Stylista - Viihde ja kulttuuri

GuuGuu

Ensi viikon torstaina alkaa taas uusi "fashion reality", tällä kertaa Stylista, jossa kilpaillaan työpaikasta Elle-lehdessä. Kyseessähän on siis mm. Tyra Banksin tuottamasta sarjasta.

Löytyykö Cosmo-naisia, jotka innolla odottavat ohjelman alkua? Vai onko tieto edes kiirinyt korviinne?

Idea vaikutti minusta ihan kivalta ja Elle-lehden fanit ja ylipäätänsä muotifriikit saattavat innostuvat sarjasta.

Pari ensimmäistä jaksoa olen nähnyt ja ainakin draamaa piisaa :) Välillä ehkä liikaakin, mutta tehtävät ovat olleet mielestäni kivoja ja on mielenkiintoista nähdä, miten erilaisia muotisivuja tehdään jne.

Lisää tietoa sarjasta http://nelonen.fi/stylista/ täältä

Kommentit (13)

Tsein

Mitä nyt mainoksia olen nähnyt, niin ideana ei tunnu yhtä mielenkiintoiselta kuin esim. Idols, Talent, tanssi-kilpailut. Lehteen ei ole minkäänlaisia henkilökohtaisia siteitä (en ole ikinä lukenu) eikä oikein lehtityöhön pyrkiminen vaikuta niin kiinnostavalta aiheelta tv-sarjaksi kuin edellä mainitut. Kai tuota voi antaa tällekin sarjalle mahdollisuuden ja katsoa ensimmäisen osan ja päättää vasta sitten viitsiikö jatkossa seurata. Luultavasti ei tule katsottua, kun katson mielummin onko joku fiksumpi kuin koululainen.

Msuh

Minä taas odottelen tämän sarjan alkamista kovasti, vaikka Elleä olen elämässäni lukenut ehkä puolisen lehteä. Toivottavasti ei tuota pettymystä, sillä haluaisin jonkin reality-ohjelman seurattavaksi nyt, kun Jenkkien huippumallikin ratkesi. Toisaalta luotan Tyra Banks-laatuun ja kilpailijatkin ovat aloitusviestin linkin perusteella ihan mielenkiintoisia persoonia.

riinaF

Mä en oikeen tajua tota ideaa. Malliohjelmissa voidaan näyttää katsojille ne kuvausten lopputuloksena syntyneet kuvat, muotisuunniteluohjelmissa taas ne suunnitellut vaatteet. Mutta miten voidaan näyttää televisiokatsojille toimittajiksi haluavien tuotokset ? Eihän niitä kaikkia tekstejä, kuvia ja taittoa, jne. nyt voida löydä näyttöön tai kuvailla niitä. Ja pelkät tuomareiden kommentit ois tosi outoa kuunneltavaa, kun ei ole itse näe ja pysty lukemaan niitä juttuja..

Tosin tuon linkin perusteella se kirjoittaminen ja juttujen tuottaminen taitaa olla aika sivuosassa koko sarjassa, joten eihän tuo loppujen lopuksi mitenkään mittaa kilpailijoiden kykyjä toimittajan ammattiin kuten esim. Huippumalli Haussa selkesti arvioi kilpailijoiden mallikykyjä :roll:

Msuh

Eipä kuitenkaan tehnyt vaikutusta tämä sarja. Tehtävät olivat tylsähköjä ja muutenkin tämä oli vähän...no, tekemällä tehty. Siinä vaiheessa kun se yksi mies sai paniikkikohtauksen, alkoi itseäkin niin ahdistamaan että nappasin töllön kiinni. Tämä ei tule pääsemään Huippiksen vertaiseksi.

GuuGuu

Itse olen seurannut tätä lähinnä silloin, kun ei ole muutakaan tekemistä kotona ja tv:stä ei tule mitään (katson siis ohjelmaa netistä).

Missään vaiheessa en odottanut tästä Huippiksen tasoista, mutta kyllä tämä minusta silti menettelee. Jos ei muuta, niin saapahan jotain nauramisen aihetta, kun katselee Anne Slowey'a korkkareissa :)

Jesssi-

Miulla oli jostain syystä kovat odotuksen tämän sarjan suhteen mutta jouduin pettymään aika pahasti ekan jakson jälkeen.Toki idea on ihan ok mutta toteutus on aika tylsä.Viime viikolla en edes muistanut katsoa koko jaksoa,ehkä tänään sitten muistan.

Tsein

Eli nyt kun miulla on kaikki tän sarjan jaksot tuossa digipoksilla vielä katsomatta, niin kannattaako painaa delete kaikkien kohdalla vaiko katsoa ne joku ehtiväinen päivä? Teidän juttujenne perusteella alan vähän epäillä kannattaako edes nähdä vaivaa.

Jesssi-

^Kannattaahan siun ne kattoa jos vaikka satutkin pitämään ohjelmasta :D Eikä sitä tiiä onko nämä alkujaksot vaan olleet huonoja ja jos se vaikka parantuis tästä eteenpäin

GuuGuu

Tsein, kannattaa kyllä katsoa, mutta älä tosiaankaan odota mitään Huippis-laatuista sarjaa.

E: Hassua muuten, ettei uusia jaksoja ole tullut vähään aikaan Jenkeissä. Luulin jo, että on lopetettu kesken kauden :D , mutta näköjään jatkuukin kai lauantaina.

Tsein

Täytyy sit ehkä katella viimesenä kunhan saan kaikki tärkeämmät ohjelmat ensin katsottua.

edit. Noni, katoin nyt sitten kolme ekaa jaksoa. Ei ollut niin huono ku mitä ajattelin. Saatanpa vaikka katsoa loputkin jaksot lähes reaaliaikaisesti. Aikamoista draamaa olivat jaksot täynnä. Kyllä jenkit osaa tehdä näitä tosi-tv-ohjelmia.

Tsein

Harmillista, että Kate tippui pois. Se oli niin hyvä persoona, koska aiheutti niin paljon ongelmia kaikille muille. Lisäksi sillä oli tyylitajua ja hyvää viihdettähän se oli, mitä nyt välillä ihan ärsytti se, miten muut sitä kohteli.

Minuu vähän epäilyttää, että telkku.com meni paljastamaan voittajan viimeisimmän jaksokuvauksen yhteydessä ollessa kuvassa. Aika pylleröä jos näin on.

Tsein

^Tuohon viitaten ehkä joo suurin pyllerö taas vähään aikaan. Johannasta oli iso kuva, tuossa joku viikko takaperin ja se näytti just sellaselta "TÄSSÄ ON VOITTAJA"-kuvalta. Ei siinä niin lukenut, mutta sen siitä pystyi päättelemään.

Kattoks ny kekään loppuun asti? Miulta ei tainnu jäädä ku yks jakso kattomasta koko kaudelta. Voittokin meni ihan oikealle ihmiselle.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat