Suosikki- ja inhokkinäyttelijät ja -näyttelijättäret - Viihde ja kulttuuri

omaruru
captive
Hugh Laurie ja Stephen Fry teki yhdessä myös sarjan nimeltään "A bif of Fry and Laurie", semmonen sketsisarja.

Tuota tarkoitinkin.

Sivut

Kommentit (39)

Mistake

Mä tykkään kamalasti Arnold Schwarzeneggerista ja sen elokuvista, erityisesti toimintaelokuvista :)<3 Sit on mulla naisnäyttelijäkin mist tykkään nimittäin Eva Longoria, katon aina täydelliset naiset<3

Inhoon yli kaiken Angelina Jolieta, se vaan ei oo missään hyvis leffois enkä tykkää sen läskihuulista :? Sit en pidä Nikke lindelistä siitä mikä voitti sen Tanssii tähtienkanssa hyih :x

Niin joo eli poikkis vei mut kattoo aikoinaan ramboo ja ollaan katottu noit arskan leffoja kotona aika paljon ni en mä niist ennen tykänny mut nyt stallone ja arska namm 8)

relephant

Johnny Depp
Ehdottomasti, ellei paras, yksi parhaista miesnäyttelijöistä mitä on.
Se mies osaa näytellä mitä vaan saksikädestä merirosvoon, huvittavasta suklaatehtaanomistajasta mielipuoleen kirjailijaan yms...
Mieheltä löytyy myös laulu-ja soittotaitoja.
JA kaikkien noiden lahjojen ohella, Depp on myös aivan mielettömän komea. :wink:

Drew Barrymore
Mielestäni todella, todella aidosti kaunis näyttelijätär,
aivan kuten Kate Winslet.
Drew on myös täyslahjakkuus! Kaikkihan nyt on E.T:n nähnyt?
Siitä huomaa kyllä heti että tyttö on itsevarma ja 'tietää mitä tekee.'
Olen myös katsonut netistä muutamia sen aikaisia haastatteluja, Drew on niin suloinen ja uskaltaa olla omaitsensä. Vielä tänäkin päivänä. :)

:D Muita AIVAN ehdottomia näyttelijöitä:
Jim Carrey
Jack Black
Angelina Jolie
Renée Zellweger (Elokuvissa Bridget Jones)
Ben Stiller
Adam Sandler

:( Yökköjä:
Scarlett Johansson
Dakota Fanning

Ihmeen vähän tuli yökköjä mieleen. :roll:

shazzer
Pirpana
Suosikkimiesnäyttelijät:
Paul Walker
jotenki niin ihana ja hellunen, eikä vähiten siksi koska muistuttaa ihastusta

ot mutta tämä mies on kyllä aivan järjettömän ihana mies! :wink:
Osaa se kyllä näytelläkin..

Tsein
omaruru
Snaelaug
Tsein
En ole kuitenkaan tainnut nähdä herran leffoja varsinaisesti (tai ainakaan muista), joten en osaa sanoa miten monipuolinen näyttelijä on. Tuossa yhdessä roolissa kyllä paras.

En minäkään ;)
Paitsi sillon ku näytettiin sitä Jeeves -sarjaa, niin joskus katsoin sieltätäältä jokusia jaksoja, niin siinähän se oli :-k muuten en oo kyllä tainnut missään nähdä.

Mutta se on joskus tehnyt jotain sarjaa ainakin Stephen Fryn kanssa.

Se on juuri tämä kyseinen Jeeves and Wooster (Kyllä Jeeves hoitaa), joka tuossa on mainittu. Olen muuten itsekin joskus tuota katsonut, nyt kun satuitte mainitsemaan. Sekin oli hyvä sarja. Tuli vaan muistaakseni niin kummalliseen aikaan, etten useinkaan muistanut katsoa.

silmalia

Omia lemppareita mm.:
:)
- Anne Hathaway
- Simon Woods
- Adam Brody
- Johnny Depp
- Cameron Diaz
- Jake Gyllenhaal
- Jack Black

Inhokkeja:
:(
- Tom Cruise
- Jim Carrey
- Kirsten Dunst

En vain yksinkertaisesti pidä Carreyn naamanvääntelystä ja Cruisea en voi sietää ollenkaan.
Anne Hathaway on oma ehdoton suosikki.

captive

Hugh Laurie ja Stephen Fry teki yhdessä myös sarjan nimeltään "A bif of Fry and Laurie", semmonen sketsisarja. Tykkään molemmista näyttelijöistä kovasti.

Omia lemppareita on Ethan Hawke ja Milla Jovovich, muitakin löytyy mutta noi tuli ekana mieleen.
Inhokkeja on Brad Pitt ja Mel Gibson.

JigglyPuff

jack nicholson!
se vaa on nii mielettömän komea ja osaa näytellä hyvi esim.sekoa ja hullua niinku vaikka hohdossa ja äaäfa en jaksa kirjottaa tähä mitää fanityttökiljuee-pälinää joten lopetan heti :D

Zara
Mistake
Niin joo eli poikkis vei mut kattoo aikoinaan ramboo ja ollaan katottu noit arskan leffoja kotona aika paljon ni en mä niist ennen tykänny mut nyt stallone ja arska namm 8)

Stallonesta minäkin pidän. Tekee enimmäkseen perus action-rooleja, mutta hienosti. Ja on ajan mittaan osoittanut taitojaan muutenkin. Esim. juuri uusin Rocky: Syltty puhalsi hahmoon taas eloa, vaikka sitä ei olisi uskonut enää mahdolliseksi.

Clint Eastwood kuuluu suosikkilistalle. Osaa esittää tietyt roolit niin iskevästi ja unohtumattomasti että huh huh. Ja vaikka Clintin perusrooli on karski kivikasvo, niin kyllä niistä vaihteluakin löytyy.
Johnny Depp. Yksinkertaisesti mielettömän taitava ja monipuolinenkin. Keräilee toki outoja rooleja, mutta mikäs siinä kun osaa.
Robert Carlyle, siinä miehessä on karismaa. Osaa olla roisto ja symppis.
Judi Dench. Erikoistunut tiukka täti -rooleihin, mutta on hyvä siinä.
Pidän myös Cate Blanchettistä, en osaa selittää miksi. Vanhoista mm. Audrey Hepburn on hyvä.

En pidä:
Jennifer Garner. En ole paras mahdollinen arvostelija, koska en kovin montaa työtä ole häneltä nähnyt. Mutta toistaiseksi nähnyt esittämässä käytännössä samaa roolia muutamalla eri nimellä -eikä kovin uskottavasti.
Angelina Jolie. Erilaisten ilmeiden tarkoitus näyttää olevan pääasiassa huulten tuominen esille.
Kirsten Dunst. Onpahan vain ärsyttävä jostain syystä. Ei jaksa katsoa.
Nicholas Cage. Väritön, hajuton ja mauton. Ja ilmeetön, huonolla tavalla.

Pirpana
Emmily_
Pirpana
Angelina Jolie, en oo lepakko mutta sitä vaan jaksaa katsella.

Öh..

Niin niin. Kyllä minun katseeni viipyy ainakin kaikissa mielestäni kauniissa ihmisissä, oli sitten mies tai nais :|

omaruru
Snaelaug
Tsein
En ole kuitenkaan tainnut nähdä herran leffoja varsinaisesti (tai ainakaan muista), joten en osaa sanoa miten monipuolinen näyttelijä on. Tuossa yhdessä roolissa kyllä paras.

En minäkään ;)
Paitsi sillon ku näytettiin sitä Jeeves -sarjaa, niin joskus katsoin sieltätäältä jokusia jaksoja, niin siinähän se oli :-k muuten en oo kyllä tainnut missään nähdä.

Mutta se on joskus tehnyt jotain sarjaa ainakin Stephen Fryn kanssa.

Snaelaug
Tsein

En minäkään ;)

Tsein

Keksin yhden, jonka leffoja en jaksa katsoa eikä kiinnosta ollenkaan. Adam Sandler. Jäbä ei vaan yksinkertaisesti ole minusta hauska millään tavalla.

Tuosta Hugh Lauriesta olen monen kanssa samaa mieltä, että en voisi kuvitellakaan muita Housen rooliin. Aivan loistava siinä sarjassa. En ole kuitenkaan tainnut nähdä herran leffoja varsinaisesti (tai ainakaan muista), joten en osaa sanoa miten monipuolinen näyttelijä on. Tuossa yhdessä roolissa kyllä paras.

agarina

Mun miespuolinen suosikki on jo pitkään, pitkään ollut Alan Rickman. Pidän myös Tommi Korpelasta.

Naisnäyttelijöistä palvon ja jumaloin Audrey Hepburnia. Nykynäyttelijättäristä minuun vetoaa Emma Thompson, jolla on sielua jokaisessa roolissa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat