Mp3-soittimet - Viihde ja kulttuuri

Lilla My

En löytänyt keskustelua aiheesta joten toivon ettei sellaista myöskään löydy täältä..mutta lukitkaa jos löytyy..

Siksi tässä keskustelun avaan aiheesta, koska pitäs ostaa uus mp3-soitin. Ja olis kiva tietää teijän kokemuksia erilaisista soittimista. Osaisitteko suositella jotain hyvää soitinta, joka ei maksaisi ihan kauheasti mutta muistia löytys minimissään 4gt?

Yleisestikin keskustelua mp3-soittimista vaan kehiin!

Sivut

Kommentit (30)

Msuh

Minulla on pitkästi päälle kolme vuotta ollut Creativen Zen Nano Plus - soitin, ja hyvin on jaksanut palvella [img]http://kaksplus.fi/s/img/emoticons/love.gif[/img] Muistia taisi olla kylläkin vain 2,5 gt, jos en nyt aivan höpöjä puhu. Taitaa jo hieman vanhanaikaista kamaakin olla, kun aikoinaan maksoin tuosta päälle 100 euroa ja nyt sen saa muutamalla hassulla kympillä. Pieni, näppärä ja kestävä perussoitin, jota voin kyllä suositella :) Mikään tilaihme se ei tietenkään ole, mutta minulle tuo on riittänyt.

zanzibar

itelläni on joku tosi vanha mutta mielestäni nätti punanen ja muistia vaan 256 megaa tai sinne päin, siis se "minimi" mut en tarvii enenmpääku niin vähän käytän ja nykyää kuuntelen puhelimella jossa gigan muisti kortti..

Aveline
Msuh
Minulla on pitkästi päälle kolme vuotta ollut Creativen Zen Nano Plus - soitin, ja hyvin on jaksanut palvella [img]http://kaksplus.fi/s/img/emoticons/love.gif[/img]

Miulla on täsmälleen sama soitin :D Yli vuoden oon semmosen omistanu. Kokoa en vaan muista :oops: [size=9]Oliskohan ollu, et siihen mahtuu joku 500 kappaletta :roll: [/size]Mut tyytyväinen oon kyllä ollu :) Hintakaan ei ollu päätä huimaava, sillo kun sen ostin (50e).

Tapsu

Mulla käytössä miehekkeen Ipod Mini jossa on muistia sen 4gb. Kuvan näkee http://regmedia.co.uk/2005/04/12/ipod_mini.jpg täältä, sattuu oleen just tollanen sininen :D
Oon kyllä tosi tyytyväinen tohon, paljon parempi kun mikään muu soitin mitä mulla on ollu. Joku pieni valkonen pömpylä on jossain ja vähän isompi hopeinen, mitä iskä on syytäny mulle joskus. Molemmat vähän huonoja, tyksin tosta Ipodista tosi paljon. Jos joskus en saa enää käyttää sitä niin ostan tod.näk. oman :)
Ei oo muuta kun positiivista sanottavaa!

Msuh

Herkun värinen tuo Tapsun soitin! =P~ Ipod on tietysti aika luotettava ja kehuttu malli, eikä nykyään ole edes enää mikään kovin pahan hintainenkaan!

Piperr

Mulla onpi iPod Nano 4 gigasena. Ihan kiva äänenlaatu ja muutenkin se perusohjelma tuossa soittimessa. Ainoa, et en ymmärrä miksen voi lisätä videoita/kuvia siihen, vaikka tuon soittimen pitäisi niitä tukea :O

marika_

Itellä kanssa ipod nano, mutta voi olla että seuraava soitin sitten on jo jotain muuta. Miehellä on joku... olikohan samsungin tms. valmistajan vähän ipod nanon näkönen, mutta halvempi ja melkein kivemman olonen soitin.

Muuten oon ipodiin ollu tyytyväinen, mutta suurimpana miinuspuolena pidän sitä että kaikki toimii itunesin kautta (uusien biisien laitto yms.), eikä ipodista saa biisejä enään koneelle takas ihan "normikeinoin", vaan vaatii hirveetä kikkailua... Eli haluaisin mieluiten seuraavaks soittimen jossa biisien kanssa sählääminen tapahtuu ihan suoraan oman tietokoneen kautta eikä vaadittaisi mitään ylimääräsiä ohjelmia.

celia

Itselläni Philipsin näppärän pieni soitin. Muistia 1Gt ja maksoi vain 39,90e. Pärjään vallan mainiosti tuolla, en tarvitse mitään 4Gt soitinta.

Emmily_

Ääh, mä en oo vieläkään saanu ostettua MP3-soitinta!! :( Prkl.. miköhän kannattais ostaa..? Siihen ei mitään ihan hirveitä tarvii mahtua, eikä siinä muutenkaan tarvii mitään kauheen erikoisia ominaisuuksia olla, eli myöskin saa olla mahd. halpa. Mutta söpö ulkonäkö olis plussaa. :)

zanzibar

minkä ikinä hankitki ni älä hanki gigantista.. niillä ei oikein oo havaintoa myyjän vastuusta... toinen et jos haluut käyttää muistitikkuna sitä välillä ni ipodit ei kuulemma oikein sovellu siihen et ne menee jotenki p**kaks

Msuh
zanzibar
minkä ikinä hankitki ni älä hanki gigantista.. niillä ei oikein oo havaintoa myyjän vastuusta...

Aika kova yleistys, sillä miun vakkari-Gigantissa myyjät ovat oikeita herrasmiehiä (/-naisia) ja todellakin osaavat asiansa :) Ko. liikkeissä, joissa itse olen asioinut, on ollut laajat valikoimat ja suurin osa hinnoistakin on ollut mukavan alhaalla. Meillä ostetaan lähes kaikki elektroniikka Gigantista, ei ole ollut valittamista :roll:

minni-

mullakin ipod nano 4gb. aiivan ihana, en vaihtais mihinkään. ainoastaan akku tossa sais mun mielestä olla parempi (kuluu tosi nopsaan), mutta muuten on tosi kätevä. ja toi tapsun linkittämä sininen väri, mikä mullakin on, on musta vaan niin söpö :D

zanzibar
Msuh
zanzibar
minkä ikinä hankitki ni älä hanki gigantista.. niillä ei oikein oo havaintoa myyjän vastuusta...

Aika kova yleistys, sillä miun vakkari-Gigantissa myyjät ovat oikeita herrasmiehiä (/-naisia) ja todellakin osaavat asiansa :) Ko. liikkeissä, joissa itse olen asioinut, on ollut laajat valikoimat ja suurin osa hinnoistakin on ollut mukavan alhaalla. Meillä ostetaan lähes kaikki elektroniikka Gigantista, ei ole ollut valittamista :roll:

joo sori yleistys on vähän pahana tapana... :) meillä taas gigantissa öky huono palvelu, jos sitä siis saa ja muutenki systeemit k*see...

Piperr
minni-
mullakin ipod nano 4gb. aiivan ihana, en vaihtais mihinkään. ainoastaan akku tossa sais mun mielestä olla parempi (kuluu tosi nopsaan), mutta muuten on tosi kätevä. ja toi tapsun linkittämä sininen väri, mikä mullakin on, on musta vaan niin söpö :D

Okei olen todella pilkunviilaaja, mut oletko varma, että sulla on toi 4-giganen ipod nano? Mun käsittääkseni niitä ei nimittäin saa kuin hopeanvärisenä.

Mun täytyy sen verran mainostaa et mulla ainakin kestää tuo ipodin akku tosi pitkään! Ehdin työpäivän aikana kuunnella sillä about 6 tuntia ja kerran viikossa tarvii vaan latailla. Eli kyllä mä kuuntelen iisisti 30 tuntia yhdellä latauksella :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat