Madonna Suomeen 6.8.09. - Viihde ja kulttuuri

Embo

Mua kiinnostaisi kovasti päästä katsomaan ja kuulemaan Madonnaa Jätkäsaareen elokuussa! Lippuja myydään käsittääkseni 80 000 alkaen ens maanantaina klo 9.

Oon vähän hämilläni tämän Iltasanomien uutisesta
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1641746 ,
että lippuja voi ostaa myös kaikista R-kioskeista! Oisko se sit se varma tapa, kun mulla on tässä vieressä sellainen pieni ja epäsuosittu R-kiska, et menis maanantaiaamuna sinne ostoksille?!

Mitä mä oon nähny poikaystävän yrittävän saada lippuja lippuja jonnekin megabändien keikoille, niin se on ollu epätoivon täyttämää puuhaa sekä puhelinlinjalla odotellen tai netissä yrittäen.

Sivut

Kommentit (16)

Tsein

Mikään ei ole niin varma kuin epävarma. Systeemit voi pettää, voit myöhästyä, kaikenlaista voi käydä. Se mikä on varmaa, on aivan varmaa ja varmaa on se, että liput menevät hetkessä ja kilpailu niistä on kova.

Luuleekohan lippupalvelu tosissaan, että kehoitus käyttää joko puhelinta tai nettiä, mutta ei molempia lipun saamiseen, auttaisi yhtään mihinkään. Totta hitossa molemmat tukkeuvat heti yhdeksältä.

Embo

^Varmasti tukkeutuvat.

Siksi mietinkin tuota R-kioski-optiota, joka vaikuttaa kuitenkin käsittämättömältä. "Kaikilta R-kioskeilta." Onko joka Ärrällä tiskin alla tietty määrä lippuja, jotka nopeimmat saavat lunastaa vai onko niin että R-kiskan kassa koittaa ostohetkellä muodostaa hitaalla koneella modeeminettiyhteyttä ja varata siten asiakkaalle liput. Se olisi vallan vitsikästä jo. Kertokaa mulle, kun tajua tuota Ärrältä ostamista!

olematon

mä en oo ite niin kiinnostunut k.o. artistista että maksaisin itteni kipeeksi keikkalipusta (mitkä maksaa kyllä vähemmän ku oisin olettanut).. mutta ne liput loppuvat silti varmasti hetkessä.
Embo Sinuna kävisin kysymässä sieltä ärrältä jo etukäteen että tuleehan sinne niitä lippuja, koska sit harmittais jos niitä ei jostain syystä oliskaan siellä.

jennamaria

^Tätä minäkin olisin ehdottanut, käy etukäteen kysymässä Ärrältäsi.

Kaverini kanssa olen pari kertaa yrittänyt netistä tai puhelimesta varata sille lippuja isommille keikoilla, kuten Metallica, ja aina se on sitä säätämistä sen jonotuksen kanssa. En todellakaan suosittele, sillä ne tasan yhdeksältä pärähtää tukkoon.
Tosin en osaa sanoa varmempaakaan tapaa saada lippua. Ehkä jonottaa pari yötä jossain Lippupalvelun (meillä Stockan eessä) ja kirmata sitten pää kolmantena jalkana ostamaan se. Ehkä, ehkä ei.
Tuo Embon Ärräsysteemi kuulostais kyllä melko varmalta, jos siis toimivat niin, että saat sen lipun eikä esim. noin, miten Embo pisti tuossa, että he sitten varaavat sen netistä hitaampaakin hitaammin.

En olisi itsekään Madonnasta noin paljoa pulittanut, mutta ei mua myöskään kiinnosta Madonna, ja tosiaan, minäkin luulin, että olisi enemmän ollut hintaa kalleimmillakin lipuilla.
Parat ne, jotka ei saa lippua, ja miettivät ostaisivatko kiskurihintaisilta trokareilta sitten..

Embo

Kysyin Ärrältä. Siel oli vähän jännä myyjä, mutta ymmärsin häneltä sen verran että niidenkin on siellä kioskilla muodostettava yhteys Lippupisteeseen ja jonotettava, joten se on ihan sama kun minä menen siihen jonoon ihan kotosalla...

Tsein

Ei vissiin menny ihan putkeen Lippupalvelulla tää homma nyt. Puheluita yhdistetään väärin, Lippupalveluun ei saada yhteyttä, tulee vain halvempia lippuja eli huonompia paikkoja myyntiin, ihmiset jonottaa Ärrällä, josta ei lippuja saakaan, kun sen sijaan olisivat voineet yrittää himasta netin kautta tai puhelimella... radiossa tiesivät jo kertoa, että parhaat paikat on myyty jo ennakkoon yrityksille, joten tosifaneilla ei ole toivoakaan päästä niille. Melkosta perseilyä.

Saiko Embo liput?

Shirlie

Vaikka lippupiste kuinka etukäteen hehkutti, että varauspalvelun ongelmat on selvitetty ja kovaan ruuhkaan on varauduttu, olihan se ilmiselvää, että kaikki mahdolliset ostokanavat tukkeutuvat ja säkällä saa ostettua lipun. Niinpä meidänkin kaveriporukka hajautti tämän siten, että jotkut olivat lippujonossa (minä r-kioskilla jonon ekana 1,5 tuntia enkä siltikään saanut sieltä lippua) ja jotkut puhelimen ja netin ääressä. Yksi meistä lopulta onnistui saamaan netin välityksellä porukalle liput :) .

Embo

AHH ja jee - sain liput!!!!

Onneksi valitsin netin, ja onneksi poikaystävällä on nopea ja terhakka internetyhteys! Tunnin tuskallisen yrittämisen ja iänikuisen 30 sekunnin animaationjonon jälkeen pääsin kuin pääsinkin lopulta siihen maksu- ja vahvistusvaiheeseen. Vitsi että oli kyllä takkusta puuhaa... Kiroilin sitä että en mennyt suoraan kaheksalta töistä päästyäni vain nukkumaan, koska en ois uskonu siinä jonon edistymättömyydessä että ikinä pääsen oikeesti kovin pitkälle siinä varaussysteemissä.

Ja noi uutiset siitä että Madonnan lippujen myynti on ollu takkuista ja että "ketään ei naurattanut" ruokkii mun riutunutta mieltäni. Kerrankin olen voittaja! 8)

venny

Hirvee rumba tuokin lippujen hankinta. Kaveri herätti aamulla ja kiljui puhelimeen onnellisena kun oli saanut lipun. No onnittelin totta kai :) Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa koko Madonna.

Tsein
Embo
Ja noi uutiset siitä että Madonnan lippujen myynti on ollu takkuista ja että "ketään ei naurattanut" ruokkii mun riutunutta mieltäni. Kerrankin olen voittaja! 8)

Oikein! Vahingonilo on paras ilo. Onnittelut lipuista.

Ai, että mie inhoan noita trokareita. Mulkuimmat kiskoo TONNIA (1000€) lipuista (2kpl) ja 1490€ näyttäis olevan yhden ajatus siitä, mitä 2 lippua vois maksaa, jos ne ostais heti pois. Mie jättäisin mielummin menemättä ku maksaisin yhdellekään idarille tuollasia summia, vaikka kyseessä ois miun all time suosikkiartisti.

Celestia

^ Siellä oli joukossa myös yksi joka pyytää kahdesta lipusta 5000 euroa :lol: Ei kai kukaan nyt niin hullu oo että noin paljon maksais :roll: On toi kyllä aika käsittämätöntä touhua.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat