MTV:n teiniohjelmat - Viihde ja kulttuuri

terry

Laguna Beach, My Super Sweet 16, Dismissed, Room Raiders...

Keitä täällä nolottaa olla koukussa musateeveen ohjelmiin? :D

Noi on niin typeriä, aiheet on naurettavia, ja mua todellakin nolottaa... Mutta Laguna Beach on mulle guilty pleasure...

Sivut

Kommentit (17)

Tsein

Katoin joskus sata vuotta sitten niitä jotain ohjelmia, missä jengi asu talossa, hässi toisiaan, riiteli ja dokas. Joku Big Brotherin isoveli. Niiden jälkeen en o kattonu mitään sarjoja musateeveeltä (paitsi joskus Punk'd:ia). Kasvoin ehkä ulos niistä teinisarjoista.

Kylpyankka

Aika karua, mutta silti koomista kateltavaahan noi oli, sillon aikoinaan kun MTV vielä näkyi maksuttomana.

Sweet 16 oli ärsyttävyydessään aivan mainio.. kun 16 vuotta täyttävä teinineiti vetää itkupotkuraivareita kun ei saakkaan juhliinsa 'NSynciä esiintymään, ja isä ostaakin maasturin lahjaksi vaikka neiti itse haluaisi urheiluauton, niin pakkohan siinä on repeillä. Ja ne on ihan tosissaan! :D

Toinen mitä jaksoin ihmetellä oli tää.. öö, olikohan sen nimi joku Parental Control, tms, missä vanhemmat ei tykänny lapsensa seurustelukumppanista. Vanhemmat haastatteli kasan tyyppejä, mistä sitten valitsivat henkilökohtaiset suosikkinsa, ja sen jälkeen tää niitten mukula lähti treffeille molempien kans. Ja koko treffit tietysti näky livenä perheen telkkarista, missä vanhemmat ja nykyinen seurustelukumppani katteli miten käy. Lopussa mukula sitten valitsi joko nykyisen kumppaninsa, tai sitten toisen näistä vanhempien valitsemista. Tietysti tässä vaiheessa luulisi että automaattisesti valitsisi sen nykyisen kaverinsa, mut yllättävän moni valitsi toisen niistä vanhempien valitsemista. Oikein reilukerhot :lol:

shazzer

Joskus katon kun on oikein tylsää. Room raiders ja wanna come in on niin ärsyttäviä mutta se idea niissä hauska niin katon. Joskus ollu koukussa.

Super sweet 16, en vaan voi kattoo kun ärsyttää se niin paljon!

Snaelaug
terry
My Super Sweet 16, Dismissed, Room Raiders...

Näitä oon joskus kattonu, mut eipä tuu katottua koko kanavaakaan enää.

Mun kohdalla on varmaan käynyt myös toi ohitse kasvamien, et ei ne vaan kiinnosta enää. Mut se täytyy todeta, et noi on niin amerikkalaisia, en ikää vois kuvitella tuomalaisia teinejä tilalle :lol:

Aatelkaa nyt ite, siellä juosta viilettää Keijo 17-v. salkku kourassa kohti Lotan huonetta, pääsee perille, vetää kumihanskat käteensä ja alkaa syynätä Lotan alusvaatelaatikkoa suurennuslasin kanssa :lol: :lol: :lol:

NeitiMielenkiintoinen

Joskus tuota Super Sweet 16 tulin "vahingossa" ohimennen katottua.. Mut eipä paljon mitään muuta.. En kauheasti tykkää noista :D

beckie

Täytyy kyllä myöntää, etten ole koskaan kuullutkaan yhdestäkään noista. Ja näinollen en siis ole katsonutkaan, tuskin kiinnostaisikaan.

marika_

Onks se Virgin Diaries, vai mikälie, jossa nää teinit jotka on vielä neitsyitä niin yrittää jotenkin epätoivosesti päästä siitä eroon, tai ainakin ne tilittää ah-niin-rankkaa neitsyen elämäänsä niille kameroille :roll:
Mut sitä kattelin viimesyksynä aina kun olin lapsenvahtina, tuli just sopivaan aikaan.

Meillä rupes MTV kotikotonakin näkyyn vasta nyt joku 2kk ennen kun muutin pois ja eipä meillä täällä nykysessä kopissa nyt tietysti sitä oo, että sen pahemmin ei oo tullu kateltua... mut jos näkyis, niin onhan toi tommosta "aivot narikkaan"- viihdettä, jota tulis varmaan joskus tuijoteltua.

JigglyPuff

suosikit oli mulla super sweet 16, parental control ja se laguna beach! iha jees sarjoja :D joskus oon kahtonu sen maden myös mutta en kovi usei.
sitte oli kans joku hulk hoganin ohjelma myöski :D "hyvää" ajanviihdettä!

Piperr

My Super Sweet 16, (Globally) Dismissed, Bedroom Diaries, Virgin Diaries, Life of Ryan, Laguna Beach, The Hills, Newport Beach...

Näitä kaikkia tullut joskus seurattua enemmän ja vähemmän, heh. Kolme viimeisintä on mun suosikkeja. Siis eihän näissä MTV:n ohjelmissa ole ikinä mitään kovin fiksua ideaa, mut silti ne jaksaa viihdyttää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat