Suuseksin anto naiselle.

Vierailija

Harrastin ekaa kertaa tuossa suuseksiä tyttoystäväni kanssa ja yritin tietysti tehdä kaiken parhaani mukaan. Mua jäi kuitenkin kaivertamaan, että nauttiko hän siitä vai sattuiko häntä kun nuolin klittaa.
Aluksi suutelin ja hyväilin koko kroppaa siirtyen pikkuhiljaa alaspäin. hivelin reisiä ja ulompia häpyhuulia hellästi. Tässä vaiheessa tytto oli jo kohtalaisen märkä. Siirryin sitten sisempiin häpyhuuliin nuoltuani hetken ulompia. Viimein kosketin klitorista kielelläni ja tyton sisareidet eli jalat hieman tavallaan säpsähti tai nytkähti. Oletin että se oli osoitus nautinnosta ja jatkoin klitan nuolentaa. Tyton jalat nytkähti aina kun nuolaisin klittaa. tytto kylla näytti nauttivan ja hänen selkänsä oli kaarella. Hän peitti myos suunsa kädellään kun nuolin häntä, koska olosuhteiden pakosta meidän oli oltava semihiljaa. Mietin että peittikohän hän suunsa voihkimisen vuoksi (nautinnosta) vai sattuikohan häntä ja siksi peitti suunsa :D
miltä teistä naiset kuulostaa.. Suoriuduinko kohtalaisesti vai munasinko täysin :D Kysyin kyllä tytoltä että nauttiko siitä ja sanoi että nautti. Kysyin vielä että varmastikko ja hän vakuutti että kyllä. Mutta eihän teistä koskaan tiiä jos haluutte vaikka olla kohteliaita.
ps. sori mulla on 'o' nappula rikki.

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Kuulostaa hyvältä! Saat suht varmasti (kaikkihan ovat yksilöitä, toinen tykkää toisista asioista) tajunnan räjäyttävän orgasmin asettamalla huulesi tiukasti klitoriksen ympärille (älä purista/pure) ja luomalla siihen kiellelläsi mahdollisimman suuren paineen (tosin ei niin suurta että alkaa sattua). Lisäksi häpyhuulten kokonaisvaltaisesta imemisestäkään ei ole ainakaan haittaa...
Hienoa että uskalsit tulla kysymään naisnäkökulmaa asiaan! Ihanaa törmätä aina välillä sellaisiinkin kaksilahkeisiin jotka haluavat ottaa naiselta suihin ja tehdä sen vieläpä kunnolla! Ainakin kuvailustasi päätellen sinulla on edessäsi loistelias suihinottajan ura (mikäli jaksat kiinnostua ja kehittää taitojasi) ;)
Tytöt, kirjoittakaa lisää kommentteja! Tää on mielenkiintonen aihe! xD

Vierailija

Niinkuin -puhvi- sanoi että kuulostaa hyvältä (ja sitä se takulla on ;)) eikä häpyhuulten kokonaisvaltaisesta imemisestäkään ainakaan haittaa.. Joten taatusti tyttöystäväsi tykkäsi...

Vierailija

Noniin, kuulostaa tosiaankin ihan hyvältä, niin ku muut jo sanoi ;)

Ainut juttu mitä olen itse ainakin huomannut, että jos mies imee liian kovaa klitorista niin tulee sellainen ihme effekti, ettei oikein pysy paikoillaan (eli nytkähtää niin kuin sanoit) koska se tuntuu liian intensiiviseltä, eikä välttämättä hirveän hyvällä tavalla. Tämäkin toki varmaan yksilöllistä, mutta minä en ainakaan siitä imemisestä hirveästi pidä. Kannattaa kysyä ihan suoraan, että onko tämä liian kovaa, haluatko kovempaa, ylöspäin, alaspäin jne :)

Ja sitten kun olet jo niin itsevarma, että pystyt hoitamaan suullisen osan ongelmitta, voi aina lisätä sormipeliä :)

Vierailija

Kiitti vastauksista :) En juurikaan imenyt sitä klittaa. Muutaman kerran otin huulien väliin ja imasin herkästi mutta tästä tytto ei mitenkaan nytkähtänyt. Kyllä mä vähän siinä sormiakin käytin. Pitää sit enskerralla imeskellä niitä häpyhuuliakin :) Tavoitteena ois kyllä ens kerralla saada orgasmi aikaan. Mistähän sen huomaa parhaiten jos tytto sen saa :D
Joo musta on kivaa kun pystyy antamaan nautintoa toiselle. It makes my day :)Siksi halusin kuulla naisten mielipiteitä miten se kannattaa tehdä koska te sen parhaiten tiedätte miltä mikäkin tuntuu :D
ps. piti vaihtaa nimimerkkiä kun en tajunnut et piti logata sisään sähkopostiosoitteella eikä nimimerkillä ja sit pyysin uutta salasanaa mut se ei koskaan tullut mailiin asti. :S

Vierailija

Kyllä sen sitten huomaa jos tyttö saa orgasmin! Jos on pakko olla ihan hiljaa niin ei ehkä äänistä huomaa, mutta kyllä se keho sen kertoo.. Tosin orgasmin saaminen suuseksillä voi viedä hetken tovin jos toisenkin, että kannattaa olla kärsivällinen :D

Vierailija

mahtavaa että täälläkin sivuilla käy miehiä, ja varsinkin sellaisia jotka on kiinnostunut naisen haluista.. hyvä sambo90! :D
tosiaan niinku sanottiin niin kehosta ne saamiset huomaa! mut toisaalta se on niin yksilöllistä et miten se keho reagoi, mulla ainaki jos rupee sattuun ni keho alkaa silleen jännästi nykiin :D en osaa selittää mut sen saamisen pystyy sit kyl varmistaan ilmeistä.. :)

Vierailija

Ihana kuunnella miestenkin juttuja ja minusta on todella hienoa että miehet pyytävät neuvoa naisilta vaikka näin keskustelun lomassa, niin osaavat sitten tyydyttää kumppaninsa.

Ja sampo90, tuo kuullostaa just hyvältä :P

Vierailija

Ihanaa että näät vaivaa tulla kysymään naisilta neuvoa ja selkeästi välität tyttöystäväsi nautinnosta! :) Kymmenen pistettä!

Ja tuo mitä kerroit suuseksisessiostanne kuulosti oikein hyvältä ainakin minun korvaani ;) Mitenhän sitä saisi oman miehen välittämään minun tunteistani seksissä noin paljon :o

Vierailija

Kuulostaa erittäin hyvältä ja tuollainen tuntuu vieläkin paremmalta. Onneksi rakkaani pitää hyvin myös minun nautinnostani huolen :)

Mä en pysty olemaan suuseksin aikana paikoillaan, mutta se ei liity todellakaan siihen, että en nauttisi. Mieheni on kyllä tästä huomauttanut, mutta tietää etten kykene olemaan silloin paikallaan.

Onneksi maailmaan mahtuu miehiä, jotka välittävät tyttöystävänsä nautinnosta.

Vierailija

Jos saan antaa viel pari vinkkiä :p Nuole pitkiä hitaita vetoja alhaalta ylöspäin sekä laita kieli kunnolla sisään ja nuolase yläreunasta. ;P Ite oon ollu nii kauan ilman suuseksiä, et on pakko vähä neuvoo muita ku ne onnekkaat sentää saa sitä. :D

Vierailija

Munkin mielestä on kivaa, että miehetkin käy täällä ja kysyy neuvoa naisilta :) Ja kyllä mä luulen, että sun tyttöystäväs nautti siitä ja onnistuit hyvin ;) :) Ihan hyvältä nimittäin kuulostaa mun mielestä :D Tietenkin, jos klittaa koskee tai nuolee liian lujaa, niin se voi tuntua vähän epämiellyttävältä tai sattua vähän.. Mutta en usko, että sun tapauksessas niin kävi :) Ja niin se piti vielä sanoa, että kyllä sen todellakin kehosta, ilmeistä ja äänistä huomaa, kun tyttö saa orgasmin. Ainakin musta sen huomaa selvästi ja just noista merkeistä, haha :'D

Vierailija

itselläni ainakin jalat nytkähtelee samanlailla kun kuvailit tyttöystäväsi tekevän, ja silloin minä ainakin nautin joten luulen sen olevan hyvä merkki! :)kauheata kuulla ettei useat tähän vastanneet naiset saa poikaystävältään suuseksiä :o

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat