Jouluhöperöille - Viihde ja kulttuuri

leeah

Satoi lunta alkuviikosta ja tuli heti niin joulufiilis, jouluvalot laitoin paikoilleen ja kynttilöitä olen poltellut ahkerasti. Nt on sisustuskin sellanen joulusempi, vihreät verhot veks ja tummaa tilalle, voi olispa jo joulu :roll: Mulla on jo liuta joululahjatoiveita (itsehän en ole lahjoja viel edes miettiny muille), kävin seppälässä ja siellä oli ihania yövaatteita ym. Minä tahdon!!

Sivut

Kommentit (144)

tata

Töissä rupee taas näkymään joulutavarat, mitä sitten keräillään asiakkaille tahi myymälään. Arvatkaa että tulee joulufiilis! Ja nyt on jotain punavalkosia pahvilaatikoita, missä on kuviona (tekstin lisäks) joko tonttuja tai hirviä, pohdittiin työkaverin kanssa, kumpia ne ois muttei taidettu päästä lopputuloksiin :lol:

Joululahjat on melkein kaikki hankittu, osan teen ite ja muutamia pitäis vielä ostaa :) Alotan hyvissä ajoin 8-[ Joulukortit meinasin ostaa viime viikolla, mutta en tienny miten monta tarviin, niin en ostanu :D Se pirhanan osotekirja pitäis vaan löytää, nii vois kirjottaa ne valmiiks ostamisen jälkeen :?

nomani

oih. mä ihan jo ootan joulua. Oon niin henkeen ja vereen jouluihminen ja kaikki mikä siihen liittyy on ihanaa. :D Jotenkin se tunnelma ja kun kaikki on iloisia ja perhe kokoontuu yhteen hämyisessä kynttilän valossa ja kuusen tuoksussa, niin. ?
Nyt vaan vähän harmittaa, kun meen jouluks töihin. :? Tosin äitikin on joulun töissä, joten siks ajattelin itekin mennä. Mutta onneks illat on kuitenkin käytettävissä. :D
Mä en oo kyllä edes ajatellu lahjoja vielä. Muutenkin kyllä aina hankin ne ihan viime tingassa, että tää nyt ei oo mitään uutta. Itelleni kyllä tiedän mitä haluan ja saan. Saan kaikilta yhteisesti kannettavan. wuhuu!

tata
nomani
Jotenkin se tunnelma ja kun kaikki on iloisia ja perhe kokoontuu yhteen hämyisessä kynttilän valossa ja kuusen tuoksussa, niin. ?

Tää on ihanaa ? Jouluna pitää olla maa valkonen ja mielellään hiljaa leijailla lisää hiutaleita. Muuten lumi saa pysyä poissa :lol:

Hih, meillä käy edelleen Joulupukki pihalla kääntymässä, tuo muka lahjat :D Ja siis ite oon 21 ja risat, veli 19 ja risat eikä muita lapsia ole :lol: Muistan yhen joulun, kun soitteli pihalla keppiään kuin viulua ja tanssahteli :D Hauska ukko ;) Entinen koira ei rauhottunu keittiöön kun syötiin (mikä oli ennenkuulumatonta!) ja pukin tullessa rupes haukkumaan olkkarin ikkunalla. Tiesi että se tulee sieltä :P

nomani

^meilläkin viime vuonna kävi joulupukki. :D Mut meillä pikkusisko 11v. ja serkkupojat 2 ja 3 v:t on vielä sen verran pieniä, että uskoo pukkiin. :D Ja eihän joulu ole mitään ilman joulupukkia. Yks vuos oli semmonen taikuripukki. Se teki taikatemppuja :lol: oli just paras.

marimma

Tänä jouluna mua ei tippaakaan haittaa että joulukoristeet on jo lokakuussa kaupassa :) Muutenkin tulossa niin ennalta arvaamaton joulukuu, että on vaan ihanaa kun pääsee hypistelee joulukamaa nyt kun vielä kykenee liikkumaan :) Ei tiedä sitten pääseekö edes jouluostoksille :)

marimma
tata
Ei nyt kuulu varsinaisesti tähän ketjuun, mutta millos marimmalla oli la? Mietin josko joululahja tulis ;)

LA on 15.12 ja jouluun on siitä vain 9 päivää, joten ihan hyvinkin voi osua ;)
Toivon mukaan vaan ei :)

Silläpä juuri oli ihanaa olla kaupassa pyörimässä ja kyttäämässä lamppujen hintoja, joten varmaan heti ensi kuun rahoista jos jotain taas jää käteen niin lähden shoppaa jouluvaloja ja kuusen koristetta! :) ja verhoja tilaan ja kyttään ja katselen kanssa koko ajan :) Ukko saa pitää huolen sitten ruuasta ja muista yksinkertaisemmista asioista joulukuun puolella jos en enää ite kykene kaupalla käymään :)

tata

Mä ilmotin äitille jo, että otan sitten mun koristeet tänne tuomaan fiilistä :) Varsinki mummilta saatu joulupukkikynttilä, mitä ei saa polttaa! Se on mulla koristeena :) Enkä oikein tiiä, jotenki tekis mieli olla joulu täällä eikä mennä porukoille... :?

shazzer

Oi että! Jouluihminen olen yleensä, pari viime joulua kuitenkin olleet jotenkin sellaisia ettei ole pahemmin kiinnostanut.
Mutta nyt kun on taas niin onnessaan niin joulukin tuntuu niin mukavalta taas. Odotan sitä että kaikki meidän perheestä kokoontuu syömään juomaan ja nauramaan. Ja syödään hirveästi pipareita ja suklaata kynttilänvalossa?

En malta odottaa kun saa laittaa kämppää jouluuntoon :) Ja lahjaostoksille. Ja leipoa kaikkea hyvää :P

olematon

Koht atulee meijänki kaupalle jo joulusuklaat :) Viimevuonnaki tuli ihana jouluolo ku laiteltiin niitä ja mietittiin mitä mihinkin :) Kaikki tulee jotenki ihanan hyvälle tuulelle aina niistä :D sama, jos on jouluna töissä niin koko päivän on sellanen yleishyvä ilmapiiri. Kaikki on jotenki niin iloisia ja ystävällisiä toisilleen :) Ja sit saa olla tonttuhattu päässä töissä ! :D

Noin yleisestiki oon jouluihminen :) Tykkään laittaa koristeita ja näin. Mut nyt on vähän hankala, ku ei oo oikein mitään paikkaa mihin menis jouluna. Sama oli viimejoulunakin ku tuntuu ettei oikein kuulu mihinkään :s Aikasemmin oltiin aina miehekkeen porukoilla :roll: ja sitä ennen oliki vielä niitä jouluja jolloin asuin kotona ja porukat asu yhdessä. Huoh. Mutta aattona meen varmaankin veljelle taasen kattomaan ku lapset on innoissaan lahjoista ja sit istutaan iltaa ihanassa joulukuusen hämyssä ja katotaan telkkaria tai kuunnellaan musiikkia ja puhutaa lepposia :)

tata
olematon
Ja sit saa olla tonttuhattu päässä töissä ! :D

Oi vitsi! Vähänkö mä tahon kans! Pitääkin muistaa pyytää se ihana tonttulätsä kun porukoilla seuraavan kerran käyn ;)

Celestia

Mä myös oon täysin jouluun höperöitynyt :) [color=red]? ?[/color] Parina viime vuotena on tuo lumettomuus vähän verottanut joulutunnelmaa, mutta aina sen on sitten joistain muista jouluisista asioista saanut luotua ennemmin tai myöhemmin. Joulu on mun mielestä sellainen jonkinlainen kohokohta vuodelle, saa tavallaan palkita itsensä koko vuoden ahertamisesta, rauhoittua perheen parissa ja nauttia lämpöisestä tunnelmasta. Joululaulut, jouluruoat ja -leivonnaiset, lahjojen antaminen ja saaminen, joulukoristeet, kynttilät, jouluiset tapahtumat kaupungilla ja monetmonet muut jutut.. Kaikki nuo on ihania asioita joulussa. Ah ja voih, ei sitä joulutunnelmaa vaan voita mikään :D

ena

Vaikea käsittää, että joulu ois jo ihan kohta tulossa :) Tykkään joulusta, mutta ei minun mielestä sitä joulukrääsää tarvis niin aikasin tulla kauppoihin. Joulukuussa voi sitten oikeasti alottaa semmoset jouluvalmistelut. Joulun tunnelma on ihaninta joulussa :)

tata

Nii ja vaikka ei nyt jouluun kuulukkaan, niin tulee myös palautukset mitä oon oottanu siitä asti kun sain tietää mitä on tulossa :D Joululahjaa minulle ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat