Artikkelista: Miesmetsällä

Vierailija

Hyviä ohjeita Lorttopolitan tarjoilee!

Itsekkin olen harrastanut irtosuhteita 14 miehen kanssa. Useasti olen juuri käyttänyt tätä pihtailemista valttinani, miehet vain jostain syystä nauttivat kun heihin ei kiinnitä paljoa huomiota ja antaa hommalle hieman haastetta.

Löysin myös tällätavoin unelmieni miehen, sellainen raamikas, varakas ja fiksu mies. Ollut suhteessa kahdesti aikaisemmin, hyvin säilynyt.

Tämä unelmieni mies olisi rakastanut minua, mutta jätti minut vain siksi, että olin harrastanut irtosuhteita. Mutta eiköhän jostain löydy vielä se joka ymmärtää että olen lortto.

- LOrtto94 -

Kommentit (2)

Vierailija

Minäkin olen tällainen lortto jolla irtosuhteita riittää. LÖysin myös kerran elämäni miehen baarista, hän oli komea, rikas, fiksu ja mukava, mutta heitti minut keskellä yötä ulos pakkaseen koska kerroin harrastaneeni irtosuhteita 14 eri miehen kanssa viimeisen vuoden aikana.

Hän olisi rakastanut minua kovasti, siitä huolimatta että en koskaan puhunut hänelle, katsonut häntä silmiin saati antanut puhelinnumeroani tai lähtenyt uusille treffeille, koska olen todennut pihtailun ehdottomaksi keinoksi saada parhaat miehet.

-Lortto94-

Lorttopolitan FTW!!

Vierailija

Hei!

Minä rakastan irtosuheita, mutta nyt kukaan järkevä mies ei halua seurustella minun kanssani menneen seksielämäni takia. Täytyy kai tyytyä mieheen joka on tutkinut kaikkies suomilorttojen reijät.
Yhenyönpanot FTW

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat