teki hyvää. Klitoris paisui ja suureni ihan omia aikojaan edes siihen koskematta. Paras asento tällaiselle kiimaiselle tuokiolle oli sellainen, että olin sohvalla takapuoli korkealla sohvan selkänojaa vasten ja pääni istuintyynyllä. Polvet olivat koukussa. Varmuuden vuoksi ja hyvien tapojen kannattajana laitoin sohvalle paksun valkoisen frotee-pyyhkeen kaiken varalta.

Yleensä dildon työntäminen syvälle anaaliini sai aikaan voimakkaita supistuksia sekä vaginassa että anaalissani, ja dildojen päät hieroivat toisiaan ohuen ohuen lihan läpi. Anaalin ja vaginan erottava liha on tosiaankin todella ohut, ja ulostamisen tuntee myös vaginassa. Pystyin saamaan pelkästään anaali-orgasmeja joka kerralla noin viisi-kuusi, ja sen jälkeen kesti monta tuntia ulostamisentapainen olo vaikka suoli oli tyhjä kuin pankkitili.

Kun aloin seurustella opiskeluaikanani, poikaystävälläni oli pitkä ja kapea penis kireällä esinahalla. Opetin hänet panemaan minua kaikkiin reikiini ilman kondomia. Sipaisin aina ennen panoa anukseeni samaista vauvaöljyä ja vedin sitä myös poikaystäväni penikseen.Monta kertaa teimme niin, että hänen peniksensä pani minun anaaliani, ja itse pidin vaginassani dildoa paikallaan oikein syvälle työnnettynä, ettei se haittaa peniksen liikkeitä anaalissani.

Yhdynnän aloitimme aina suuseksillä, koska silloinen poikaystäväni vaati sitä. Sen jälkeen molemmat reikäni olivat hänen kapean maalaispeniksensä käytössä. Ajan mittaan hän oppi vaihtamaan vaginan anukseen suorastaan vauhdissa, josta olen hänelle äärimmäisen kiitollinen. Sain hänen kanssaan satoja anaali-orgasmeja.

Nykyisen aviomieheni penis on kokonaan toista kokoluokkaa kuin tuon opiskeluajan poikaystäväni, joka rakastui itseään viisitoista vuotta vanhempaan suorastaan kuivahkoon naisopettajaansa ja muutti hänen luokseen. On kuitenkin kaikella kunnioituksella todettava, että tuon hyvin kuivahkon yliopiston naislehtorin suorastaan mitäänsanomaton ja epänaisellinen tyyli muuttui varsin nopeasti, kun oli aloittanut suhteen minun poikaystäväni kanssa. Sellaista tyylimuutosta ei uskoisi, ellei itse näkisi. Miehet pyörivät hänen ympärillä kuin mehiläiset kukkatarhassa.

Aviomieheni penis on anukseeni ja anaaliini enemmän kuin huippuhyvä. Kiitos ja kunnia siitä hänelle.

Näin vanhemmiten haluan pääasiassa penistä anaaliini, vaikka toki vaginanikin toivottaa tukevan penikseen sisäänsä tervetulleeksi. Olen myös huomannut, että mieheni nauttii suunnattomasti, kun olen selälläni jalat koukussa, ja hän työntelee mestari-penistään anaalissani. Suuren terskan liukuminen tai lopsahtaminen anukseni sulkijalihasten paremmalle mutta pieämmälle puolelle tuottaa minulle voimakkaita kiiman ja kiihoittumisen tunteita. Hän tekee sen äärettömän taitavasti, ja samalla pidän pilluani kaksin käsin avattuna hänen edessään ja tiedustelen, voinko saada myös tänne. Tavallisesti tunnin ilotuokiossamme laukean lukemattomia kertoa, mutta mieheni laukeaa vain kerran.

Minun onnekseni hänellä on harvinainen kyky pidättää peniksensä laukeamista. Pelkään kuitenkin, että menetän hänet ja hänen peniksensä jollekin muulle naiselle, joka osaa ottaa taitavammin suihin.

Einari

Kerran nuorena poikana paneskelin naapurin punapää tyttöä saunassa. Löylyt olivat kosteat,savusauna kun oli, mutta lorttonen oli vieläkin kosteampi. Tilanteesta kiehtovamman teki se, että syvästi uskonnollinen äitini oli kieltänyt koskaan sekaantumasta punapäihin, koska he eivät taivaaseen pääsisi. Tytön isä oli myös huomannut vaeltavan katseeni tyttäressään ja antanut minulle satikutia tästä. Kerran hän uhkasi minua jopa tussakollaan, kun jäin kiinni tirkistelystä aittassa!

No,siinä minä naida napsutin tuota kiellettyä nuoruusrakkauttani minkä pakaroistani pystyin, kunnes vehkeeni lipsahti vahingossa ulos ja varovaisesti asettelemaan sitä takaisin rakkauden lähteeseen...saman aikaisesti tyttö tarrasi minua pakaroistani kiinni kaksin käsin ja repäisi minua sisäänsä lujalla otteella. Samalla, kun tunsin peniksessäni jopa pientä kipua, tyttö vingahti jotenkin villisti! Aluksi ajattelin, että nyt upposi syvälle, kun lantiomme löivät yhteen, mutta jatkaessani lantioni työstöä uskoin tajunneeni mistä oli kyse! Vako oli vaihtunut lennosta johonkin huomattavasti kireämpään. En kehdannut katsoa alakertaan ja pidin vain silmiäni kiinni, kun ei se soveliasta tuohon aikaan ollut. Sen verran kireältä ja hyvältä tuntui, ettei mieleeni tullut lopettaakaan varsinkaan kun tytön äännähdyksistä ei ollut luettavissa mitään sen ihmeempää. Siinä minä nuorimies, elämäni voimissani hakkasin vasaraani ja mietin mielessäni, että tässä on jotakin väärää, mutta kuitenkin jotain kaunista...äännähtelin ja tulin koristen lysähtäen tytön päälle kuin märkä rätti...Kiittelin kovasti ja mainitsin etten koskaan ollut kuvitellutkaan tuohon toiseen reikään naivani! Tyttö vain totesi,etten minä hänen sisässään ole viimeisiin minuutteihin enää ollutkaan! Jumalauta,mulkkuni oli hirttyneenä saunan lauteitten välissä! Ei ihme, että tiukalta tuntui!

Pirjo

Pirjo 53v.   itselläni ainakin kun mieheni kanssa rakastellaan ns, normaalisti niin haluan melkein aina kunnon vedot myös tuonne vitun alapuolelle. se tunne kun mies antaa perseeseen niin en voi sanoin kuvailla kun tekee hyvää. Ja menkkojen aikana meillä ihan päivittäisessä käytössä. Itse olen huomannut kun mies on päälläni ja antaa anaaliin niin ns, normaalin panoliikkeen sijasta liikutan lantiota sivuttais suunnassa,tuntuu hyvältä ja laukean aina. Ainoa mikä anaaliyhdynnässä itseäni ärsyttää on,kun slaakin jälkeen mies vetää ulos mulkun niin tuntuu kuin olisi paskalla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat