I Love New York - Viihde ja kulttuuri

Ninive

"Vaimomatskua-sarjasta tuttu, tunteita ja keskisormia nostattanut morsioehdokas New York (Tiffany Pollard) loistaa omassa reality-ohjelmassaan."

Subilla Tiistaisin klo. 23:00

Kuka muu tunnustaa olevansa koukussa :lol: ?

Itse seurasin Vaimomatskua-realityn molemmat tuotantokaudet enkä näinollen voi mitenkään olla innostumatta New Yorkin omasta deittisarjasta!
Niin hullu eukko (anteeksi) että pakko seurata. Puhumattakaan äidistään :lol:
Loistavaa viihdettä.

Arvauksia miehestä kenet Tiffany (New York) valitsee? Itse uskon vahvasti että Chance on loppukaksikossa. Täytyyhän sen olla :lol:

Kommentit (13)

Celestia
Ninive
Kuka muu tunnustaa olevansa koukussa :lol: ?

Minä! :D

Multa jäi eka jakso näkemättä, mutta sit kun seuraavalla viikolla satuin olemaan telkkarin ääressä siihen aikaan kun tää alkoi, niin jäin sitten seuraamaan ja ihan huomaamatta koukutuin.

Tosiaan hyvää aivot narikkaan-viihdettä, ihan pimeä sarjahan tää on mutta siksi juuri tästä tykkäänkin :D

En nyt muista niiden kaikkien hemmojen nimiä, joten en lähde kunnolla veikkailemaan, mutta voipi olla kyllä että just tuo Chance pysyy mukana loppumetreille :)

Snaelaug

Kammottavaa.
Satuinpas tänään sitten katsomaan sen :shock: en tiiä ees oliko uusinta vai mikä jakso mut katoin silti. Ja se on just niin älytön et jos se tulis "normaaliaikaan" niin aivan varmasti katsoisin joka jakson. Eli tyyliin sunnuntaina alkuillasta :roll:
Hoh hoh..
Mut joo, se Chance oli kyllä aika hot :-k jos se nyt ees noin kirjoitettiin.

Ninive

Mä en ymmärrä miten Mr.Boston on onnistunut roikkumaan mukana näinkin pitkään. Olin alkuun saletti että se lähtee ensimmäisenä talosta :shock:

Whiteboy ja 12pack sais mun puolesta pikkuhiljaa kadota kuviosta. Etenkin jälkimmäinen on aivan karsea :lol:

Celestia

^ Mr. Boston on kyllä tosiaan niiin koominen :lol: Ihan käsittämätön tyyppi, mut onneks se on pysyny mukana talossa koska se on just hauskaa viihdettä :D Jotenkin se on jopa suloinen kun se on niin nörtti ja vähän "ulapalla" koko ajan.

Jesssi-

Tää on kyllä ehkä kamalin ohjelma mitä mie oon koskaan katsonut :lol: Ekan jakson katsoin kokonaan mutta sen jälkeen on seuraaminen vähän jäänyt kun se tulee niin myöhään.

New York oli jotain aivan kauheeta sillon Vaimomatskussa ja on kamala vieläkin.Aiheuttaa erittäin suurta myötähäpeää :D Ja se New Yorkin äiti...Ei hyvänen aika.

Noista miehistä miulle ei kyllä jäänyt mieleen ku se Chance.Eikä siitäkään oikein muuta kun et se äiti vissiin vihasi sitä ja jotain.

Ninive

Olihan eilen taas paljon myötähäpeää aiheuttava jakso.. :lol:

Nauratti aikalailla Chancen haistattelu pikkutytöille, mr.Boston nyrkkeilykehässä, New Yorkin äiti maistelemassa miesten tekemää ruokaa!

Ihan hyvä että Boston, pieni nenänkaivelija, tippui jo pois pelistä. Lähtisköhän seuraavaksi Whiteboy.

Celestia

Joo kyllä se New York tais sittenkin ihan oikean henkilön pudottaa, ne ois ollu melkoisen huvittava pari Bostonin kanssa :D
Oli taas aika kauheeta kateltavaa se Bostonin nenänkaivaminen, se tuntui tekevän sitä aina silloin kun se oli hermostunut :lol:

Nyt mulla on mennyt jo hermo siihen Chanceen, sais tippua pian :? Mutta en kyllä välttämättä usko että New York vielä pudottais sitä..

glitter_

Haha, noniin tästäkin ohjelmasta on keskustelu täällä.. :lol: En olis ikinä uskonut, että jopa kattoisin kyseistä sarjaa, mutta toisin on käynyt.. Varmaan melkein kaikki jaksot oon nähny ja hyvää viihdettä on, niin idioottimaista juttua jne. Saa ainakin nauraa kunnolla.. :lol: Ei voi muuta sanoa. Paitsi että ei nyt ole niin että ääh, ihan pakko nähdä, mut yleensä sit siihen aikaan kattoo telkkaria niin mikäs siinä.. Piristää mukavasti.

Ninive

Jeij,inhokkini 12pack putosi viimeinkin. Olikin aivan läpimätä niljake :D
Olipa taas kerran älytön veto kutsua eksät taloon vierailulle (Oli muuten nätti se Realin eksä).

Liliana

En minäkään kyllä ymmärrä miten voin olla koukussa näin tyhmään sarjaan :D. Ja vielä hullumpaa, olen alkanut pitää New Yorkia sympaattisena.. Chance on niiiin ärsyttävä ja toivottavasti lähtee pian. Whiteboy taas on omituinen juntti. No, ainakin New York testaa miesehdokkaansa hyvin ja perusteellisesti :D.

JigglyPuff

maailman tyhmin ohjelma! en oo siltikää missannu yhtää jaksoa :D isoveljen kans nauretaa koko ohjelmalle, kuinka tyhmä kana se new york onkaan siinä!

täsä on sama meininki ko MTV Finlandin "shot at love with tila tequila" ja siitäKIN sarjasta kaikki jaksot katottu. (myöskin kakkoskaudesta)

taidan olla koukussa näihin typeriin amerikkalaisiin :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat