Riivatut Talot - Viihde ja kulttuuri

Ninive

Ajatuksia sarjasta? (lauantaisin subilla klo: 22.00)

Onko muitakin koukussa olevia?

Itsehän pidän huolen ettei yksikään jakso jää väliin, ja jos niin hullusti sattuu käymään, katson kyllä varmasti jälkeenpäin netti tv:stä :lol:
Mahtavaa viihdettä ja vieläpä kovin mielenkiintoistakin kunhan pitää pilkkeen silmäkulmassa (paranormaaleista asioista aina kiinnostunut kun olen ollut).

Meedio Derekistä ainakin kaikilla sarjaa seuranneilla on jotain sanottavaa :lol:?

Sivut

Kommentit (17)

Jennana
Ninive
Ajatuksia sarjasta? (lauantaisin subilla klo: 22.00)

Onko muitakin koukussa olevia?

Itsehän pidän huolen ettei yksikään jakso jää väliin, ja jos niin hullusti sattuu käymään, katson kyllä varmasti jälkeenpäin netti tv:stä :lol:
Mahtavaa viihdettä ja vieläpä kovin mielenkiintoistakin kunhan pitää pilkkeen silmäkulmassa (paranormaaleista asioista aina kiinnostunut kun olen ollut).

Meedio Derekistä ainakin kaikilla sarjaa seuranneilla on jotain sanottavaa :lol:?

Itse seuraan. Mäkin olen paranormaaleista ilmiöistä kiinnostunut, ja uskon, että sarjassa esiintyvät jutut on ainakin osittain totta. Ei tietenkään kaikki, suurta osaa on myös varmaankin ylidramatisoitu.

Ja Derek ..... Voi herraisä. Pohtisi näyttelijäksi opiskelemista.

olematon

Oon mä muutaman katsonut, koska mua kiinnostaa tuon sortin jutut ;) Joskus musta tuntuu et ne on ihan pelkkää näyttelemistä ja teatteria ne jutut. Mua harmittaa kun ikinä ei voi olla varma heilutteleeko ne ite pöytää tai lasia siellä ja kuka koputtaa mihinkin. :D

BabyPhat

Hihi, mulla ei hermot kestä, olen liian vainoharhainen muutenkin. Ensimmäinen jakso tuli katsottua, mutta siihen se kyllä jäi. Kiinnostaa todella paljon tällaiset jutut, mutta oman mielenterveyden kannalta parempi jättää katsomatta -harmi! :D

Ninive
Jennana

Ja Derek ..... Voi herraisä. Pohtisi näyttelijäksi opiskelemista.

^Todellakin :lol: David (toinen sarjassa esiintyvä meedio) on paljon uskottavampi!

Minäkin jollain tasolla haluan uskoa osan sarjassa tapahtuvista ilmiöistä, mutta pilke silmäkulmassa kuten jo aikaisemmin sanoin :D

Niin ja BabyPhat, mielenterveys peliin vaan ja ens lauantaina telkkari ja silmät auki koko riivattujen talojen ajan :lol:

lunacracker

Kumpi lienee sitten, David vai Derek, mutta se yksi jätkä ketä aina kutsuu sen henkikaveria paikalle on kyl NIIN läppä! :D "Yes Sam , talk to me!"

Ninive

^ Derekhän se!
Ja hänen arvoisa henkioppaansa Sam!
Kyllä mulla mies kanssa pyörittelee silmiään jokakerta kun linnottaudun sohvalle sarjan pariin ja Derek pölähtää ruutuun :lol:

BabyPhat

Ninive, älä yllytä! :D Kohta olen täällä vinkumassa kuin näen kaikkialla kummituksia ja teillä menee herrrrrrmot! :twisted: No, ehkä voisin kuitenkin, kyllä siinä vaan joku kiehtoo!

olematon

Mä mietin yleensä, että onko niille meedioille oikeesti paljastettu etukäteen niitä asioita vai voiko niitä oikeesti tuolleen tietää?

shazzer

Tämä on kyllä tällä hetkellä ehottomasti yks lemppariohjelmia telkkarissa! Kiinnostaa myös nämä paranormaalit ilmiöt muutenkin. Kullan kanssa on tullu kateltua alusta asti, mitä nyt viime aikoina on jääny pari jaksoa väliin. Eka mies oli että kaikenmoista soopaa, mutta jäipäs sekin koukkuun :wink:

Ja se Derek, voi jestas :lol: Se on ihan höpö mies.
David tosiaan paljon uskottavampi meediona.

Jennana
olematon
Mä mietin yleensä, että onko niille meedioille oikeesti paljastettu etukäteen niitä asioita vai voiko niitä oikeesti tuolleen tietää?

Mun usko näihin sarjan meedioihin on pyöreä 0, mutta onhan meedioita muutenkin kun tuossa sarjassa. Osalla on ilmeisesti kyky havaita jonkinlaisia energioita, toiset taas väittävät että henget kertovat heille asioita, osalla on kyky poimia toisen ajatuksista muistoja joiden avulla voi ehkä ennustaa tulevaakin. En mä silti ole ennen kuullut mistään henkioppaasta, jos hieman järkevänä kuolisin niin en varmasti Derekin tapaisen ihmisen henkioppaaksi alkaisi ..

Täysin ot:na, tosin sarjan aihetta sivuten, onko kukaan koskaan vieraillut http://paranormaaliblogi.net/ paranormaaliblogissa? Mielestäni hyvin mielenkiintoisia aiheita ja kysymyksiä, skeptisemmätkin ihmiset mielestäni voivat kyseisellä sivulla käväistä.

EDIT. Haha, heti toisena tuollahan on juttu Derekistä ! :lol:

Riivatut Talot (Most Haunted) sarjan meedio Derek Acorah jäi kiinni huijauksesta, kun ohjelman parapsykologi Ciaran O´Keeffe epäili Acorahin selvittävän talojen historiaa etukäteen.
Ninive

^Mie olen siellä paranormaaliblogissa kanssa seikkaillut lueskelemassa, mielenkiintoisia juttuja!

Minäkin olen kuullut Derekin kärähtäneen pienimuotoisista huijauksista ja olin tietysti uutisesta syvästi järkyttynyt :lol:
Sehän on vissin aikamoinen julkkis-meedio muutenkin kun on kirjoittanut näin vapaasti suomennettuna mm. kirjan "Henkien metsästystä Derekin kanssa" tms :lol:

marsipaaninapa
shazzer
^^Missä mieki haluan nähdä! :D

toi paranormaaliblogi, siitä vähän selaat alaspäin niin on juttu ja video :D
Voi pientä Derekiä x)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat