Eksä vs. uusi tuttavuus

Vierailija

Mulla on nyt ongelma jollaista en koskaan uskonut joutuvani kohtaamaan, eli tapailen kahta miestä. Toinen on eksäni, joka jätti minut pari kuukautta sitten. Ensimmäinen kuukausi meni yhä tapaillessa (ja riidellessä), mutta toukokuun alussa hän sanoi, ettei ole millään tavalla kiinnostunut minusta. Emme olleet kolmeen viikkoon juuri missään tekemisissä, mutta nyt hän on taas kuvioissa mukana. Hän soittelee yleensä vähintään kerran päivässä, usein paljon useammin, ja viimeisen viikon aikana olemme tavanneet aika useasti. Hän on ennenkin suhteen aikana omasta mielestään seurustellut kanssani, silloin kun minä olen luullut ettei välillämme ole mitään. Eilen ja tänään hän sanoi muutamia asioita siihen sävyyn, kuin muka seurustelisimme taas.

Tämän toisen miehen olen tavannut vasta pari kertaa, ja hän on kiinnostunut. En pysty salailemaan tätä eksältäni kauan, koska hän (eksä) soittelee niin usein ja kysyy aina missä olen (ja tietää asiani hirveän hyvin, eli valehtelu on vaikeaa). Seksiä harrastan vain eksän kanssa. Mutta mitä sitten kun/jos suhde tämän toisen kanssa etenee?

Rakastan eksääni, mutta suhde ei vain toimi koska hän ei ole rakastunut minuun (näin se on minusta aina ollut, vaikka hän juuri esim. soittelee ja muuten antaa näin ymmärtää), ja pian hän taas jättäisi minut jostain naurettavasta syystä. Suhteemme ei ole myöskään koskaan ollut tasa-arvoinen, vaan hän on aina päättänyt kaikesta ja tanssittanut minua pillinsä mukaan. Kerran hän lisäksi tavallaan petti minua (emme seurustelleet silloin, mutta hän lupasi ja vannoi ettei *PIIP* yhtä kaveriaan, ja *PIIP* kuitenkin). Lisäksi seurustelu hänen kanssaan ei ollut "normaalia": suuteleminen kuului vain ja ainoastaan seksiin, kavereiden kanssa ei voinut viettää aikaa, vanhempiani hän ei voinut tavata jne. On-offia kesti puolisentoista vuotta. Pitäisikö minun kertoa eksälleni tästä toisesta ja kysyä, kuinka paljon hän on valmis näkemään vaivaa jos haluaa sittenkin olla kanssani? Hän on kyllä tavattoman mustasukkainen, ja voisi suuttua silmittömästi. Ja onko lainkaan järkevää antaa, eh, kuudetta tilaisuutta? :( En jaksaisi taas sitä helvettiä mikä eksän kanssa oli. Stressaan tästä koko ajan... En tietenkään haluaisi ihastuttaa tätä toista miestä itseeni ja sitten valitakin eksääni :/

Kysyn nyt sitten täällä kun kaverit on korviaan ja kurkkuaan myöten täynnä tuota eksääni ja heidän mielestään suurinpiirtein kuka tahansa on häntä parempi...

Kommentit (7)

Vierailija

Kuuntele kavereitasi ja järkeäsi ja unohda eksä. Ei se toiminut ennenkään niin miten se yhtäkkiä alkaisi toimia? Satut vaan itseäsi kun suostut tuommoiseen pompotteluun. Tiedän kyllä, että helpommin sanottu kuin tehty, mutta... Eiköhän se eksä sitten unohdu kun näet, että maailmassa on parempiakin miehiä :)

Itselläni vähän samantyylistä säätöä ollut ja tiedän tunteen.. Kokemuksesta siis voin sanoa, että jätät eksän omaan arvoonsa ja katsot mitä siitä uudesta jutusta tulee.

Vierailija

Eksän unohtaminen ja vanhasta irti päästäminen on aina hankalaa, mutta kokemuksella voin sanoa, että kannattaa vaan rohkeasti jättää taakse eksä, joka ei sinua oikeasti rakasta ja jatkaa elämässä eteenpäin! Sinua varten on varmasti olemassa jotain paljon parempaa! Go for it!!!

Vierailija

kuuntele kavereitasi, mikäli he ovat hyviäkin ystäviä, ovat he tunteneet sinut kauan ja haluavat parastasi. Tuo tekstisi kuulostaa pahalta, ja uskon että löydät sinun arvoisesi miehen, joka hyväksyy virheesi, kunnioittaa ja arvostaa sinua. Ehkä eksälläsi taitaa olla itsellään asiat huonosti, koska normaali ihminen haluaa ilman muuta tutustua toisen vanhempiin ja kavereihin, ja haluaa antaa hellyydenosoituksia muuallakin kuin sängyssä. Kertomasi perusteella mies ei ole arvoisesi, saat aivan varmasti parempaa, älä anna äijän kontrolloida tekemisiäsi, päätät niistä ihan itse! ;)

Vierailija
vanilla

Kuuntele kavereitasi ja järkeäsi ja unohda eksä. Ei se toiminut ennenkään niin miten se yhtäkkiä alkaisi toimia? Satut vaan itseäsi kun suostut tuommoiseen pompotteluun. Tiedän kyllä, että helpommin sanottu kuin tehty, mutta... Eiköhän se eksä sitten unohdu kun näet, että maailmassa on parempiakin miehiä :)

Itselläni vähän samantyylistä säätöä ollut ja tiedän tunteen.. Kokemuksesta siis voin sanoa, että jätät eksän omaan arvoonsa ja katsot mitä siitä uudesta jutusta tulee.

Oon samoilla linjoilla. Ja oman kokemuksen kautta voin neuvoa, että päätöskin kannattaa miekkosten suhteen tehdä kuitenkin suht nopsasti, muuten voi olla että jäätkin yksin. Anyway tsemppiä ja toivotaan että valitset oikein! :)

Vierailija

EIEIEIEIEI!
Mitä ihmettä oikein mietit? Miten voit kuvitella palaavasi yhteen miehen kanssa, josta voit sanoa varmaksi ettei hän rakasta sinua???

Sinä ansaitset rinnallesi ihmisen, joka rakastaa sinua ja arvostaa ja haluaa jakaa elämänsä sinun kanssasi. Muista se, etsi sellainen ihminen ja pidä siitä kiinni.

Vierailija

Ei kuulosta kylä yhtään hyvältä tuo sinun eksä. Se on mahdollisuutensa jo saanut ja munannut, unohda koko tyyppi ja jatka elämääsi!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat