Hääohjelmat - Viihde ja kulttuuri

Kepatäti

Kukas seurailee ja mitä seurailee?

Tässä ensin katselin Liviltä "exchanging vows" (en muista suomenkielistä nimeä), jossa siis parit järjestää toisilleen häät ja sitten paremmat häät järjestäny voittaa häämatkan.A

Nyt kattelen kakkoselta "Satuhäitä" ja itkuhan tässä tulee. Mä rakastan häitä!

Sivut

Kommentit (25)

Tsein

Miun on tullut katottua tuota Meidän häät -ohjelmaa aina uusintana, kun se tulee jossain sellasessa välissä ettei telkkarista tuu mitään muuta katsottavaa. Siinä on ihan kiva, kun on valittu selvästi erilaisia pareja joka jaksoon, vaikka välillä onkin tuntunut, että mitä omituisempi ja erikoisempi pari, sitä varmemmin ne on päässy tohon ohjelmaan. Mut onhan se jännä nähdä, miten erilaisia hääjuhlia Suomessa vietetään.

cunisex

Torstai-iltojeni suurinta viihdettä ovat kakkosen ysiltä alkava Satuhäät ja sitten kymmeneltä perään neloselta Meidän häät. Huomioni on kiinnittynyt siihen, että nuissa molemmissa ohjelmissa tuntuu olevan välillä hirmu nuoria pareja. Satuhäissäkin olivat ne 17- ja 18-vuotiaat :o En rupia jeesustelemaan, mutta itsekin kun olen nuori, niin huomio kiinnittyi näihin.

shazzer

Satuhäitä ja meidän häitä katon. Ne tuleekin jännästi peräkkäin. Mukava katella millaisia häitä ihmiset järjestää ja haaveilla samalla omistakin :oops:

Nyytikki

Satuhäät ja Meidän häät kuuluvat torstai-iltaan ja jälkimmäisestä olen nähnyt kaikki jaksot ;) Ihan kivaa katseltavaa. Tuota Livin exchanging vowsia katsoin kerran. Aina avomiehen kanssa näitä katsellaan :P

jennamaria

Sama täällä, Meidän häät ja Satuhäät ovat suosikkiohjelmia! :D Satuhäitä toki pitempään jo kattonu..
En jaksa teeveestä katsoa, mutta nettitv:stä! :)

Jesssi-

Mie katson kanssa Satuhäitä ja Meidän häitä.Tosin molemmat yleensä uusintana.Ja noista kahdesta Satuhäät on jotenkin parempi,tykkään kun siinä keskitytään enemmän siihen pariin ja sen tarinaan.Kyllä sitä aina herkistyy kun noita katsoo :D Jotenkin alkaa aina kuvittelemaan tahtoisko sellaiset häät mitä muut ovat järjestäneet jne.

marika_

Molempia (siis satuhäitä ja meidän häitä) olen katsonut kerran. Meidän häissä näin tämän 17/18-vuotiaan parin ja satuhäitä katsoin kun siinä oli lapsuudenkodin naapurit (ne varsin uskonnolliset 19/20-vuotiaat). Ihan hyviltä vaikuttavat molemmat, ei vaan meinaa koskaan muistaa noita. Toisaalta noi ohjelmat ei kyllä tee yhtään hyvää mulle, koska alan itsekin oikein tosissani haaveilemaan naimisiinmenosta vaikka hyvin tiedän ettei se ole ihan lähivuosina ajankohtaista. :roll:

Shirlie

Silloin kun olin itse naimisiin menossa, noita hääsarjoja tuli seurattua paljon tiiviimmin. Nyt ei enää kiinnosta ihan niin paljoa. Tosin amerikkalaisia bridezilla-sarjoja jaksaisin seurata vaikka kuinka, ne on niin sekopäitä kaikissa vaatimuksissaan, että niistä saa hyvät naurut irti :D !

Subilta tuli vissiin vuosi tai pari sitten sellainen hääohjelma kuin Who's wedding is it anyway ja siinä oli useita tosi prameita häitä.

Merilyn

seuraan ja parasta viihdettä kaveriporukassa!

Outoa tosin että on ollut jo ainakihn kolmet häät noissa ohjelmissa nyt vähän ajan sisään, joissa on ollut uskonnollinen/nuori hääpari. Olisi mukava nähdä jotain muutakin. Satuhäissä kun oli se uskonnollinen nuoripari, se tyttö oli minusta jotenkin todella ärsyttävä! Sen piti saada kaikki mahdollinen kahdesta hääautosta miljoonaan eri hääkuvauspaikkaan ja teetettyyn hääpukuun, kun mikään muu ei kelvannut :roll: Ja oman morsiammenryöstönsäkin oli tämä tyttö itse suunnitellut. huhhuh.

SunLion

mua ei jostain syystä tällä hetkellä jaksa kiinnostaa. ehkä kyse on huonosta keskittymiskyvystä.

satuhäät ohjelmaa katoin ennen..sillon kun sen juontajana oli saturuotsalainen. Ohjelma oli siis aivan toisenlainen. Siinä oli turhaa ne horoskooppihöpötykset, mutta muuten se oli lämminhenkinen ja romanttinen sarja :)

Jesssi-
Merilyn
Satuhäissä kun oli se uskonnollinen nuoripari, se tyttö oli minusta jotenkin todella ärsyttävä!

Olen aivan samaa mieltä!Se mieshän oli vissiin ihan tossun alla jo niin nuorena.

Se on kyllä ihmetyttänyt miten molemmissa ohjelmissa on ollut usein todella nuoria ne parit.Kuten juuri tuo uskonnollinen pari.No ainakin se kertoo siitä että nykyään mennään vaan hirmuisen nuorena naimisiin.Kiva on ollut kuitenkin nähdä millaset juhlat he ovat saaneet aikaan :)

Merilyn

Näillä nuorilla uskonnollisilla pareilla voi olla syynä juuri se uskonto/suvun painostus, että naimisiin pitää mennä heti kun pystytään. Vanhoilliset/uskonnollise ihmiset usein pitävät esim. avoliittoa ja etenkin esiaviollista seksiä syntinä. Ja varsinkin siinä taoauksessa, kun se tyttö oli vielä 17, voi hyvin kuvitella suvun painostuksen, koska heillähän oli jo lapsikin. Ja voi vaan kuvitella, että vahinko..

"Kiva on ollut kuitenkin nähdä millaset juhlat he ovat saaneet aikaan Smile"
Joo on kyllä, mutta esim. sen toisen uskonnollisen "piene budjetin häät(lähinnä tarjoilu)" eivät kyllä loppujen lopuksi näyttäneet miltään pienen budjetin tarjoiluilta. Varmaan tuotantoyhtiö nekin ruoat maksaneet, jotka alun perin parin piti itse tehdä, mutta "vatsataudin" vuoksi he eivät niitä tehneet. Epäilyttävää.

olematon

Mä oon kattonu pari kertaa meidän häitä, ja sit tuota liviltä tulevaa ohjelmaa :) mun mielestä tuo livin ohjelma on vähän extreme :D hassu kun suunnitellaan toisille häät... :roll:
Ah, häät on ihania! :) mä tahon häihin! menis nyt joku naimisiin, ku ite en oo vissiin ihan lähivuosina menossa ku mieskin puuttuu :lol:

Nyytikki

Siis joo samaa mietin kuin olematon :D aika hyvä kun järjestävät toisilleen häät ja sitten vielä valehtelevat mitä haluavat, että toinen pari valitsee väärin ja itse pääsevät matkalle :o Esim. yhdessä jaksossa nainen itki kun oli saanut niin erilaisen hääpuvun kuin mitä olisi halunnut :P

Eilisessä Livin jaksossa (katsoiko kukaan?) oli heteropariskunta ja lesbopariskunta. Oli jotenkin vähän noloa minusta, että heteropariskunta valitsi mustan smokin miesmäisemmälle naiselle, vaikka tämä siis oikeasti olisi halunnut kermanvärisen housupuvun :roll:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat