Ilmaista (tai halpaa) ajanvietettä

Vierailija

Listatkaahan tänne ideoitanne siitä, miten voi viettää hauskan päivän (tai vaikka vain pari tuntia) mahdollisimman edullisesti. Tuntuu, että nykyään kaikki maksaa ja paljon, joten kaipaisin ainakin itse välillä hauskoja ilmaishuveja.

Kommentit (12)

Vierailija

Itse aloitan:

- Kirjastot ja lehtilukusalit
- "uusi ilme kirpparilta mahdollisimman halvalla" -leikki
- kukkakimppu luonnonkukista (piristää kotia ja mieltä)

Vierailija

- Ulkoilu! Etenkin hienona päivänä voi lähteä ilmaiseksi kävelylle, lenkille tai pyöräretkelle; yksin, yhdessä tai porukalla :) Jos sopivia paikkoja löytyy läheltä voi piknikin saada aikaan kohtuullisen halvalla. Frisbeen tai jalkapallon mukaan ottamalla voi myös urheilla.

Vierailija

Aurinkoisena päivänä viltti nurtsille, hieman piknikki välineitä, mukava lehti/kirja, ehkä musiikkiakin mukaan ja eikun nauttimaan, ihan vain vaikka yksikseen, toki unohtamatta aurinkorasvaa! aika kuluu nopeasti ja samalla rentoutuu, ja ehkä saa vielä hyvän rusketuksenkin.
itse harrastan tätä vain itsekseni, viettäen ihan vain omaa aikaani!

Vierailija

Ulkona voisi harrastaa liikunnallisia aktiviteetteja kuten
-hyppynarulla hyppiminen
-sulkapallo
(pitää vaan olla piha tms.)

-jos kehtaa, niin leikkipuistoissa on kiva verestää lapsuudenmuistoja :D
-katso kartasta tai netistä lähialueen rannat ja kierrä ne läpi..toimintaa riittää useammalle päivälle (jos asuu alueella jossa paljon vettä, heh).
-tai löytyykö lähistöltä esim. kotieläintilaa tai taidenäyttelyä.

Vierailija

Jotkin museot ovat ilmaisia, kannataa perehtyä.
Sekä ainakin pienet valokuva- ja taidenäyttelyt ovat ilmaisia.
Silloin tällöin myös elokuvateatterit järjestävät teemapäiviä, joissa mahdollista nähdä ilmaiseksi näytöksiä.

Vierailija

Itte oon alunperin pieneltä paikkakunnalta ja siellä tuli vietettyä montakin melko tylsää päivää. Käsityöt on mukavia, jos niistä tykkää. Ainahan voi opetella uusia käsityömuotoja ja kirjastot ovat pullollaan hyviä aiheeseen liittyviä kirjoja. Palapelit on myös aika halpoja(niitäkin voi löytää kirpparilta) ja niitä on ihan mukava koota samalla kun kuuntelee hyvää musiikkia. Mutta nämä molemmat on kyllä aika yksinäisiä puuhia, mutta niihinkin saa aikaa menemään:)

Vierailija

Jos pidät urheilusta mene katsomaan kun nuoret tai lapset yleisurheilevat urheilukentällä se on ilmaista. Myös voi käydä näyteikkunaostoksilla.Itse kävelen keskustassa ja mietin kun näen jonkun kivan jutun että pystynkö kenties itse askartelemaan sellaisen tai saisinko esim. kirpparilta halvemmalla sellaisen. Itseasiassa olen saanut paljon ideoita juuri näyteikkunaostoksilla.

Vierailija

kotona voi askarrella kaikennäköistä.
esim.jos on konvehtirasia tai muu pahvirasia voi tehdä kauniin säilytysrasian kun koristelee vanhoilla koruilla, kankaanpalasilla ja muulla hilpetöörillä.

Vierailija

leikkipuistoihin on joskus kiva mennä kavereiden kans hassutelemaa ! Talvisin pulkkamäki ajaa saman asian, ittelläni on pari vanhaa pulkkaa kaapissa pölyä keräämässä, voi kysyy kavereilta et olisko niilläki . Joskus innostuu askartelemaa kotona, vaikka synttärikortteja kavereille

Vierailija

Nettisivustolla (www.watch-movies-links.net) voi katsoa ilmaiseksi leffoja, kunhan vain rekisteröityy ;) Erittäin hyvä sivusto, eikä ole mikään huijarijuttu viruksien puolesta! Laillisuudesta en sitten tiedä :D On nimittäin aika tuoreitakin leffoja katsomiskunnossa ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat