Koirakuiskaaja, Cesar Millan - Viihde ja kulttuuri

-Maya-

mtv3 AVA:lla pyörii tämmönen sarja useana päivänä viikossa ja toivoisin nyt siitä keskustelua tänne. Mitä olette mieltä itse ohjelmasta? Onko samanlainen kun muut tän aiheiset ohjelmat vai erottuuko joukosta positiivisesti? Entäs mitä mieltä olet miehen metodeista? Tuntuuko miehen tavat oikeilta vai oletko eri mieltä jossakin?

itse pidän tästä ohjelmasta, poikkeaa mun mielestä hyvin samankaltaisista ohjelmista hyvällä tavalla..Cesar paneutuu enemmän koirien omistajiin, miten heidän tulisi toimia ja näyttää mallia.. :)

Kommentit (2)

Tsein

Ei oo ylimäärästä rahaa pistellä minnee kanavapaketteihin, joten enpä ole nähnyt. Mistä tuo ohjelma kertoo? (nimen perusteella pääteltävistä, mutta vähän vois muuten valottaa)

-Maya-

Koirista, joilla on jotain ongelmia..voi olla aggressiivisia tai sitten niillä voi olla joku päähänpinttymä, esim.kiviin, jota sitten koitetaan parantaa..useimpien viat johtuu siitä, että ne on hemmoteltu pilalle ja nostettu ihmisen tasolle..
joskus cesar ottaa sen koiran "leirille" omaan laumaansa, sillä on tosi paljon omia koiria, jotka on sen lauma.. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat