Cashmere Mafia - Viihde ja kulttuuri

tata
Emmily_
Toivottavasti täyttää mun odotukseni! :)

Samaa toivotaan täällä ;)

Sivut

Kommentit (56)

zera

Tänne keskustelua ohjelmasta nimeltä Cashmere Mafia. Kyseinen Tv-sarja ei ole vielä alkanut, mutta ajattelin laittaa jo etukäteen keskustelua pystyyn esimerkiksi siitä, että minkälaisen ensivaikutelman olette saaneet ohjelmasta ja aiotteko katsoa?

Minusta vaikuttaa aika samanlaiselta kuin sinkkuelämää, mutta ei varmaan läheskään yhtä hyvä. Toisaalta on kiva kun tulee tilalle vähän samantyyppistä, mutta toisaalta vähän ärsyttää,kun tuntuu aika lailla matkimiselta. No aion katsoa ainakin ekan jakson.

Ohjelmaa voi katsoa siis neloselta klo 21.00, 23.6. alkaen.

Tsein

Minusta vaikuttaa mainoksen perustella enemmän Täydellisten naisten idean kierrätykseltä. Saas ny nähä... ettei vaan ois sellanen tusinasarja mitä telkkari on pullollaan. Eiköhän tuota tule katsottua ainakin sen ensimmäisen jakson verran ja sen perusteella sitten päätetään jatkosta.

Taffel

juu vaikuttaa siltä et on koitettu yhdistellä sinkkuelämää ja täydellistä naista.. aion kyl kattoa eka jakson ainaki ja uskon et katon sitä nyt sitte täydellisten naisten korvikkeena :)

marimma
Taffel
juu vaikuttaa siltä et on koitettu yhdistellä sinkkuelämää ja täydellistä naista..

Juurikin näin :D
Mutta eiköhän sitä tuu vilkastua jos muistaa :)

JJEMMY

Täydellisiin naisiin en osanuu yhdistää mut heti kun näin ekna mainoksen ni tuli Sinkkuelämää mieleen. Voishan tota alkaa kattomaan, vaikka ei varmasti vedä vertoja sinkkareille ;)

Mimia

Kuulostaa tyhmälle ainakin mainoksen perusteella. Yhdellä on aviomies, toinen on menossa naimisiin, kolmannella on lapsia ja neljäs löytänyt Sen Oikean. Kuitenkin ura on kaikki kaikessa ja tärkeämpää on vain ystävyys.
:o

Jos oikeasti uraa ja ystävyyttä arvostaa enemmän kuin lapsiaan tai aviomiestään, niin on kyllä arvot "kohdallaan". Ainakin minua tuollainen ajattelu ottaa päähän niin kovasti, että jo tuon takia jätän koko sarjan katsomatta. Tulee telkkarista niin paljon vähemmän p*skaa p*askaa, että on vara valita.

tata
shazzer
Kyllä ajattelin alkaa seuraamaan, vaikuttaa juurikin sellaiselta sarjalta joka vois minua kiinnostaa :)

Sama täällä :) Oon kyllä samaa mieltä muitten kans siinäki, että muistuttaa Täydellisiä ja Sinkkareita, mut aattelin silti tutustua tähänki :) Kattoo sit, että jaksaako tätä uutta ruveta seuraamaan vai jääkö lyhyeks tuttavuudeks. Mainosten perusteella vaikuttaa hyvältä ;)

tata
Snaelaug
Jos sitä ei tarvi liikaa ajatuksen kanssa katsoa niin juuri sopivaa meikäläiselle.

Juurikin näin ;) Välillä kiva kattoa "hömppää", missä ei kauheesti tartte keskittyä :D

Celestia

Mä en oikeen tiiä, jokin siinä tän sarjan mainoksessa ärsyttää mua, ja ehkä sekin että sitä on oikeesti mainostettu niiiin paljon että se menee jo yli. Saatan kyllä katsoa ekaa jaksoa sivusilmällä, mutten oikeen jaksa uskoa että kiinnostun sarjasta tarpeeksi. No, never say never, mutta kovin hyviä ennakko-odotuksia mulla ei siis ole. Ja en oo kyllä ikinä tykännyt Lucy Liusta näyttelijänä, joten sekin laskee pisteitä :?

Sadie

Mä aion ainaskin katsoa sitä! Mulle kelpaa mikä vaan mikä edes etäisesti muistuttaa sinkkareita.. Miks ei se sarja voinut jatkua pidempään.. :cry:

Tikkis

Mullekin heti ensimmäisenä tuli mieleen just Sinkkuelämää. Ja monesti nähtyäni mainoksen, tuli kyllä juuri tuo Täykkäritkin mieleen. Voihan sitä aina katsoa ensimmäisen jakson ja jos ei vakuuta niin jättää siihen.

Faunastic

Juu, kyllähän se ihan mielenkiintoiselta vaikutti.. Seuraan aika vähän telkkarista mitään sarjoja vakituisesti... Jos eka jakso vaikuttaa hyvältä, niin ... No, pelkään taas jääväni monen sarjaan koukkuun äitini tavoin... =)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat