Suomen huippumalli haussa - Viihde ja kulttuuri

Tsein

Kattelin siinä niitä Anun kuvia kun nopeasti vilauttivat kaikki tiputuksen jälkeen ruudussa. Hän ei hymyillyt yhdessäkään kuvassa. Muutenkin siinä tiputushuonekohtausta katsellessa kiinnitin huomiota miten tympeä perusilme likalla oli. Ei muutenkaan vaikuttanut noista neljästä olevan se parhain, joten tiputus meni ihan oikeaan osoitteeseen.

Jännät kommentit niistä mustavalkokuvista. Huomaa taas ettei itse ole mikään asiantuntija, koska minusta ne kaikki kuvat olivat ihan törkeän hyviä.

Kommentit tankotanssin moraalittomuudesta olivat kyllä aivan käsittämättömiä.

Anilla oli aika super hyvä look tuossa musavideolla. Oli tosi nätiksi laitettu miun mielestä siihen, eikä ollut ollenkaan niin kovan näköinen kuin yleensä. Hassua kyllä, kun esitti kuitenkin rock-mimmiä, jotka tunnetusti ovat juurikin "kovia".

Musavideosta sen verran, että kun sen tuossa katselin, niin ne pätkät mitä telkkarissa näytettiin olivat kokonaisuudessaan tyttöjen suoritukset. Ei siis näytetty vain pientä pätkää vaan ihan se mitä tytöt videolla tekivät. Videon lopussa tosin oli se lyhyt kohtaus, jossa kaikki tytöt tanssivat yhdessä. Tuossa tuo video: http://www.nelonen.fi/shm-videot/videot.asp?videoId=564

Sivut

Kommentit (342)

Jesssi-

Beats&Stylesin heppuhan se siellä todellakin oli,tosin kameran toisella puolella...Miusta olisivat saaneet näyttää koko valmiin musavideon koska ei siitä mitä ne näytti niin saanut oikein mitään kuvaa tyttöjen suorituksista!Tai sitten telkussa vaan näytettiin tosi lyhkäset osat siitä ja oikeasti siellä on pyörinyt koko video.

Vähän yllätyin Anun puotoamisesta,olin jotenkin ajatellut että se tulee olemaan siellä ainakin 3 parhaan joukossa.Entistä vaikeampi vaan sanoa kuka jäljellä olevista voittaa,kallistun ylä enemmän Anin puolelle.

Ja ens viikolla vihdoin sinne ulkomaille.Turkin en kyllä olis uskonu olevan kohde!En ole edes tienny että se on jollain tavalla "muotimaa" tai että siellä mallibisnes kukoistaisi.No aina oppii uutta.

Ainiin se piti sanoa että ei se tankotanssi miusta näyttäny yhtään moraalittomalta vai miten ne muutama tyttö asian ilmaisi!Päinvastoin se näytti aika hauskalta :D

Rasberry
Snaelaug
Mä tykkään ehkä Anusta eniten :-s

Mua häiritsee ne sen leuat, ei voi mitään, ne on valtavat! Sen puhe on aina ollut myös ihan outo, nuhainen tai jotain :? Oon alusta asti kuunnellut sitä.

Mun suosikit ovat edelleen Mari, se punatukkainen tyttö ja Marje.

Snaelaug

Senhän kai pitäis nyt olla näytillä sarjan kotisivuilla sen musavideon.. :-k

Erittäin harmi et Anu tippui, mut kai se oli vaan vähiten kuvauksellinen näistä jäljellä olevista.. :( enkä voinut sille mitään mut vahtasin koko ajan sen leukaa kun hänestä kuvia otettiin.. :oops:

Anin soisin voittavan koko höskän.

Jesssi-

Mie taas yllätyin kun molemmat joutu lähtemään.Toisaalta ei kummassakaan ihan oikeasti voittajaainesta ollut joten sama se putosivatkko nyt vai sitten myöhemmin.

Msuh
Tsein
En kyllä kykene uskomaan, että kukaan olisi niin kylmän laskelmoiva, että käyttäisi äitinsä kuolemaa jonain säälipisteiden kerääjänä tällaisessa kilpailussa. Varsinkaan noin nuori tyttö vielä tuskin on niin elämän kovettama, että pystyisi sellaiseen. Ellei sitten ole psyykisesti sairas.

No onhan se toisaalta noinkin :P

celia

Onneksi molemmat inisijät lähtivät kotiin. Ja se kun Ana puhui jonkun poikaystävänsä kanssa puhelimessa Lapissa, voi jeesus sitä pikkuprinsessamaista teeskentely vinkumista. :roll: "I want shoes iiihhiii snif" #-o

leijonatyttö

Minäkin odotin innolla tämän ohjelman alkamista :) Vielä ei kuitenkaa suosikkia ole.. Nimetkin menevät niin sekasin kun oli paljon saman nimisiä. Niin kuin odotinkin niin huonompi kuin amerikkalainen versio. Ja ne tyttöjen huoneet olivat melko huonot. Mutta näistä huolimatta ohjelma oli mielestäni ihan hyvä ja aion katsoa jatkossani. Minä oisin ollu vähä kauhuissani jos oisin joutunut heti ekoissa kuvauksissa yläosattomana poseraamaa :shock:

Tsein

Minulle jäi vähän sellainen kuva, että Mari kössi omat mahdollisuutensa kuitenkin osittain tarkoituksellisesti, vaikka sanoikin lopussa, että olisi halunnut voittaa. Ainakin se mitä telkkarissa näytettiin vaikutti siltä, että hänen persoonallisuutensa muuttui aikalailla viikon aikana.

Mitäs vielä on näkemättä? Siis jos ja kun tehdään samat asiat kuin jenkkiversiossa. Ainakaan kahdenkeskisiä keskusteluita Tyr... siis Annen kanssa ei ole vielä käyty.

Tsein

En kyllä kykene uskomaan, että kukaan olisi niin kylmän laskelmoiva, että käyttäisi äitinsä kuolemaa jonain säälipisteiden kerääjänä tällaisessa kilpailussa. Varsinkaan noin nuori tyttö vielä tuskin on niin elämän kovettama, että pystyisi sellaiseen. Ellei sitten ole psyykisesti sairas.

Msuh
Embo
Tatjanan avautuminen äidistään jostain syystä jäyti mua, vaikka juttu sinänsä olikin traaginen. Mutta vaikka olikin nätti kasvoiltaan, niin se jäi ärsyttämään...

Minua tuo ei oikeastaan ärsyttänyt, mutta olin vain varma, ettei tuomareilla olisi kuitenkaan sydäntä lempata häntä samantien kisasta pois... :-s Lieköhän se avautumisen tarkoituskin?

k87
leijonatyttö
Ja ne tyttöjen huoneet olivat melko huonot.

tätä mäkin naureskelin et pitää nukkua raheilla, joita ei ees sovi leittämään siihen huoneeseen. :D

Jesssi-

[quote author="celia"]Onneksi molemmat inisijät lähtivät kotiin. Ja se kun Ana puhui jonkun poikaystävänsä kanssa puhelimessa Lapissa, voi jeesus sitä pikkuprinsessamaista teeskentely vinkumista. :roll: "I want shoes iiihhiii snif" #-o[/quote]

Ainiin tämä!Vitsi että alkoi ärsyttämään tuossa vaiheessa.Ja sitten kun oli ne kuvaukset siellä korkealla ja Ana vaan valitti minkä kerkesi,samoin Mari.Eivät yhtään ajatelleet että siinä tilanteessa oli mukana toinenkin tyttö,eli heidän suoritus vaikutti myös siihen toisen tytön suoritukseen.

Mie edelleen odotan sitä niitten ulkomaanmatkaa :lol: Saa nähdä lähtevätkö edes minnekään kun tähän mennessä ovat käyneet kuitenkin jo Ruotsissa ja lapissa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat