Big Brother 2008 - Kooste seuraajat - Viihde ja kulttuuri

Tsein

Enää neljä päivää vuoden 2008 Big Brotherin alkuun. Minkäslaisia ennakkotunnelmia ihmisillä on? Kuka aikoo katsoa, kuka ei?

Ja sarjan alkaessa sitten jatkanemme keskustelua hamaan tulevaisuuteen tämän otsikon alla.

[size=9]Marimma//[/size] [color=red]Koostelähetysten seuraajien ketju![/color]

:arrow: http://www.cosmopolitan.fi/keskustelut/viewtopic.php?p=185737#185737 BB "edelläkävijät"
Sinne ne joilla on 24/7, 12/7 ja jotka muuten seuraavat ohjelmaa edellä koostelähetyksistä

Sivut

Kommentit (542)

shazzer

Aiemmat kaudet katsoneena oli tarkoitus seurata myös tätä kautta. Viime kaudelta tosin viimeisimmät jaksot jäivät katsomatta koska ne vaan oli niin tylsiä ne kadit sun muut siellä. Josko tähän kauteen sais vähän väriä ja mielenkiintoisempia asukkeja.

Yummy

Onko tää nyt neljäs kausi?
Mä kattelin ekan puoliks (lopusta) ja tokan kokonaan. Kolmas (eli siis viimevuotinen, jos se nyt oli kolmas) oli ihan älyttömän tylsä ja huono.. Aattelin katella, jos tänä vuonna ois taas sama meno, ku ekoina kausina. Jos on, niin varmaan tulee kateltua, kun on mieskin intissä. Mutta emmä kyllä paskaa jaksa kattoa. Toivottavasti talossa on hyvät tyypit ja Isovelikin on keksiny jotain järkevää hommaa sinne eikä koko ajan pelkästään viinabileitä...

Tsein

^Ainakin meillä on Perttu, Sari ja Kadi eli kolme voittajaa, joten eiköhän tässä sitä neljättä joukkoon haeta. Itse olen seurannut kaikki kaudet tähän mennessä melko orjallisesti, jopa siinä määrin, että extrojakaan ei oo kovin monta jäänyt väliin.

Odottelen sitä, että onko taloon valittu taas tavan mukaisesti 1-2 normaalia ja järkevää aikuista, ainakin yks perusbimbo (luultavasti blondi ja nainen) sekä ainakin yks hieman hintahtava miespuolinen.

Jesssi-

Ehdottomasti aion katsoa ja varmaan taas koukkuunnun tähän samalla tavalla ku viime vuonna eli että katon koko ajan netistä mitä tapahtuu ja on katastrofi jos en nää jotain jaksoa.

SinRuid

Ei oikein jaksa kiinnostaa katsoa tuntemattomien örvellystä. Mutta kyllähän se paremman puutteessa menee. Kumma juttu muuten, että joka BB:ssä on ollut ärsyttävän raivostuttavia juntteja. Tai ehkä sinne nimenomaan on tarkoituksella valittu sellaisia sekoittamaan pakkaa..? Edellisestä BB:sta jäänyt mieleen se mustapäinen reuhkatukka poika, sillä tais olla vielä jotain viivoja ajeltuina sivuhiuksiin? Kanava vaihtui kyllä aika hätäsesti kun sen pärstä ilmestyi ruutuun. :x

fezzy

Yritän kattoa joka päivä, mut tulee niin myöhään ja joutuu herää aamulla kuudelta. Joten pakostikin jää muutama päivä välistä kattomatta, mut sunnuntait tietty et kuka tippuu ja niin :) Viime kauden katoin, edellisiä ei oo tullut kateltua.

olematon

kyllä tota varmaan tulee katteltua niikseen kun ehtii :) hauskaa seurattavaa! ;) tuossa on vaan se, et eiks se ala aina yheksältä? ni jos oon iltavuorossa en ehdi katsoa alusta asti.

Msuh

Äh, en aio seurata sarjaa tälläkään kertaa. Olen autuaasti pimennossa tämän ohjelman suhteen, en nimittäin koskaan ole nähnyt vilaustakaan. Tiedän vain, että siellä hengaillaan jossain talossa ja sitten ihmisiä putoaa pois, mutta miksi putoavat; siitä ei ole hajua :roll: Ja että Timo T.A. Mikkonen on vissiin menossa sinne! :D

zera
Tsein
^Ainakin meillä on Perttu, Sari ja Kadi eli kolme voittajaa, joten eiköhän tässä sitä neljättä joukkoon haeta.

Hmm... eikös viime vuonna voittanut Sauli?? :?

Snaelaug
SinRuid
mustapäinen reuhkatukka poika, sillä tais olla vielä jotain viivoja ajeltuina sivuhiuksiin?

Timo? :lol:

Juu, kyllä ehdottomasti aion katsoa :D Ensimmäistä kautta en katsonut ollenkaan, ei näkynyt Subi meikäläisellä silloin, enkä ihan kuitenkaan maksamaan alkais et näkisin. Mutta nää kaks seuraavaa kautta tuli katsottua melko tarkalleen joka jakso. On siitä sellanen yhdenlainen "aikakausi" tullut et ei oo syksyä ilman bb:tä :)

Kepatäti

^Timo oli mun lemppari

...mahdollisesti johtuen, että miinus pahimmat sovinistusuudet se on ihan kuin toi mun avo. (Tosin Timo on kaiketi sellanen höpöpöpöpoika ihan kenen kanssa tahansa, mun avo taas vaan mun kanssa)

jennamaria
Msuh
Ja että Timo T.A. Mikkonen on vissiin menossa sinne! :D

Siis onko tää joku julkkisversio tästä ohjelmasta vai vai?

Itsekään en ole mikään henkeen&vereen fani. Ensimmäistä ja toista kautta en katsonut, enkä muillakaan tavoin ollut mukana. No edellistä katselin loppuosasta sillon tällön, lähinnä pudotukset, kun sillon olin aina lähes varmasti kotona. :D
Varmaan sitä tulee tänäkin vuonna katsottua, mutta ei edelleenkään orjallisesti, tai mistä sitä tietää mikä millonki koukuttaa. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat