vaikea tapaus

Vierailija

Ääh, en oikeen tiedä mitä pitäs tehdä. Tapailen yhtä poikaa ja en tiedä tuleeko tää juttu onnistumaan.

Tavattiin ekan kerran uutena vuonna ja luulin sen olevan vaan yhden yön juttu. Oon aika varma et sillon se petti sen tyttöystävää mun kanssa, ilmeisesti tyttöystävä oli myös pettäny tätä poikaa aikasemmin.

No sitten maaliskuun lopussa poika otti yllättäen yhteyttä ja kyseli kuulumisia. No nähtiin sitten jo aika pian.

Mut en oikeen ymmärrä tätä poikaa, mitä se haluu. Se ei ota mitään yhteyttä pitkään aikaan aina välillä, sit siitä tulee välillä aika hiljanen mun seurassa ja tuntuu et sitä ei kiinnosta mun asiat. Ja pari kertaa se on tehnyt niinkin et se ei ilmestynyt vaikka sovittiin että nähdään. Onneksi sentään ymmärsi, että olin vihanen sille.

Tykkään siitä tosi paljon, mut en jaksa roikkuu tälläsessä olemattomassa suhteessa jos mikään ei muutu. Se on sanonu, että haluu edetä hitaammin kun mä ja on se senkin sanonu, että haluu olla mun kanssa, mutta olisi kiva jos se juuri sellasilla pienillä eleillä osottaisi, että se välittää.

Kyl mä sille oon tosta maininnut, että tarviin enemmän sen huomiota, mut eipä ole näköjään mennyt viesti perille.

Kommentit (5)

Vierailija

Tähänkin voi vaan sanoa, että unohda se - ansaitset jotain paljon parempaa. Itse olen niin paljon ottanut opikseni vähän saman tyylisestä jutusta mikä on takanapäin. Jos sitä oikeasti kiinnostaisi niin eiköhän se pitäisi yhteyttä useammin, älä lähde tuon tyypin pompotteluun mukaan. Mä tein sen virheen, että roikuin melkein vuoden vastaavanlaisessa jutussa ja nyt en sitten millään pääse asiasta yli kun kaikki on tosiaan ohi....

Vierailija

Itselläni oli myös vastaavanlainen tapaus joku aika sitten. Tapailimme erään tosi ihanan oloisen miehen kanssa useita kertoja muutaman kuukauden ajan, soittelimmekin satunnaisesti ja viestejä laiteltiin varmaan päivittäin. Kuitenkin meidän "juttu" tuntui olevan vähän häilyvä, kun en ottanut tyypistä mitään selvää. Jos ehdotin tapaamista, niin saattoi olla yllättäen muuta menoa, kuten töitä yms. Ja muutaman kerran perui tapaamisen, kun olin ensin häntä odottanut "tuntikaupalla". Itse kyllä kerroin omista tunteistani hänelle, ja hänkin kyllä kertoi pitävänsä minusta paljon...

Kestin tätä tilannetta tosiaan sen pari kuukautta, kunnes tapasin hänet yllättäen baarissa. Menin kysymään "suhteemme" tilannetta, kun halusin selvittää meidän jutun laadun, ja kappas vain, hetken jutustelun jälkeen tämän tyypin vierelle ilmestyi tyttönen, joka esittäytyi hänen tyttöystäväkseen...!

Seuraavana päivänä tyyppi soitti mulle että "selvitellään" asiaa, ettei mulle jäis jutustamme "paskan maku suuhun"! Ja hän kielsi tietenkin kaiken. En ole ollut mieheen yhteydessä enää sen jälkeen. Ja tää tilanne on ollu mulle tosi vaikea, sillä olin tosi ihastunut tähän tyyppiin. Ja tuntui että mua oli hyväksikäytetty, mun hyväuskoisuutta.

Sun tapauksessa nuo "tuntomerkit" viittaavat johonkin vastaavaan, joten suosittelisin että unohtaisit koko jätkän, se varmasti vaan "pelailee" sun kanssa.

Hyvää ja rakkauden täyteistä kesää sinulle! Ja voimia tyypistä irtipääsemiseen...

Vierailija

Kiitos teille molemmille vastauksistanne.

Katjuska, tuo kertomasi kuullostaa kyllä todellakin niin tutulta. Mullaki on ajoittain ollut just hyväksikäytetty olo.
Sinäänsä toivon, että tässäkin kävisi niin, että törmään häneen jonkun toisen tytön seurassa, silloin olisi niin paljon helpompi päästää irti.

Tiedän sen kyllä itsekin että pitäisi lopettaa tää tähän, mut se irtipäästäminen on vaan niin vaikeata, kun kerrankin on taas joku, joka antaa läheisyyttä, vaikkakin aika heikosti.

Vierailija

''Tiedän sen kyllä itsekin että pitäisi lopettaa tää tähän, mut se irtipäästäminen on vaan niin vaikeata, kun kerrankin on taas joku, joka antaa läheisyyttä, vaikkakin aika heikosti.''

Mä tiedän miten vaikeaa ja miten paljon se sattuu päästää irti, mutta mitä aikaisemmassa vaiheessa sen teet niin sitä helpompaa se on. Mitä kauemmin annat tämän tyypin leikkiä sun tunteilla niin sitä enemmän satutat itseäsi. Itse opin omasta jutustani, että se on jokotai. Jos ei halua nähdä niin se on siinä sitten, eteenpäin ja uutta kohti. Puolen vuoden päästä se irtipäästäminen vasta vaikeaa onkin. Tämä minun tyyppini ilmoitti yhtäkkiä alkaneensa seurustella toisen tytön kanssa. Meidän ''juttu'' kesti melkein vuoden, nyt ei olla moneen kuukauteen oltu tekemisissä toistemme kanssa ja voin sanoa että ei, yli en ole päässyt eikä näytäkkään siltä että yli olisin edes pääsemässä. Nyt kadun, että en tehnyt jutulle pistettä heti alkuvaiheessa kun tyyppi alkoi käyttäytyä törkeästi. Katsoin kaiken läpi sormien ja anteeksi annoin aina kaiken ja aina olin valmis näihin yökyläilyihin kun tämä viitsi ottaa yhteyttä. Ja mihinkään ei juttu ikinä johtanut. Joten kannattaa säästää itseäsi turhilta sydänsuruilta!

Vierailija
katjusha

Kestin tätä tilannetta tosiaan sen pari kuukautta, kunnes tapasin hänet yllättäen baarissa. Menin kysymään "suhteemme" tilannetta, kun halusin selvittää meidän jutun laadun, ja kappas vain, hetken jutustelun jälkeen tämän tyypin vierelle ilmestyi tyttönen, joka esittäytyi hänen tyttöystäväkseen...!

Itse olen ollut tuollaisessa tilanteessa siinä tyttöystävän roolissa, ja haluaisin sanoa kaikille, jotka huomaa että on ollu tossa "toisen naisen" roolissa ni että kertokaa sille tyttöystävälle mitä mies on puuhaillut selän takana, itse olisin ainakin halunnut tietää.. :/ No joo, nää tilanteet on aina vaikeita, mutta tuli vaan mieleen..

Että petturimiesten päät vadille! :D

Mutta alkuperäiseen liittyen: varmaan minäkin neuvoisin että "jätä se - älä tuhlaa aikaasi vääriin miehiin".. (Vaikka tiedän hyvin sen irtipäästämisen vaikeuden..)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat