The Hills - Viihde ja kulttuuri

Tiikeri

Tein eilen aivan ihastuttavan löydön kattoessani ihan sattumalta kattoessani MTV:ta, nimittäin sarjan The Hills. Rakastuin siihen itse siltä makuulta ja tuijotinkin sitä kuusi tuntia putkeen :D
Kuinka monelle kyseinen sarja on tuttu vai onko se vielä useallekin ns pimennossa?
Löytyy muuten myös netistä www.musictelevision.fi/mtv/?StoryId=69117 tuotantokaudet 1-3. Marraskuussa 8.pvä alkaa jo 4. tuotantokausi klo 17. :wink:

Kommentit (10)

Baby-G

Voi vitsi, munkin on pitäny monesti katsoa, ei oo aikaa ikinä!

Kaikkialta oon meinaan kuullut että ihan loistava sarja, ja vaikuttaakin just siltä et tykkäisin.. Laguna Beachia en myöskään harmi vaan oo nähny, meillä ei näy Mtv.

Sarah

Joo olen seurannut alusta asti ja katson netistà uudet jaksot heti kun ne ilmestyvàt :D On minullakin ihan oikeasti omakin elàmà :) mutta tuo sarja jotenkin on niin mukava, tykkààn sen aiheista ja ihmisistà.

Shirlie

Minä olen yhtä paha "addikti" kuin Sarah :) . Alusta asti olen sitä seurannut, käyn sarjan kotisivuilla usein ja luen lehdistä sarjan ihmisten viimeisimmät kuulumiset. En usko, että minulta on jäänyt yhtään jaksoa väliin.

Nythän tuolle tulee jo oma spin-offinsa, kun Whitney lähtee Nykiin ja hänen elämäänsä siellä aletaan kuvaamaan. Saas nähdä, miten sen sarjan käy.

Megan

Joo mä seurailen kans! niin hyvä. Samoin Laguna beach. saa kyllä ajan hyvin kulumaan kun istuu telkkarin eessä noita kattomassa. :D ja sitten vielä netistä saatan kattoa niitä jaksoja mitä en oo nähny.

ja muutenkin mtv:ltä tulee just kivoja sarjoja. :P

Paw

oon ihan koukussa siihen sarjaan :D

oon kattonu kaikki kaudet ja kattelen vieläki uudestaan jaksoja mtv:n nettisivuilta. ootan kovasti että 5. kausi alkais ees siellä jenkkilässä niin varmaan pääsee netistä seuraamaan :P

ja the hillsin lisäksi the city on myös hyvä ja sitäkin seurailen.
lc ja kumppanit kuitenkin vie voiton :P

suosittelen kattomaan!

Svenja

Jep, koukussa täälläkin. Kattonut jaksot netissä USA:n aikataulun mukaan(mtv.com), joten olen jo 5. tuotantokaudessa. Kaikki se draama, vaatteet, ihmiset yms. on nii hauskaa katottavaa.

Heidin ja Spencerin suhde on kyl parasta viihdettä, eikö ne vieläkään ole eronnu? :D Tai no, tuskin on. Juurihan ne naimisiin meni..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat