Muodon vuoksi - Viihde ja kulttuuri

NeitiMielenkiintoinen

(En löytänyt haulla tästä ohjelmasta topiikkia)

Onko ketään tullut seuranneeksi? Lempi hahmot?

Ite seurasin noita silloin kuin tuli.. Kaverin kanssa myöskin ollaan katottu niitä ensimmäisen tuotantokauden jaksoja, kun kaverilla on se dvd-boksi.
Koskakohan Muodon vuoksi taas jatkuu? Yritin kattella mtv3:n ja subin sivuilta, mut en löytänyt muuta kuin "ohjelma on tauolla."

Kommentit (10)

Tsein

Minäminäminä. Mitä sarjaa, minä et katsoisi?[size=7] (V: Serranon perhettä)[/size]

Oon katsonut alusta asti aika tiiviisti. Välillä jääny pari jaksoa näkemättä, kun on tullut niin myöhään ettei ole jaksanut valvoa. Oon tykänny eniten Mattista sekä "Viiltäjästä".

Kuuluu miulla sarjoihin "katson kun sattuu kohdalle, mutta en menetä yöuniani, jos jää näkemättä".

Mistake

Minä kyllä seurasin kyseistä sarjaa ainankin ensimmäisen tuotantokauden, mutta sitten jossain vaiheessa se alkoi tulemaan niin myöhään telkusta että en viitsinyt valvoa, mutta siis tykkään todella ja ajattelin ostaa kaikki tuotantokaudet pikkuhiljaa :) En muista enää niitten kaikkien nimiä mutta yksi suosikeistani on Christian, ku se vaan on niin nam ja hyvä näyttelijä<3

zanzibar

lakkasko tääki pyörimästä? ja eiks eka tuotanto kausi tullu uusintana? mun mielestä tästä ei oo ees kauaa ku viimeks kattelin.. tosin ties mitä uusintoja ne oli :D tosi hyvä sarja, tosin masens se tulevaisuus jakso ku tavallaa se vei pohjan kaikelta.. :(

Tsein

^Se jakso oli kyllä jännä veto. Kertoa ny kesken kaiken, miten kaikki tulee päättymään (ainakin jossain vaiheessa väliaikaisesti). Ei ollu uusintoja kyllä ne, ku ihan "uusia" jaksoja. Subilla taisivat näyttää joskus niitä ekan kauden uusintoja, mut maikkarilta viimetteeks tulleet oli tosiaan (oiskohan ollu) 3. kauden jaksoja.

Tsein

En o kyllä iha varma oliko se kolmas. Jotenki muistelen, et se eka oli vaa jotai yleistä hömpöttelyä, toisella kaudella oli se Viiltäjä-juttu pääosassa ja sit kolmas kausi keskitty näihi elinvarkaisiin ja muihi juttuloihin.

.....ja kun vilkaisin Wikipediaa niin joo. Kolmas tuotantokausi on näytety ja Jenkeissä on neljäskin on tehty ja nähty v. 2006. IMDB:sta löytyy vielä tietoja viidennestä kaudesta eli lisää on varmasti luvassa Maikkarillakin.

.....ja vielä kun lukee lisää, niin kuudes kausi on viimeinen mikä tehdään. Näin on tuotantoyhtiö ilmoittanut.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat