X Files - Salaiset kansiot leffa 2 - Viihde ja kulttuuri

Gitta

Löytyykös täältä cosmon sivuilta kyseisen ilmiön fanittajia?

Seurasitteko sarjaa silloin kun se tuli televisiosta?
Itse olen sen verran nuori, että olen päässyt kunnolla kärryille vasta vanhempana.

Mites, oletteko menossa katsastamaan tuon uusimman leffan kunhan se ilmestyy? (ensi-ilta 1.8.)

(äänestyksen vaihtoehdoissa toivotavasti on nyt ne tärkeimmät)

Kommentit (5)

Tsein

Eipä löytynyt sopivaa vaihtoehtoa. Oikea vaihtoehto olisi ollut "en maksa leffan katsomisesta koska ei kiinnosta niin paljon, mutta katson sitten joskus telkkarista".

Katsoin silloin ihan alusta asti sarjaa ja melkein kaikki jaksot on tullut nähtyä. Loppua kohti alkoi kiinnostus hiipua, kun ne jutut meni jo vähän överiksi ja kävivät mielenkiinnottomaksi. Tykkäsin eniten niistä jaksoista, jotka ei liittyny millään tavalla jatkuvaan juoneen (Samanthan katoaminen, hallituksen vehkeily), vaan olivat omia kokonaisuuksiaan. Vieläkin tulis varmaan katsottua uusintoja, jos ne ei tulis keskellä yötä kun nukutaan.

NeitiMielenkiintoinen

En oo seurannu telkkarista, enkä nähnyt sitä ensimmäistäkään leffaa, mutta aion mennä katsomaan sen kaverini kanssa..

Mistake

Oon kyllä aina seurannut kyseistä sarjaa, ja tykkään tosi paljon. Olen nähnyt sen ensinmäisen elokuvan ja aika varmasti menen kattomaan tuon kakkosen :) Inhottaa kun subtv:ltä tulee nyt niitä uusintoja kun ne tulee niin myöhään :? en millään jaksa valvoa niin myöhään.

minni-

mies opetti mut aikoinaan katsomaan x-filesia, ja nyt se on kyllä yks ehdottomia suosikkeja. ekaa leffaa en ole nähnyt, mutta tokan menen kyllä katsomaan, mahd pian tietysti :wink: sarja ainakin on ihan huippu, toivottavasti leffakin olis hyvä.

Taurus

Sarjaa olen televisiosta seuraillut vaikka kuinka kauan ja sen aivan ensimmäisen tuotantokauden lainasinkin jopa joskus kaverilta että pystyin hiukka virkistämään muistia miten kaikki alkoi. Ensimmäinen elokuva tuli katsottua ja tulihan tuo kakkonenki käytyä katsomassa. Mutta pitää kyllä sanoa että jälkimmäinen elokuva oli aika tylsähkö, ei oikeastaan napannut yhtään. Scully ja Mulder yhdessä teki jotain mun sisällä mikä sai mut pyyhkimään sen elokuvan nopeasti vuokrattava-listalta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat