Talk show-ohjelmat - Viihde ja kulttuuri

shazzer

Kuinka moni katsoo? Ja muutenkin keskustelua näistä.

Late Night With Conan O'Brien (Siirtynee siis Jay Lenon kenkiin The Tonight Shown merkeissä)
Mitä mieltä, miten uskotte että tulee muuttumaan Late night showsta?

Itse olen Conania seurannut enemmän muutama vuosi sitten sillä nyt se on tullu niin myöhään. Mutta tykkään hänen jutuistaan ja ihan mielenkiinnolla odotan tuota Tonight showta.

Jimmy Kimmel on myös hauska ja yleensä päiväsaikaan (uusinnat) seuraan hänen showtaan. Siinä vaan se pappa (joka esiintyy useimmissa sketseissä) ei ole erityisen hauska :roll: Mutta Jimmy rules :D

Kommentit (9)

Celestia

Mä kattelen ihan satunnaisesti vaan, eli en mitään tiettyä talk show:ta katso säännöllisesti. Eniten oon katellu ehkä Conan O'Brienia, ja aion vilkaista sitten sitä herran uuttakin ohjelmaa ihan mielenkiinnosta. Toivottavasti idea pysyy edes suht samana ja Conan saa edelleen olla oma itsensä. Late Night With Conan O'Brienissa oli niin loistavia sketsejä :D En tiedä yhtään tarkemmin millainen idea tuossa The Tonight Showssa on, mut jotenkin on sellainen kuva että se ois vähän "konservatiivisempi" kuin Late Night.

Jimmy Kimmeliä oon myöskin vilkaissut, mutta sen verran vähän etten osaa oikein sanoa siitä sen kummempaa.

Nyt uusin löytö on Ellen DeGeneres Show joka tulee Liviltä vissiin useammankin kerran päivässä, itse katson silloin tällöin sen lähetyksen joka tulee arkisin klo 12, mulla kun näkyy tuo Liv rajoitetusti. Tykkään Ellenin huumorista ja muutenkin hän on sellainen aika valloittava persoona.

Hmm.. Varmaan muitakin oon joskus katellu mut en muista nyt nimiä :D

Tsein

The Tonight Show on ollu ainakin tähän asti vähän hillitympää huumoria, ku mitä Conanilla oli Late Nightissa. Tosin Conanhan lupasi viimeisessä lähetyksessään, että sama meno tulee jatkumaan Tonight Showssakin. Mitä joskus on tullut Jay Lenon vetämänä katsottua, niin samoja sketsejä (esim. lehdistä leikatut mokat) ja samanlainen rakenne noissa on, mutta TS:ssa on vähemmän "hassuja hahmoja" ja ns. huonoa huumoria. Se on selvästi vähän tasokkaampi... vai oisko korrektimpi parempi sana.

Conania on tullut katsottua ahkerasti ja eiköhän tuota tule katsottua sitten kun Sub aloittaa Tonight Shown näyttämisen. Conanilla on hyvä tilannetaju ja se saattaa alkaa heittää hyvää läppää käsikirjoituksen ulkopuolelta, jos on jotain mistä heittää.

Ellen DeGeneres Show:ta oon kans kattonu jonkun verran. Se on kans aika mukavaa katsottavaa. Enemmän sellasta leppoista menoa, kuin tiukkaa haastattelua.

Oprahia katsoin sillon kun se tuli. Siinä vähän välillä haiskahti itsekorostus, joten ihan aina ei jaksanu katella sen tarkemmin.

Jimmy Kimmel on ihan hauska äijä. En vaan koskaan muista katsoa sen ohjelmaa. Tulee väärältä kanavalta, kun ei osu kanavasurffaillessa kohdalle.

Tyra Banksin showta katsoin parin jakson verran Avalta, mutta siitä nyt ei jääny mitään sen kummempaa käteen. Kaikki, jotka tietää Tyran tyylin, tietää sillon minkälainen se show on.

shazzer

Tuli mieleen että loppuuko tuo Late Night kokonaan, korvako Conania sitten kukaan?

Niin joo tuo Elen DeGeneres-show on hyvä silloin kun muistaa katsoa. Muutenkin hauska koomikko.
Oprahiakin tuli katottua silloin tällöin kun se oli. Siinä ihan hyviä aiheita.

Suomalaisia ei tule paljon kateltua (Arto Nyberg, punainen lanka) vaikka usein niissä on ihan hyviä ajankohtaisia aiheita. Kai nuo viihteelliset showt vetoaa enemmän.

Tsein

^Late Nightia aloitti vetämään koomikko Jimmy Fallon, joka on vieraillut Conanin luona monta kertaa ja on tuttu mm. Saturday Night Live -ohjelmasta. Fallon aloitti oman pestinsä kolmisen viikkoa sitten maaliskuun alussa. Olis ihan kiva nähdä joltain kanavalta sitäkin showta, että pääsis vertailemaan kahden eri juontajan tyyliä samassa ohjelmassa.

shazzer

^Aaaivan, olenhan mie tuosta joskus kuulutkin. Ihana Jimmy, aina tykänny siitä ^^ Sais nyt sen ohjelman suomen telkkariin, vaikkapa edes sen kunniaksi että sen vaimo on Suomalais-syntyinen :D

Tsein

Mie voisin kattoo noita kotimaisia keskusteluohjelmia, jos ne tulis johonki järkevään aikaan. Lisäks ne tulee vääriltä kanavilta, kun ei tuota Yleä ja sen ohjelmatietoja tule seurattua Pasilaa ja elokuvia enempää.

Jesssi-

Late night with Conan O'Brian oli ainoastaan ainut talk show mitä oon katsonut.Eipä sekään nyt mikään maailman paras ohjelma ollut.Ellenin showta olen muutaman kerran vilkaissut mutta ei sekään iske miuhun.Tyran shown haluaisin katsoa mutta kun ei ole sitä Avaa.

Suomalaiset talk showt ovat kyllä toinen toistaan huonompia.Otetaan nyt erimerkiksi vaikka Maria!.Ei jeesus mikä ohjelma sekin.Ehkä huonointa ikinä mitä telkusta on tullut

Celestia

^ Mä en jotenkin pysty seuraamaan tota, jostain syystä se Maria ärsyttää mua ihan suunnattomasti :D Vaihdan aina kanavaakin kun tulee sen talk show:n mainos, en vaan kestä katella ja kuunnella sitä naista. En mä ees tiedä mikä siinä varsinaisesti ärsyttää, mut en vaan oo koskaan tykänny siitä :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat