Suomen Pelkokerroin - Viihde ja kulttuuri

Tsein

Katoin vähän puolella silmällä, ku vilkuilin samalla Subia ja Maikkaria. Aika tutunoloista toimintaa ja mitä tulee tuohon matkimiseen, niin tietysti suuri osa tempuista on varmasti joko suoraan siirretty Suomen oloihin tai jatkokehitelty jostain jenkkiversion tempusta (tai jonkun muun maan, jos näitä on jossain muuallakin tehty). Miks pitäis keksiä jotain ihan omia tehtäviä, ku voi ottaa valmiit, muualla hyväksihavaitut käyttöön?

Sivut

Kommentit (16)

TaskuMyy

Toi helikopteri temppu on typeräntylsä :?
MAtkittu ulkomailta :?

Muoks:
Hui hitto! Toi käärme temppu on vaarallinen :shock: Saakeli se iso käärmehän voi kuristaa parissa sekunnissa ton ihmisen :shock: :shock:

TaskuMyy
olematon
HYI tuo käärmekylpysysteemi!!! YÄK! kuolisin tonne!

:lol: :lol: Siis en pahemmin pelkää käärmeitä, mutta tuonne kylpyyn en menis :shock:
Hitto, ne puree ihan kivasti. Nim.merk. kokemusta on :D Kuningasboa käyny pari krt kiinni :lol: :lol:

Tapsu

No onpas paska ohjelma :lol: Ei oikeesti, temput niin surkeita, ei ees kauheen pelottavia. Pahin (jos noista mitään voi sanoa pahaksi) oli se käärme juttu. Vähän nauratti kun se nainen läsähti sitä lasia päin pyörällä :lol: Juontaja on hirvee, ei yhtään niin hyvä kun Joe siinä jenkki versiossa. Ehkä en jatkossa jaksa kattoa.

olematon

muaki nauratti se ku törmäs lasiin... :lol: mut mulle ois käyny ihan varmasti samallailla :D ja sit viel sen juontajan kommentti "nii sä et sit ajatellu lähtee päällä rikkomaan laseja" xD Mut hyi, mua kammotti ällötti ne käärmeet. Hrr.

Tsein

Ei miustakaa kyllä ois tollaseen ohjelmaan. Oon niin arkajalka ja pelkäisin ihan fyysisesti jalkojeni puolesta. Se vesikäärme-tehtävä ois ainaki jääny suorittamatta.

zera

Voi hitsi, unohdin kattoa! Mä en kyllä ikinä vois mennä tohon ohjelmaan. En vois ainakaan syödä mitään lampaan silmiä ta muuta oksettavaa.. :-&

Msuh

Se kauhukuja-tehtävä näytti simppeliltä ensi kun se toinen mies sen teki. Luulin jo melkein itsekin pystyväni siihen. Mutta sitten kun sen naisen meno tökkäsi siihen ensimmäiseen lasiin... Tavallaan ilkeän näköistä, luulis että tuossa olisi mennyt joku paikka sijoiltaan. Sen näki kyllä heti startista, että lähti aivan liian hiljaa liikkeelle. En silti voinut olla naurahtamatta :lol:

Sitä käärmejuttua en katsonut, mutta äitee sanoi että yksi kilpailijoista oli palomies ja pystyi olemaan veden alla huomattavasti kauemmin kuin muut? Reilua.

TaskuMyy
olematon
Ei se oo mun mielestä epistäkään. Jos joku on tai ei oo palomies niin.. :roll:

Niin, koska siellähän on tavis suomalaisia, ihan sama mitä ne on ammatiltaan..

jessi

Aika tylsä. Jotenki oli mielessä vaan se julkkis-Pelkokerroin ni oli viel enemmän pettymys. Millonkohan se julkkis sit tulee..Varmaan vika jakso eli joku 1-2 kk päästä..

tephanis

Hitto, sain kutsun kakkostuotantokauden koekuvauksiin mut mä oon ulkomailla kaikkina koekuvauspäivinä :lol: Kyynel. Kyllä mulle olis kymppitonni kelvannut, mut kun ei vaan pääse niin ei pääse. Olis tehny ehkä mieli käydä kokeilemassa. En oo päässy ees katsomaan sitä ensimmäistä tuotantokautta kun täällä mitkään suomalaiset kanavat näy.
Voi kun yllytyshullut tulis takas, mä niin haluisin sinne itse tai vähintään ilmottaisin jonkun sukulaisen tai tutun. Suku on pahin :twisted:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat