Pienet hellyydenosoitukset

Vierailija

Miten te osoitatte kumppanianne kohtaan että välitätte? Olisi kiva lukea näitä.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Kaupassa ja muilla asioilla jos ollaan yhdessä niin kädestä pitäminen sellainen vakaa varma tapa, ehkä vähän lapsellinen mutta mitä sitten.

Vierailija

kädestä pitäminen on ihan perus, ja kun pusuttelusta niin kovin tykkään niin otsalle, päälaelle ja poskelle suukottelu, ja välillä ihan muuten vaan halitaan. :)

Vierailija

Käsi kädessä kulkemisen lisään minäkin.
Halaillaan paljon, saatetaan kiireenkin keskellä vaan pysähtyä halaamaan. Se on mielestäni kutkuttavan ihanaa antaa samalla toiselle pieniä, helliä suukkoja.
Saatan myös mennä halailemaan, jos mies istuu pöydän ääressä tai koneella, jolloin kiedon käteni hänen kaulalleen ja kuikuilen olan ylitse.
Suukkoja annetaan myös paljon, ja ohi kulkiessani aina sipaisen häntä hellästi tai teen jotain vastaavaa. Leffoja/telkkua katsotaan aina sylikkäin ja silitellään toisiamme :)

Vierailija

Samoja juttuja täälläkin..:)
Kahvin tuominen toiselle, oven avaaminen ja muut perusherrasmiesjutut ;) Toisen auttaminen päivän pienissä askareissa, hieronnat (etenkin minulle, sillä kärsin kroonisesti hartiajumeista) ja paljon muuta pientä.

Vierailija

Ihaninta oli se, kun olin tuttavamiehen kanssa baarissa, ja päätettiin sitten lähteä sieltä meille. Mies tarkisti koko ajan, että olin ok, tyyliin "haluatko lainata takkiani?" , "onko kylmä?", "onko hyvä olo?", "käynkö ostamassa sinulle vettä tms?". Seksinkin aikana tuli näitä "onko hyvä ?" jne. Ei siitä suhdetta tullut, mutta enpäs ole moista herrasmiestä vähän aikaan tavannut..

Vierailija

Meillä on ihan arki rutiinia pusujen antaminen vaikka vaan käveltäisiin toistemme ohi, haleja annetaan ja joka päivä sanotaan "love you". Ei sitä viiden vuoden yhdessäolon jälkeen edes ajattele sen enempää ku kaikki tapahtuu niin automaattisesti :)

Vierailija

Meilläkin noita perusjuttuja, käsi kädessä kulkemista ja halauksen tai suukon antamista ohimennen. Lisäksi usein iltaisin jos ei olla liian väsyneitä niin vuorotellen "piirretään" toistemme selkiin ja samalla kutittelemme myös niskaa, käsiä ja takapuolta. Tuntuu tosi kivalta!:)

Vierailija

Meillä kanssa samoja juttuja, mutta lisäisin vielä, että musta on niin ihanaa, kun mun mies kehuu mua usein, se kertoo miten kaunis oon tai miten hyvältä seksi tuntuu mun kanssa ym. Välillä jäädään vaan tuijottaa toisiamme, ja se tuntuu hyvältä, kun näkee toisen katseesta, että se on ihan rakastunut. :D

Vierailija

mun mielestä tommoset pienet jutut on just kaikista ihanimpia ^^ exä aina harrasti sellasia pieniä yllätyksiä, joskus se oli vaikka ruusu, joskus taas jotain ihan muuta, vaikka aamupala sänkyyn.. ja kaikki pienet hipasut ja pusuttelut sun muut, ite tykkään tosi paljon hieroa toista ja halailla :) seki on ihanaa kun toinen vaan yhtäkkiä kaappaa syliin ja kantaa vaikka sohvalle tai sängylle ;) ja myös sanalliset hellyydenosoitukset on ihania :)

Vierailija

Meillä on kansa tapana olla käsikkäin ihmisten ilmoilla, ja usein mies pitää kädestä myös autolla ajaessaan :) Sitten suukotellaan ja halitaan ja hipsutellaan aina ohikulkiessamme. Ja telkkaria katotaan aina sylikkäin :)

Vierailija

Tilanteissa jossa ollaan välillä omillateillä (esim kavereilla, tai baarissa) poikaystäväni saattaa tulla taakseni ja kietoa käsivarret ympärilleni. Rakastan tuota tapaa, koska siinä yllättyy aina ja tulee turvallinen olo.

Vierailija

Sellaset pienet hipasut ja hipsutukset, pusut ja halit on ihania :) Yleensä istutaa sohvalla toistemme kainalossa tai muuten vaan löhöillään ihan vierekkäin. Joskus kulta on kiva yllättää ostamalla jotain aivan turhaa matkoilta...

Vierailija

Mun poikaystävä on tuonut muutamia kertoja aamupalaa sänkyyn ja se on mukavaa :) Myös halit on kivoja, koska mun poikaystävä tietää milloin on halin paikka.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat