Lipstick Jungle - Viihde ja kulttuuri

Celestia

Perustetaas nyt sitten kuitenkin ihan oma ketju tälle :D

Lipstick Jungle on siis Sinkkuelämää-sarjan luoneen Candace Bushnellin menestysromaaniin perustuva draamasarja. Kertoo kolmesta newyorkilaisnaisesta, jotka ovat toistensa parhaimpia ystäviä. Jokainen heistä menestyy tahoillaan luoden omaa uraa, Victory on muotisuunnittelija, Nico on Bonfire-muotilehden päätoimittaja ja Wendy on Parador Pictures -elokuvayhtiön pomo.
Tarkempaa tietoa juonesta ja henkilöhahmoista ym. löytyy http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/sarjat/lipstick_jungle?etu... täältä.

Eli mielipiteitä tästä sarjauutuudesta, kuinka moni seuraa? Ajatuksia hahmoista, juonikuvioista ym.? Onko Lipstick Junglesta korvaajaksi Sinkkuelämälle?

Lipstick Junglesta on näillä näkymin olemassa 20 jaksoa. Ensimmäiseen kauteen kuuluu vain 7 jaksoa, ja toiseen kauteen näillä näkymin 13. Tällä hetkellä sarjan tekeminen on keskeytetty ja sen tulevaisuus on hieman epäselvä, sillä tuottajat miettivät parhaillaan että jatkaakko sarjan tekemistä vai ei.

Sivut

Kommentit (17)

ruusu

Olen katsonut nyt tulleet kaksi jaksoa. Lyhyt mielipiteeni on se, että sarja on täysin turhaa rahastusta ja todella huono.

Naiset muistuttavat monella tavalla Sinkkuelämän naisia. He ovat menestyviä ystävyksiä, jotka tapaavat yleensä ruuan ja viinin merkeissä. Osalla riittää seksiäkin. (Nico) Jotenkin.. En osaa edes perustella kunnolla, mutta minusta sarja on huono. Juoni ei ole ollut erityisen mielenkiintoinen ja mielestäni myös näyttelijöiden työskentelyssä on parantamisen varaa. BLAAH.

Msuh

Katsoin ensimmäisen jakson, toinen on vielä digiboksilla katsomatta. Ihan lupaavalta vaikutti, vaikken heti päässytkään oikein kärryille. Aika Sinkkuelämää-tyylinen, mitä nyt siitä leffan näkemisestä voin päätellä :roll: Joku sarja pitää tiistai-illalle saada seurattavaksi, Pakon tilalle, joten ehkäpä se voisi olla tämä :)

Tsein

Päälimmäinen mielipiteeni on se, että sarjassa on todella kevyitä hahmoja liimattuna halpaan ympäristöön tekemään pintakiiltoisia tekoja. Koko sarjasta on jäänyt ennakko-odotusten jälkeen vähän halpa maku. Ihan kuin olisi odottanut aitoa shampanjaa ja saanut 5 €uron kuoharia.

Tää Nicoa esittävä emäntä on ollu jossain muissakin sarjoissa enkä oo koskaan tykänny. En vaan lämpene tuolle näyttelijälle yhtään. Sama vaikutus kuin Jayne Brookilla, mutta ei siitä sen enempää.

Jäänyt vähän sellainen kuva sarjasta, että kun Sinkkis on loppunut, niin on tarvinnut kyhätä kasaan jotain sen tilalle, laadulla ei niin väliä.

marjutti

minä oon kattonu tätä ja tykänny :) ei vedä vertoja sinkkuelämälle, ainakaan vielä, mutta ihan kiva tätä on kattoa, ja jostain syystä tykkään tosta nicosta paljon.

mansikka_

En aluksi tykännyt sarjasta, mutta nyt kaksi tuotantokautta seuranneena olen mennyt täysin sarjan mukaan.. Ei välttämättä mitään maailman parasta viihdettä, mutta juuri sopiva tylsiä iltoja piristämään. Oikestaan olin melkein pettynyt, kun katsoin viimeisen jakson tietäen että sarja saattoi loppua tähän. Mutta kuten aiemmin sanottu, ei vedä vertoja Sinkkuelämälle, joka oli ehdoton lempparini :)

Celestia

[size=11]"On January 27, 2009 the peacock network announced that the show would get the "Friday Night Lights Treatment" implying that the show will return on another of NBC Universal's networks for a third season and then replay on NBC midseason."[/size] [size=9]Lähde: wikipedia.org
[/size]
[size=11]"This week, NBC’s Ben Silverman told Broadcasting & Cable that the network is looking for the kind of cost-sharing deal for Lipstick Jungle as the one that saved Friday Night Lights. DirecTV helped finance FNL in exchange for the right to air the show before NBC."[/size] [size=9]Lähde: imdb.com[/size]

Eli siis ilmeisesti Lipstick Jungle saa myös kolmannen kauden, mikäli NBC saa sopimuksen aikaiseksi jonkin toisen tv-yhtiön kanssa :)

Tsein

Siis montako kertaa tää aikoo alkaa tänään? Vai tuliks toi alkumusiikki vaan vasta ekan kerran tauon jälkeen? Vähän puolella silmällä on tullut katsottua.

Celestia

Mä jotenkin tykkään tästä sarjasta jakso jaksolta enemmän :) Pilottijakso ei mitenkään suuresti säväyttänyt, mutta nyt kun on muutama jakso nähty, niin oon huomannu että täähän onkin yllättävän viihdyttävä. Niinkun mansikka_ sanoi, niin ei tää mikään maailman paras ohjelma oo, mutta musta tää on just sellasta ihanaa hömppää jota on mukava katella sohvan pohjalla löhöillen vaikka teekupposen kera :)

Tsein

Kyllä mieki huomaan katsovani ihan mielelläni ja varmaan pistäisin boksille, jos en vois kattoa just sillon ku tulee telkkarista. Mut vielä mie kaipaisin tähän vähän jotain. En vaan oikein tiedä mitä.

marjutti

minä huomasin alkumusiikit vasta ekan mainoskatkon jälkeen :o en sitte tiiä tuliko ne myös ihan alussa.

oli ihan hyvä jakso, olin jotenki niin tyytyväinen lopussa kun Kirby sano Nicolle että haluaa sen ja ne lähti käveleen käsi kädessä :)

kyllä tää pitää varmaan joka tiistai-ilta kattoa :)

Mistake

Katoin ekaa kertaa tällä viikolla, enkä oikeen tykänny :? kyllä täydelliset naiset ja salkkarin on parempaa katsottavaa :D

Eikä tuo vedä ollenkaan vertoja sinkkuelämälle :roll:

Hilavitkutin

En tykkää sitten yhtään. Eilen erehdyin taas katsomaan tätä ja hrrr miten huonoa näyttelijätyötä ja muuta. Jotenkin tosi muovinen ja juosten kustu.

nomani

Mä jopa ihan tykkään tästä sarjasta. :) Joo ei ehkä lukeudu sarjaan-pakko katsoa, mutta hyvää illan vietettä siltikin. Mä yleensäkin tykkään kattoa tälläsiä hömppä sarjoja.

Päähenkilöistä kukaan ei ehkä mikään älyttömän mielenkiintoinen oo, mutta huomaan eniten seuraavani Nicon kuvioita. Ja ai että se Kirby on hyvännäköinen. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat