Venla Gaala 2008 - Viihde ja kulttuuri

Msuh

Höh, olin jo menossa nettisivulle äänestämään, mutta se pitäisikin tehdä tekstiviestitse. [-(

Noh, parhaaksi vuoden parhaaksi kotimaiseksi ohjelmaksi nimeäisin ehdottomasti Uutisvuodon. Se vain on niin klassikko. Olen sitä nuorempanakin kovasti katsonut, sen huumoria juurikaan ymmärtämättä. Juontaja sekä kapteenit ovat juuri osuvat, eikä tätä ohjelmaa voi katsoa saamatta kertaakaan kunnon nauruja. (Jos ei muusta, niin Stan Saanilan herskyvästä kikatuksesta). Ja hei, kaltaiseni juntitkin pääsevät jyvälle viikon uutisaiheista! 8)

Paras näyttelijä/juontaja onkin vähän hankalampi... Ehkäpä Heikki Paasonen, koska hän on aina ollut minulle piristävä telkkarinaama kuivine huumoreineen :D

Kommentit (4)

Tsein

Yleisö saa äänestää mielestään parasta viihdeohjelmaa ja esiintyjää. Ehdolla ovat:

Uutisvuoto
Tartu Mikkiin
Big Brother
Sinkkuäidille sulhanen
Bettina på turné
Ihmisten puolue
Karjalan kunnailla
Idols
Meidän isä on parempi kuin teidän isä
MGP 2008

Arto Nyberg
Risto Kaskilahti
Miia Nuutila
Aleksi Valavuori
Matias Jungar
Mark Levengood
Mikko Kuustonen
Heikki Paasonen
Maria Veitola
Benny Törnroos

Jos äänestäisit, ketä äänestäisit? Vai haluaisitko kenties listalle jonkun muun? Toisin sanoen nimeä vuoden paras kotimainen ohjelma ja näyttelijä/juontaja.

Virallisetkin ehdokkaat on olemassa, voitte katsoa ne http://www.nelonen.fi/venla/default.html Venla Gaalan kotisivuilta. Ja näitäkin voi nostella tässä keskusteluun, vaikka yleisö ei pääsekään vaikuttamaan raadin päätökseen.

[size=18]Venla Gaala Nelosella 16.1.2009 klo 20.[/size]

Jesssi-

Vuoden parhaan kotimaisen ohjelman ehdokkaat nyt on vähän mitä sattuu mutta noista äänestäisin varmaan Uutisvuotoa.Näyttelijä/juontajista olen ehdottomasti Heikki Paasosen kannalla.Se on sen verran hauska jätkä :D

Tsein

Ketjun huiman suosion innoittamana laitanpa tähän vielä näitä tuloksia.

Paras esiintyjä (yleisöäänestys) Aleksi Valavuori
Yleisö-Venla Karjalan kunnailla (TV2)

Nämä siis voittivat. Valavuoren voitto oli yllätys itselle ja ilmeisesti myös Valavuorelle itselleen. Sen verran tehokkaasti tuli nimenjulkistuksen jälkeen äänetön "Mitä vitt*a!" Puhe oli vähintäänkin mielenkiintoinen.

Sarjoista en tuota Karjalan kunnailla -sarjaa ite ollu kattonu ku pari jaksoa ja vähän harmittelinkin, että ois saattanu olla seurattava. Ilmeisesti muidenkin mielestä oli.

Vielä muutama poiminta muista voittajista. Huomaatteko yhtäläisyyden?

Paras komediasarja Ketonen&Myllyrinne (Sub)
Paras draamasarja Suojelijat
Paras miesnäyttelijä Kari Ketonen (Suojelijat)

Näistä olin hyvin iloinen. Kummatkin sarjat äärimmäisen hyviä, näyttelijät parhaita.

yarrley

Aleksi Valavuoresta vielä sen verran, että hänhän löi ystäviensä kanssa vetoa siitä, tuleeko pysti vai ei. Kun se nyt kerran tuli, niin herra joutuu vuodeksi selibaattiin... kannattaa siis katsoa mitä suustaan päästää. :lol: Eipä käy kateeksi! Toivotaan nyt sitten että tuo palkinto vuoden verran lämmittää siinä vieressä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat