Parhaat lattaribiisit? - Viihde ja kulttuuri

guineapig

Näin kesällä jalan ainakin minulla saa vipattamaan lattaribiisit. Entäs muilla? omoa lemppareita on ainakin Juanes, Bellini ja Jennifer Lopez. Kertokaa muutkin teidän parhaat lattaribiisinne, niin ehkä saan lisää suosikkeja! :D

Kommentit (3)

Piperr

Ooh, tässä keskustelu mun makuun. Mulla on lähes pakkomielle lattarivaikutteiseen musiikkiin, ja olenki alkanu epäillä että mä olisin entisessä elämässäni ollut Espanjasta, latinalaisesta Amerikasta tms.. :lol: Tänä päivänä lattarirytmiset biisit on oikeesti ainoita, jotka saa mut tanssilattialle baarissa!
Mun ehdottomia suosikkeja on Juanes, Carlos Santana [size=9](Corazon Espinado on mun ehdottomasti rakkain biisi Santanalta, Smooth, Maria Maria ft. Wyclef Jean, Cry Baby Cry ft. Sean Paul & Joss Stone, The Game of Love ft. Michelle Branch jne.)[/size], Fran Perea... Yksittäisiä lempparilattaribiisejä on:

Gloria Estefan - Conga
Aventura - Obsesión
David DeMaria y Antonio Orozco - Petalos Marchitos
Los Lobos & Antonio Banderas - Cancion del Mariachi
Marquess - Vayamos Compañeros
Beyoncé & Alejandro Fernandez - Amor Gitano
Shaft - Mucho Mambo
Shakira ft. Alejandro Sanz - La Tortura
RBD - Besame sin miedo
Lu - Piensalo Bien
Jeremías - La Cita
Gotan Project - Santa Maria

Celestia
Piperr
Jeremías - La Cita

Tämä on ihana, mun ehdoton suosikki lattaripuolelta [color=red]?[/color] Samalta herralta löytyy myös muita ihania, esim. Tu en mi ja Poco a Poco.

Vasta tässä viimesen vuoden sisällä oon alkanu tykkäämään kunnolla lattarimusiikista, ennen ei oikein iskeny tää laji. Lattarimusiikki on kyllä ihan ehdoton kesäfiiliksen nostattaja, varsinkin nuo nopearytmiset kappaleet :) Sopii kesään kuin nenä naamaan.

Muita suosikkeja on mm. useat Paulina Rubion laulut (esim. Baila Casanova, Vive El Verano), Ricky Martinin Te Extraño, Te Olvido, Te Amo, ja Alexandre Piresin Amame.

Gisele

Lattarien ystävä, kyllä! :D

[size=9]Esim. näitä tulee kuunneltua:
* Fran Perea - Punto y Aparte
* Santana ft. Macy Gray - Amore
* Christina Aguilera - Infatuation ja Falsas Esperanzas
* Jennifer Lopez - Como Ama una Mujer[/size]

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat