Rakkauden anatomia - Viihde ja kulttuuri

Tsein

Maikkarilla on pyörinyt muutamia päiviä uuden Rakkauden anatomia -sarjan mainoksia. Kyseessä on naapurikanava Neloselta tutun Greyn anatomian spin off -sarja. Greyn anatomian kolmannella kaudella jo promotoitiin tätä sarjaa kun Addison lähti Los Angelesiin viisiitille. Sarja käynnistyy näistä samoista hetkistä.

Haluaisin herättää keskustelua ennakkotunnelmista ja itse sarjasta kunhan käynnistyy syksymmällä. Löytyykö seuraajia?

Sivut

Kommentit (17)

Celestia

Oon muutaman teaserin vilkaissut ja lukenut eri paikoista kuvauksia tästä sarjasta, ja ainakin niiden perusteella vaikuttaa kyllä sarjalta jota voisin hyvinkin innostua seuraamaan. Greyn Anatomiasta en tosin oo ikinä innostunut, mutta jostain syystä tää vaikuttaa kiinnostavammalta. Saas nähdä, yritän ainakin sit muistaa ekan jakson vilkaista jotta tietää alkaako kunnolla seuraamaan :)

tata

Mä meinaan kans ainakin muutaman ekan jakson kattoa, mainosten perusteella vaikuttaa kiintoisalta katselukokemukselta. Greystä tykkään ihan hirmusti ja tää kun menee samaan kategoriaan, nii mikä jottei ainakin muutaman jakson verran :D

Tsein

Itse meinasin kanssa käydä seuraamaan. Ne jaksot, jota Greyn Anatomiassa näytetiin tästä spin-offista, oli miusta sen verta hyviä, etten epäile kyllä yhtään ettenkö tykkäis tästäkin sarjasta.

Suomentajalle iso miinus ohjelman nimestä.

Se oli aika jännä, että vaikka GA tulee Neloselta, RA tulee Maikkarin ohjelmistoon. Onkohan ne käyny jonkun hintataistelun näyttöoikeuksista vai onko Nelonen ollu ollenkaan kiinnostunu edes koko sarjan ottamisesta ohjelmistoon?

Addison on miusta muutenki ollu ehkä kiinnostavin hahmo GA:ssa, joten ihan kiva, että juuri tästä hahmosta saatiin toiseen ohjelmaan yksi päähenkilö.

tata
Tsein
Ne jaksot, jota Greyn Anatomiassa näytetiin tästä spin-offista, oli miusta sen verta hyviä, etten epäile kyllä yhtään ettenkö tykkäis tästäkin sarjasta.

Jes kiitos! :D Mietin, että miten ne mainokset vaikutti niin tutuilta, mutta siitähän näytettiin vähän ennakkoa :D

Tsein

^Jeh. Mietin sitä, että alkaakohan se sarja sitten niillä samoilla jaksoilla (oliko niissä muuta Greyn Anatomiaan liittyvää vai pelkästään sitä Addison Losissa -juttua?) vai mitenkähä se sit tulee menemään. Ehkä se sitten selviää, kun sarja alkaa.

tata

Upitetaas tätä kun tänän alkaa :D Mitenkäs moni meinaa istahtaa telkun ääreen vahtaamaan tätä? Mulla se menee varoiks boksillekki, ei voi jättää sattuman varaan eka jaksoa :D

Msuh

Minä ainakin taidan katsella, mainokset ovat vaikuttaneet niin mielenkiintoisilta. Toivottavasti ei kovin haittaa, etten ole seurannut Greyn anatomiaa jaksoakaan :-k

Tsein

En meinaa tänään katsoa, mutta katson taas huomenna boksilta kuten tässä viikon aikana kaikki itseä kiinnostavat ohjelmat. Täällä kotikotona kukaan ei kato miun sarjoja, joten katon ne sit ku muut on töissä ja koulussa.

Odotan kyllä mielenkiinnolla, että onko eka jakso kuinka paljon sama jakso joka Greyn Anatomiassa näytettiin sillon joskus. Ku miusta siinä tuli melkein koko jakso tai jopa kaks tavallaan tätä sarjaa.

tata
Tsein
Odotan kyllä mielenkiinnolla, että onko eka jakso kuinka paljon sama jakso joka Greyn Anatomiassa näytettiin sillon joskus. Ku miusta siinä tuli melkein koko jakso tai jopa kaks tavallaan tätä sarjaa.

Pätkissä tuli joo Addisonin kuulumisia uudesta mestasta.

Msuh, en mä usko että sillä ois mitään väliä, ootko kattonu Greytä vai et :)

Jennana

Mä satuin istumaan teeveen edessä kun tuo alkoi tänään, ihan hyvältä vaikuttaa vaikken GA:ta katsonutkaan.
Tätä ehkä voisi alkaa jopa seuraamaan. <:

nomani

Ihan hyvältä sarjalta vaikuttaa, että varmaan tulen kyllä seuraamaan. Ainakin ton ekan jakson perusteella. Greyn anatomiakin kuuluu mun suosikkisarjoihin ja usein spin off:it on aika samankaltaisia, joten eiköhän tää miellytä. :)

Tsein

Täällä kans tykättiin. Eiköhän tuota tule ihan aktiivisesti seurattua. Tässä sarjassa on ihan hauskoja hahmoja noin perusajatukselta. Psykiatri, joka on stalkkeri ja lastenlääkäri, joka on seksiaddikti. Nämä kaks varsinkin on pelkkänä ajatuksena ihan mielenkiintoisia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat