Nicole Richien musiikki - Viihde ja kulttuuri

Emmily_

Mitä mieltä olette? Itse musiikista? Entä siitä että tämäkin neiti on alkanut tehdä musiikkia? Itse olen hiukan ihastunut tuohon Dandelion-biisiin.. :)

Kommentit (10)

Tsein

Enpä ollut kuullukaan, että Richie tekee musiikkia, vaikka eipä tuo nyt mitenkään hirveästi yllätä taustansa huomioonottaen. Kävin kuuntelemassa tuon Dandelion-biisin ja ihan hyvältä kuulosti. Muuta ei sitten pystykään sanomaan, kun ei jäänyt mitenkään mieleen. Mietin kuunnellessa, että kappale voisi olla kyllä melkein kenen tahansa laulama eli siinä ei sillä tavalla ollut mitään uutta. Kaipa tuossa aineksia voisi olla.

Tsein

Kattelin tossa äsken wikipediasta aiheeseen liittyen juttuja. Tuo biisi on julkaistu jo v. 2005 ja ekaa albumiaan on työstänyt myös samaisesta vuodesta lähtien. Hiljaa hyvä tulee kai.

Snaelaug

En kyllä jaksa uskoa et tosta mitään suurta ois tulossa. Johan se nähtiin Paris Hiltonin kohdallakin.

Luodaan ensin kuuluisuus, sit tehdään joku onneton tv-sarja, törttöillään lisää julkisuudessa, deittaillaan kaikkia yhtäaikaa ja erikseen, sit whööy mä haluunkin tehdä musiikkia! Vielä se floppi-leffa puuttuu..?

Ei, en usko tähän "laulajaan"

NeitiMielenkiintoinen
Snaelaug

Ei, en usko tähän "laulajaan"

Komppaan.

Muhun toi biisi ei oikein iskenyt ja kuulosti aika "tavalliselta", joka voisi soida jossain vaatekaupassa taustalla ilman ettei siihen kiinnittäisi mitään huomiota.

Emmily_
Melody
Onko Nicolelta muuten ilmestnyt muita biisejä, vai onko tuo dandelion ainoa?

Letssingitistä löysin yhen biisin sanat ton lisäks (tell him), muusta en tiedä.. :-k

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat