Tehosekoitin - Viihde ja kulttuuri

hallatar*

Olen onneissani, koska kuulin tehiksen palaavan ja tekevän ensi kesänä viisi keikkaa. Myöhäisherännäisenä fanina löysin bändin vasta juuri silloin kun se hajosi. Noin kuukausi sitten puhuin, että tekisin mitä vaan jos joskus saisin mahdollisuuden nähdä sen keikalla ja nyt se on mahdollista! :D Oon onnesta soikeena.. :lol: Jee jee.. :wink: saas nähdä toimiiko mun äänestys kun en oikein osaa käyttää...

Sivut

Kommentit (20)

Tsein

Eipä oo mitään kiinnostusta. Oon pitäny Tehistä aina huonompana versiona alkuaikojen Apulannasta, mutta toisin kuin Apis, Tehis jäi sille yhdelle vaihteelle.

hallatar*

Mun mielestä taasen apis olis saanu lopettaa uransa Heinola 10- levyyn, koska sen jälkeen niiltä ei oo mitään hyvää tullu. En löydä uudesta apiksesta juuri mitään hyvää. Biisit on niin laimeaa perus poppia.. Vanhaa apista kuuntelen edelleen mielelläni ja onneksi keikoilla tulee välillä niitä kunnon rähinärokkipunkkibiisejä joista innostun. Tehiksessä kiehtoo erilaisuus. Toisaalta herkkä runollisuus ja toisaalta ne huolettoman räkäiset rokkirenkutukset. Joka fiilikseen jotain.

riinaF

Mä en oo kuullu Tehikseltä mitään muuta biisiä kuin musan tunnilla pakkosyötetty Maailma on sun :shock: Joten vastasin, etten ole menossa kun ei kiinnosta pätkääkään :D

Tsein

En miekään sanois, että Apulanta on nykysellään välttämättä mikään oma suosikki, mutta kehittynyt ja muuttunut se bändi on selvästi niistä alkuajoista, jolloin taasen itse diggailin paljonkin. Tehosekoittimesta ei vaan koskaan tuntunut tulevan mitään, se oli sitä samaa koko ajan. Samoin kuin joku Yökin. Tasasen varmaa ja sitä samaa.

Twilight

Noh, mä olen kyllä erittäin eri mieltä tuosta, että Tehosekoitin olisi
jämähtänyt johonkin yhteen ja samaan. Aika monipuolista musiikkiahan
ne teki ja kehittyivät kovastikin matkan varrella. Kyllä se näin vanhana
"fanittajana" sydäntä lämmittää kun paluuta tekevät ja tosi hienoa olis
livenäkin Tehis nähdä, pitkästä aikaa :D

Nyytikki

Siis eikös Tehis soittanut loppua kohden aika humppamaista musaa?! :shock:

En aio mennä, ellei Tehis esim. esiinny festarilla, jossa olen.

Piperr

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Tää oli mun reaktio, kun eilen luin iltalehden sivuilta, että Tehis palaa. Ruisrockista on tullut jo vähän semmonen perinnereissu - ja nyt toivon entistä kovemmin että meidän perinne ei rikkoudu tänäkään vuonna! Oon monta kertaa harmitellut kavereille ja siskolle (joka mut Tehistä opetti kuuntelee), kun en ikinä ehtiny näkee niitä livenä..
Niiden piiseissä vaan on sitä jotakin.. Mä en vertais Tehistä ja Apulantaa toisiinsa, koska niiden musiikkihan eroaa (ainakin tänä päivänä) toisistaan kuin yö ja päivä. Tehis on jotenkin huolettomampaa, helpommin kuunneltavaa ja aidompaa. Tai ainakin näin mä sen koen. C'mon baby yeah!!

riinaF

^ Ai onko Tehis Ruississa ? No kyllähän se sit tulee nähtyä, jos satun sen lavan lähellä istumaan niihin aikoihin :D Riippuu vähän, jos on mikään vähänkin kiinnostavampi bändi samaan aikaan niin sitten varmaan skippaan Tehiksen, kun en koko bändistä mitään tiedä eikä kiinnosta sinänsä :D

Tsein

Piperr sehän siinä just olikin, että alkuaikoina Apis ja Tehis oli samanlaisia teinisuosikkeja, jotka soitti samantyyppistä uutta poppista. Tehis jäi niille sijoilleen. Apista ei tänä päivänä voi verrata omiin alkuaikoihinsa saati sitten Tehikseen, koska tekevät nykyään aika erilaista musaa. Kehitystä siis on tapahtunut. Se, onko se omaan makuun, on sitten toissijainen asia.

-Maya-
Tsein
Samoin kuin joku Yökin. Tasasen varmaa ja sitä samaa.
tästä miun on pakko sanoo jotain suurena Yön fanina.. :D ne ei tosiaankaan tee enää samanlaista musiikkia kun ennen, josta oon harmissani..vanhat 80-luvun ja 90-luvun alun kappaleet on moninkerroin parempia kun nää uudet, missä ei tunnu oikein olevan päätä eikä häntää..en jaksa kuunnella niitä, joten en osaa sanoja ja keikoilla kun ne soittaa nykysin eniten uusia niin enpä sitten lauleskele mukana.. :?

Ja Tehosekottimelta tiedän muutaman hyvän kappaleen..en omista mitään levyjä siltä, mutta radiosta jos kuulen, niin rupeen kyllä laulaa mukana.. :)

Snaelaug

Miksi ei voi vastata en tiedä ?
Mistä mä sen voisin tietää meenkö keikalle vai en. Jos vastaan kyllä, jäisin luultavasti auton alle juuri kun olisin keikalle menossa. Jos vastaan ei, mitä luultavammin joku minulle lahjottaisi yllättäen keikkalipun ja pakottaisi paikalle kanssaan.

Snaelaug

No mutta kun mä en tiedä.
Vaikka mä oisin tänään jotain mieltä, huomenna en välttämättä ajattelis ollenkaan samalla tavalla.

On vaikeaa olla minä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat