Idols - Viihde ja kulttuuri

Msuh

Ensi viikon teema (korjaan, tämän viikon teema siis) on "idolin idoli". Voi olla, että esimerkiksi toinen biisi saattaisi olla sitten tuomareiden valitsema. Vaikka toisaalta muistan, että tuomareiden valitsemat biisit tulivat viime vuonna kuvaan vasta silloin, kun enää kaksi oli jäljellä.

edit: Höpötin aikaisemmin tuossa omiani

Sivut

Kommentit (444)

Tsein

Minen ainenkaa muista, että ois sanottu. Voisko olla näin, että nyt ois tuomareiden valitsemat biisit luvassa? Jotenkin muistelen, että ne ois tässä välissä ehkä laulettu yleensä. Tai sitten finaalissa yhtenä biisinä.

Mie melkein jo odotan sitä, minkälainen hirveys voittajalle on kirjoitettu ja sävelletty laulettavaksi. Ne biisit on aina ollu vähän kökköjä.

shazzer

Voi että petyin! Camilla ei päässyt (ehdottomasti paras tytöistä!), Emma ei päässyt ja siis monta muuta hyvää jäi pois! Ja mitä se Anna tekee semifinaaleissa? :shock:
Enkä oikein tykkää siitä Kallestakaan.
No, onneksi Patric vielä saa yhden päättää. Mie liputan Camillan puolesta.

Minun suosikit tähän mennessä Wellu, Linda, Pete ja Vesa.
Niin ja kuinkahan monta sinne finaaliin pääsee? Jos 7 niin aika surkeaa tiputtaa 6 pois viime hetkellä :roll:

zera
shazzer

Enkä oikein tykkää siitä Kallestakaan.

Mä taas tykkään Kallesta todella paljon! Se on yks mun lemppareista! :D Kalle, Vesa ja Pete on mun lemppareita. Jaana on kans tosi hyvä.. :)

Tsein

Mie toivon, että Patric älyää nostaa Anna-Kaisan semifinaaleihin. Ihan vääriä ihmisiä pudotettiin pois ja kuka ihme ees on joku Jannike (tai Linda)?

Jaana ja Pete ois omia voittajasuosikkeja, jos sais valita yhden kumpaakin sukupuolta.

JJEMMY
Snaelaug

Noin se siis menee oikeesti, mut se veti on ensimmäisen puoliskon kahteen kertaan
:roll:

Olin näkevinäni sen tytön kasvoilla ilmeen, joka kerto et se älys itekki et laulo väärin. Kyl miäki olisin antanu vaan mennä jos tollanen ois sattunu.

Tsein

Uusi kausi käynnistyy huomenna torstaina. Vieläkö idoleille riittää kiinnostuneita seuraajia?

Mitä olivat sinulle kauheimmat ja parhaimmat koelaulut? Kenessä on potentiaalia voittajaksi? Kuka on sinun suosikkisi? Keskustelu jatkunee koko kauden ajan.

Snaelaug

Kyllähän näitä tulee katottua, uskoisin :)
Ainakin karsinnat muutamilta tietyiltä paikkakunnilta on nähtävä, koska mainoksissa on vilahtanut yks tuttu. Että en tiiä onko hän siellä ollut vaan kaverin seurana vai onko ihan itsekin jotain vetänyt. No, sen tyypin tietäen sen on täytynyt olla silkka läppä, formaatti ei oo yhtään sellanen et sillä oikeesti vois kiinnostaa :roll: Katsottava siksi, et en kuitenkaan sillälailla sitä ihmistä tiedä et suoraan häneltä itseltään asiasta voisin tiedustella.

gnirom

Täytyy yrittää seurailla. Päinvastoin kun edellinen, mä taas odotan et alkaa ne loppujaksot :D kamala katsella noita karsintoja ku ihmisille vaan nauretaan ja sit siel on laulamassa sellasia kammotuksia että. Finaalit ne vasta on jotain, koska siellä jopa muutama osannee laulaakin :)

shazzer

Alkukarsintoja hauska seurata juurikin sen takia kun siellä suurin osa ei vaan osaa laulaa.
Muttajoo, kyllä aion seurata, saa nähdä löytyykö nyt jotain oikeasti hyvää sieltä. E kiitos mitään Ari Koivusia!

Msuh

Tulee ehdottomasti katsottua, alkukarsinnat erityisen tarkasti. Odotan iltaa jo ihan innoissani :D Tampereen ja Kuopion karsinnoissa on minun tuttujakin, hauska katsoa jos ovat päässeet telkkuun asti 8)

Semifinaalit ovat minulta jääneet aina vähän vähemmälle katsomiselle. Lähinnä katson vain loppupäästä ne koosteet... Mutta finaalit on aivan must. Toivottavasti tosiaan löytyy jotain oikeasti kiinnostavia lahjakkuuksia :)

Msuh
Tölkki
kyllä katon ja otan nauhalle kuopion jaksot jos sitä siellä telkkarissa näkyis itekkin sitten :)

Vau, otitko oikein osaa vai olitko vain tukijoukkoina? Kuinka kävi? :)

Celestia

Oh, tämäkin tosiaan tänään alkaa. Oisin varmaan unohtanu jos en ois tätä keskustelua huomannu :D Siispä kyllä, seuraan varmastikin tiiviisti alusta loppuun, vaikkakin pakko kyllä myöntää että juuri nämä alkukarsinnat on ohjelman parasta antia :) Ei sillä, mukava se on katsella sitten niitä semifinaalejakin ym. kun saa ihastella toisten kauniita lauluääniä :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat