Sairaala & Sairaalan syke - Viihde ja kulttuuri

-Maya-

Mitäs ajattelette ohjelmasta?
Äsken tuossa kattelin sitä ekaa kertaa ja melkein itku tuli jokaisen potilaan kohdalla..kosketti kyllä niin hyvin.. :) varsinkin, kun tässä jaksossa oli ihan sattumalta mulle tuttu poika.. :o

[color=red][size=9]Lisäsin Sairaalan otsikkoon. JJEM[/size][/color]

Sivut

Kommentit (23)

Tsein

Katoin kanssa. Hyvin on samantyyppinen kuin edeltäjänsä Pelastajat. Ei sillain mitenkään erityisesti mitään sanottavaa kuitenkaan sarjasta. Ei herättäny tunteita suuntaan tai toiseen. Tosin voi johtua siitä, että tunnepuolella oon itse ihan jumissa.

Tapsu

Vattu! Mun piti kattoa, etukäteen jo katoin et tänään katon uusinnan kun en ekaa kerkiä. Ja unohin! Harmittaa :? Ehkä sit se seuraava..

Tapsu
Tsein
^Subin Netti-TV:stä voit katsoa ilmaiseksi ekan jakson.

Ooh meenpä sieltä kattoon! Tosin tulee tänään keskiyön jälkeen taas uusintana, vois pyytää porukoita nauhottaan ehkä.

tata

Mä tykkäsin tosi paljon molemmista jaksoista, tai ekassa ärsytti se kätilö, mutta muuten tykkäsin tosi paljon molemmista jaksoista mitä on tullu! Otin ne boksille ja kattomisen jälkeenkin ne on vielä siellä. Ehkä siks tykkäsin näin paljon, että ite alalle valmistumassa tän lukuvuoden lopussa, joten tossa näkee tulevaa alaa hyvin :)

Snaelaug

Molemmat jaksot oon nyt katsonut, ja kyllä olen tykännyt. Ei ihan sellanen ole mitä odotin, mut kauheen kiinnostava kuitenkin. Mua jotenki kiinnostaa aina kaikki sellanen et millastahan siellä-ja-siellä oikeesti on, viitaten tällä sellaisiin (työ)paikkoihin mihin itellä ei oo asiaa. Et jos tollakin työpaikalla vierailee niin potilaana sitten, eikä potilailla oo mitään pääsyä esmes lääkäreiden aamupalaveriin ;)
Mut näin kahden jakson perusteella sanoisin silti et Pelastajat oli parempi.

tata
Snaelaug
Et jos tollakin työpaikalla vierailee niin potilaana sitten, eikä potilailla oo mitään pääsyä esmes lääkäreiden aamupalaveriin ;)

Mä voin yhen harjottelun palavereista sanoa, et ne ei kauheesti kiinnostanu :D Nojoo, ei mulla mitään tekemistä siellä koskaan ollu kun harjottelussa olin, istuin vaan siellä sohvalla tai penkillä ja yritin pysyä hereillä (en onnistunu aina :oops: ) :D Mutta siis hyödyllistä siellä oli istua, kuuli potilaitten asioista ja muuta, ei vaan aina kiinnostanu :)

TaskuMyy
Mr.Officer
Ei musta yhtää samanlainen sarja kyllä kun pelastajat :D Ei oikein jaksa kiinnostaa..

Ei toki ookkaan, koska Pelastajissa seurattiin Palomiehiä, hieman eriasia ko joittenkin hoitsujen seuraaminen.

amethystine

Kyllä tykkään, tykkäsin pelastajistakin. Ala kiinnostaa sattuneesta syystä (opiskelen sairaanhoitajaksi) ja ihanhan nuo on ollu "realistisia" tilanteita, kun synnytyskin ihan oikeasti näytettiin. Ja onhan toiminta vähän erilaista kun mitä vielä on ehtinyt näkemään, terveyskeskuksissa kun ei paljo teho-osastoja ole. :roll: Jatkoa odotellessa, toivottavasti pysyykin tuollaisena, eikä tule jotain turhanpäiväistä täytettä ohjelmaan (kuten pelastajissa jotkin lokin pelastus tehtävät).

tata

Sieltä kun alkaa se toinenkin sairaalamaailmaan sijottuva sarja, samanlainen, nii meinaan kyllä kattoa senkin. Anteeks tämä viesti väärässä ketjussa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat