Mitä pukeudutte kun lähdette ulos?

Vierailija

eli mitä siis laitatte päälle kun lähdette esim baariin tai klubille?

Kommentit (14)

Vierailija

Joku kiva tunika, yleensä ns. pussimallinen, legginssit, yleensä mustat mutta joskus jotkut muutkin, tai sitten läpinäkymättömät tai kuultavat sukkahousut ja sneakerit. Tietty kaikki tyylikkäästi yhisteltynä, ja sopivan mehukkaat tai sopusointuset asusteet, riippuen asusta ja väreistä.

Vierailija

Olen hame/mekkoihminen. En juurikaan pidä farkkuja, vaikka niitä onkin tuolla kaapinpohjalla varmasti ainaki 15 parit, paitsi jos housut ovat todella mukavat päällä, rennot, eivätkä kutita, herkkäihoinen kun olen. Eli laitan yleensä mekon, esim. farkkumekko tai hameen, esim. kellohame, sitten sen kanssa joko näyttävä lyhyhihainen/t-paita tai yksinkertainen toppi ja näyttävät korut, kaulakoru + korvikset. Kenkinä menevät yleensä joko korolliset/korottomat saappaat tai peruskorkokengät. Legginsejä en juurikaan pidä, joten sukkahousut vedän aina mekon/hameen kaveriksi jalkaan - yleensä mustat, mutta on niitä myös kuviollisia, tummanruskeita ja violetinväriset. Silloin tällöin laitan vielä vyön vyötäröä korostamaan, mutta sen käyttö on viimeaikoina jäänyt vähemmälle. :)

Yleensä siis kun lähden ulos laitan päälleni joko jotakin todellä värikästä tai hieman neutraalimpaa ja luonnollisia sävyjä.

Vierailija

Farkut ja jokin kiva yläosa vähän kelistä ja meiningistä riippuen. Yleensä jokin vähän "hienompi" paita/tunika. Korkeat kengät on ehdottomat :) Asusteeksi vyö ja laukku samaa sävyä. Korut on yleensä hopeisia, isot korvikset on nyt mun juttuni :)

Hameita en jostain syystä ole ikinä oppinut käyttämään..vain ihan juhlatilaisuuksissa tulee vetäistyä hame/mekko päälle. Kaverin häihin pitäisi etsiä jostain joku kiva juhlavampi mekko..

Vierailija

Olen tosi kyllästynyt baareissa ravaamiseen ja käyn siksi lähinnä vain opiskelija bileissä moikkailemassa kavereitani. Silloin päällä on haalarit ja joku biletoppi.

Vierailija

Itse käytän usein myös tummia farkkuja ja "hienompaa" toppia. Suomesta on vaan niin vaikea löytää näitä yläosia jotka ovat näyttäviä, mutta ei halvan oloisia!
Olisiko mitään vinkkejä kaupoista joista löytyisi kivoja biletoppeja? :)

Itse en useinkaan laita korkkareita, sillä olen pitkä, ballerinatyyppiset kengät ovat usein jalassa :)

Vierailija

mieluiten puen tyköistuvan mekon ja makeet kengät tai trendikkäät farkut ja hienon topin. yksi ehdoton biletoppi kauppa on ehdottomasti modtex! :)
myös nettikauppa trendiks.fi ja be beautiful ovat biletoppien asialla.

Vierailija

Riippuu aina mikä on fiilis.
Suosin itse nahkatakkeja, tennareita, pillifarkkuja, toppeja ja rentoja paitoja, mutta edelleenkin rippuu mikä on olo ((:

Vierailija
indefinite

Riippuu aina mikä on fiilis.

Sama!
Yleensä oon hameihminen, eli joku lyhyt, vähän erikoisempi hame ja sen kanssa melko yksinkertainen paita, yleensä ihan musta t-paita. Jotakin koruja, jotka eivät häiritse tanssiessa. Korkkareita en useimmiten baariin laita (paitsi talvella korkosaappaat), vaan söpöt, vähän hienommat ballerinat tms matalat kengät.

Koska käytän paljon minareita, pidän tärkeänä, ettei näytä kuitenkaan halvalta, eli paksut sukkikset/peittävä paita!

Vierailija

babydoll-toppi/muu toppi

+ siistit farkut/muut siistit housut TAI minari + sukkahousut

+ korkkarit/saappaat

+ kaulakoru ja rannekoru

Väreinä käytän mustaa, vaaleenpunasta, harmaata, violettia.. en pelkää värejä. Joskus baarissa oon huomannu, miten melkein kaikilla muilla on ollut mustat paiat päällä, niin tykkään erottua joukosta..

Vierailija

Biletoppeja on kyllä tosi vaikea löytää! Joten kiitos holidaybaby noista nettikauppavinkeistä! Tein heti tilauksen tonne be beautifuliin ;D. Tuolla trendiksissä häiritsi vähän vaatteiden isous :/ näki oikein suurennetusta kuvasta kuinka vaate roikkui mallin päällä... Molemmissa kaupoissa oli kyllä useimmiten topeista vain se yksi koko.

Eli siis ulos lähtiessä tykkään laittaa päälle jonkun kivan biletopin, farkut ja korkkarit (kesällä sandaalit, talvella saappaat). Viime aikoina olen kyllä mekkojakin joskus vaihtelun vuoksi käyttänyt.

Vierailija

Pukeutuminen riippuu mulla paljolti paikasta jonne oon menossa...en halua olla paikallisessa pikku kuppilassa viimeisen päälle laitettuna, saati sitten suositussa yökerhossa kotihiiren näköisenä.

Jos menen pubiin/rock-klubille tms. tykkään pukeutua yksinkertaisesti esim. farkkuihin/farkkuhameeseen, ballerinoihin ja johonkin perustoppiin.
Jos menopaikkana on kyseessä jokin kunnon "bileluola" tulee usein laittettua korkkarit, minihame ja jokin bling-bling-toppi :)

Vierailija

Mullakin riippuu aika paljon paikasta, että mitä sitä päällensä vetää. Aika paljon tulee kuitenkin bilettämässä käytyä yökerhoissa, joten päällä on useimmiten farkut ja joku toppi. Jalassa korkkarit ja luonnollisesti asusteina jonkinlaisia koruja.

Vierailija

Mulla asut vaihtelee hirveesti, joskus asustan arkiasun pelkästään näyttävillä koruilla, ja olen valmis. Usein kuitenkin käytän farkkuja ja jotain biletoppia tai sitten puen bilemekon:) Bilemekko ja biletoppi kulostaa pahalta:D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat