Emmerdale - Viihde ja kulttuuri

Tsein

^Nicolalle ja Simonille tuli lopulta ero rahan takia. Tai riippuu keneltä kysytään. Koko ajan tappelivat - Simonin mielestä siitä, että Nicolalle tärkeintä on vaan raha ja Nicolan mielestä siitä, että Simonilla ei ole tarpeeksi kunnianhimoa, kun haluaa vaan tehdä roskakuskin hommia. Sitten siinä molemmat lainaili rahaa vanhemmiltaan kertomatta toisilleen ja sekin hiersi välejä kun molempien lainailut selvisivät (olivat sopineet tulevansa toimeen keskenään eikä vanhempien rahoilla). Nicolaa lisäks himottais enemmän Ivan ja sen on varmaan tarkoitettu näkyvän jollain tavalla myös hänen käytöksessään Simonia kohtaan.

Ivanin ja Paulin juttu sai alkunsa ihan normaalisti. Molemmat vaan huomas, että niillä on vähän sähköä välillään ja kun Ivan vielä paljasti olevansa bi, niin siitähän se sitten lähti. Ivan tuli vahingossa ulos kaapista, kun Paulin drag-esityksen jälkeen hänen mikrofoninsa unohtui auki ja Ivan tuli takahuoneeseen keskustelemaan heidän suhteestaan. Siinä sitten koko Villapakka kuuli kaiuttimista mitä takahuoneessa juteltiin.

Sivut

Kommentit (36)

_poks_

^ siis hä? Emilyhän nimenomaan otti Sarahin itselleen kun Debbie "pakotti". Debbie halusi Sarahille kunnon äidin ja hyvän elämän, siksi antoi Sarahin Emilylle, jotka molemmat ilmeisesti (?) poistuivat nyt sarjasta (ainakin vähäks aikaa).

TaskuMyy
Merilyn
musta oli kauheeta kun Debbie antoi Sarahin Emilylle! Mun mielestä olis niin mukava ollut katsoa kun Debbie olisi oppinut rakastamaan Sarahia.

Ei Emily sitä ottanut itselle..
Mutta aika jännä, että Debbie pystyis luopuun lapsesta, toki ymmärrän kun se itse on lapsi, mutta pyytäisi apua..

Merilyn

musta oli kauheeta kun Debbie antoi Sarahin Emilylle! Mun mielestä olis niin mukava ollut katsoa kun Debbie olisi oppinut rakastamaan Sarahia. En tiedä oikein jatkosta, mutta en usko että Sarah Ja emily tulee takaisin. Jos tietäisi onko Emily jäämässä sarjasta pois, niin silloinhan ne varmaan katoaisivat lopullisesti(kunnes debbien vauva on tarpeeksi vanha ja tulee etsimään debbietä hehe). Toivoisin kuitenkin että Emily olisi jäänyt sarjaan, koska se oli vähän tasapainottamassa Emmerdalen muuten niin räväköitä naisia.

Edit. henkilöitä joista tykkään on ainakin on Ivan(se nicolen uusi vuokralainen), Zak, Marlon, Del ja Laurel.
Entisistä henkilöistä tykkäsin Charitystä ja Triciasta.

Inhokkeja on Shadrach(etenkin nyt kun Ashleyn isä eli toinenkin turilas tuli sarjaan mukaan! Yksi olisi riittänyt!) ja Scott. Sarjan 'pahikset' (Val, eric, Sadie) ovat mielenkiintoisia.

Snaelaug

Jotenkin muistelisin et tälläkin sarjalla olis ollut aikoinaan oma ketjunsa mut tässä uus kun ei edellistä löytynyt. Jos siis koskaan on olemassa ollutkaan.

Muistelisin myös että en olisi ainoa sarjaa seuraava..?

Jorinoita pystyyn fellows!

Tsein

Minäminäminä! Emmeristä on tullut uudelleen sarja, jota seuraan aktiivisesti. Seurasin joskus aiemminkin melkein joka päivä, mutta sitten kyllästyin. Nyt kuitenkin muutama vuosi sitten löysin sarjan uudestaan. Nyt pistäisin vaikka digiboksille, jos en itse pääsisi telkkarin ääreen.

Tää on siitä hassu sarja, että tää kertoo jotenkin niin tavallisista ihmisistä. Mitä nyt vähän on liioiteltuja ominaisuuksia ja juonenkäänteetkään eivät aina ihan normaalielämää mukaile. Mutta silti...

Yritin miettiä onks miulla jotain suosikkihahmoja, mut ei ehkä oikeestaan. Tykkään aikalailla kaikista. Chas tosin saisi tulla pian takaisin. Tuleekohan ongelmia kun serkkulikka on iskenyt silmänsä Carliin?

Yks inhokki kyllä on, Shadrach. Liian vastenmielinen.

Snaelaug
Tsein
Yks inhokki kyllä on, Shadrach. Liian vastenmielinen.

Niin totta, hyh! Kylmänväreitä menee kun ajatteleekin sitä :lol:

Ei mullakaan kyllä varsinaisia suosikkeja ole :-k Paitsi että Paul on kyllä niin semmonen-- jos sellanen tyyppi tulis mun elämääni niin oltaisiin varmaan parhaita kavereita hautaan saakka :D

Zak on toinen aivan loistotyyppi :)

Mä oon vissiin seurannu kohta 10 vuotta sarjaa, ellen kauemminki :shock: Välillä on ollut ehkä viikko tai korkeintaan pari ettei oo päässyt näkemään edes tallenteita, mut muuten kyllä on tullut seurattua. Järkyttävää :o Mutta mikäs siinä, toiset kattoo Kaunareita :wink:

Tsein

^Ja kolmannet niitä molempia.

Oli kiva juttu maikkarilta, että näyttävät nyt kaks Emmeriä peräkkäin. Siihen on varaa aika pitkäänkin, kun mikäli oikein muistan, niin Suomessa ollaan pari-kolme vuotta perässä Englantia näissä jaksoissa.

Snaelaug

Todellaki!
Mut rupes harmittaan hirvittävästi kun tein joku aika sitten sen virheen, et kävin englanninkielisessä wikipediassa katsomassa jotain sarjaan liittyvää, niin eiköhän sieltä tullut sitten mainio päivitys kuka kyläläisistä omistaa mitäkin firmoja tällä hetkellä #-o Mieluiten olisin vain pysytellyt tässä Suomen ajassa silti. Nyt ärsyttää katsoa kun sitä vain odottaa ja odottaa milloin mitäkin tapahtuu.

Tsein

Mie oon tykänny lukee etukäteen joitakin juonipaljastuksia (itseasiassa kävin eilenkin vähän lueskelemassa, enkä muista mitään). Tässä sarjassa, kuten Kaunareissakin, tykkään sitten katsoa miten siihen tilanteeseen päädytään. Niinku tuo Maxinkin kuolema. Olin siitä kuullu/lukenu joskus aiemmin, mutta ei ollu mitään muistikuvaa tai tietoa, että miten se tapahtuu ja missä vaiheessa. Pääsi silti siis yllättämään. Ja oli surullista.

Jesssi-

Olin joskus aktiivinen emmerdalen seuraaja.Sitten se jäi ja nyt sitten olen taas alkanut katsomaan,varsinkin kun tulee ne mahtavat 2 jaksoa.On tää vaan niin paljon parempaa viihdettä kun kaunarit :lol:

No mutta joo...Ei miulla mitään suosikkeja silleen ole.Debbie on ärsyttävä.Maxin kuolema harmitti koska jollain oudolla tavalla pidin siitä.Sitten siellä on iiso joukko jengiä joista miulle ei oikein ole mitään mielipidettä.

Ja mie haluan tietää miten niitten yksien vauvalle käy(nyt hävis nimet mutta se punahiuksinen nainen jolla epäiltiin syöpää?? ja sit se hujoppi mies...)

Tsein

^Sam ja Alice. Mie annoin itseni jäädä käsitykseen, että Alice on kuolemassa. Se "Minulla ei ole syöpää" ja sen jälkeen tyhjä katse kertoi jotain siihen suuntaan. Tai kai se kävis hoidoissa, jos sillä olis parannettavissa oleva syöpä. Veikkaan, että surullisia hetkiä on luvassa, mutta jospa he lapsen saisivat maailmaan asti. Siinä olis ihan kohtuu dramaattinen hetki, jos heti syntymän jälkeen Alice kuolisi.

Debbie on kyllä vähän ärsyttävä joo. Mitä mieltä olette Kellystä?

Snaelaug

Mut kyllä mun mielestä menis melkeen jo ärsyttävyyden puolelle jos Alicella olis syöpä, koska sitä on niin käytetty jo. Siis eihän siitä ole ees montaa vuotta kun Zakilla oli syöpä, ja nyt vasta on Diane selvinnyt omastaan.. vaikka toisaalta taas erilaistahan se tässä ois jos se olis sitten kovinkin ärhäkkää laatua ja potilas siihen menehtyisi.

Kelly. Välillä erittäin ärsyttävä, mut en mä sitä voi inhotakaan koska siinä on välillä jo niin koomisia piirteitä :P Se jää vähä silleen ±0

olematon

Mä katoin joskus "emmentaalia" mut en oo enää oikein seurannut. :D Mua ällötti se äijä joka asui (?) lisan ja zakin luona, sellanen ihan spurkun näköinen. En muista edes sen nimeä mutta puistattava tapaus!

Tsein

^Justiinsakin tuo Shadrach, joka tuolla aiemmin mainittiin.

Kelly on miusta hauska hahmo. Se periaatteessa vois olla sellanen, et ihmiset ei tykkää siitä yhtään, mut minusta kaikessa kauheudessaan just hyvä. Tosielämässä lähtis järki tuollasen ihmisen kanssa, mut sarjassa toimii.

Jesssi-

Kellyn unohdinkin ihan kokonaan eilen mainita.Se kuuluu niihin hahmoihin ketä en kauheasti jaksaisi katsella.

En kyllä tahdo että Alice kuolee :? Jotenkin ne on Samin kanssa tosi sympaattinen pari ja muutenkin.Mutta tiiä mitä käsikirjoittajat sitte ovat keksineet.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat