Juhannusfestivaalit - Viihde ja kulttuuri

Jesssi-

Enpä mie sitten sinne Himokseen pääse :? Kukaan kaveri ei joko halunnut lähteä tai ei ollut rahaa ja sitä yksinkään kauheasti haluttanut lähteä :lol: Harmittaa mutta kai se jussi sitten menee muutenkin.

Sivut

Kommentit (22)

Jaded

Mitäs porukka meinaa juhannuksena? Ei oikein jaksaisi innostaa enää Raumanmeren juhannus kun paikkana on nykyään Pori ja ikärajakin laski 16:een. Siellä on kuitenkin kivoja esiintyjiä joten päätin selata netistä muita festareita ja tämmöinen osui silmiini kun Himosfestival. Onko kukaan käynyt kyseisillä juhannusfestareilla? Tekisi kovasti mieli lähteä joten olisko ketään joka vois vähän kertoa tästä tapahtumasta?? :)

[size=9]Marimma// Otsikko ja siirto viihde ja kulttuuri puolelle.[/size]

sense

meillä kanssa tulee nyt paikan vaihto ensi juhannukseksi. raumalaisina ollaan aina rmj'ssä käyty, mutta tosiaan raumalaisina emme myöskään poriin mene ! :D se on periaate. alunperin ajateltiin tota kalajoen juhannusta, mutta tollasesta himos festareista en ennen ole kuullutkaan :o se olisi kyllä lähempänäkin..

Jaded

Juu minä kans päätin (raumalainen kun olen) että poria ei tueta! :D sain s-postiin mainoksen RMJ:stä ja sen esiintyjistä ja melkein jo meinasin langeta että "mitä jos yhtenä päivänä..." mutta sit päätin et jumankauta ei! ja aloin etsiä muuta juhannustoimintaa. Niin sit löysin ton himoksen ja ajattelin et se olis mukavan kaukanakin et tulis nähtyä myös muita maisemia välillä. aina ollu juhannuksena raumalla ja nyt sielläkään ei ole mitään :(

Piperr

Muakin tuo Himos jonkun verran kiinnostaisi, viime jussina pari kaveria oli siellä, ja oli kuulemma ihan hyvä meininki.. Toisaalta myös Kalajoki ja Hanko voisivat olla ihan kivoja paikkoja viettää juhannusta.
Mä olen nyt kyllä vähän pettynyt, jos tuo RMJ:n ikäraja oikeesti on laskenut 16:a :'o

Celestia

Jaded: Himos Festival:in nettisivut tälle vuodelle ovat vielä keskeneräiset, mutta tässä kiinnostuneille esiintyjälistaa:

[size=9]HIMOSFESTIVAL 10 VUOTTA

Himos Festival 2008 järjestetään 19.-21.6.2008.
Mukana mm. E-Type, Dr Alban, September, Yö, Paula Koivuniemi, Popeda, Apulanta, Von Hertzen Brothers, Anna Abreu, YUP, Lovex, Uniklubi, Movetron, Waldo's People, Egotrippi, Jenni Vartiainen, Lauri Tähkä & Elonkerjuu, Ismo Alanko Teholla, Poets Of The Fall, Negative, Stella, Scandinavian Music Group, Herra Ylppö & Ihmiset, Mokoma, CMX, Viikate, The 69 Eyes, Kotiteollisuus ja Twist Twist Erkinharjun kannuttama Los Bastardos Finlandeses.[/size]

Esiintyjälista täydentyy vielä :)

Viime vuonna oltiin festarialueella yhtenä iltana kuuntelemassa aidan takana esiintyjiä, ja hauskaa oli : ) Jospa tänä vuonna ostaisi ihan liput niin pääsisi esiintymislava-alueellekin. Hyviä esiintyjiä ainakin on luvassa, ja viime vuoden festareista oon kuullut pelkkää hyvää (festarit siis järjestetään mun asuinkaupungissa). Palveluja ja aluetta kuulemma kehitetään taas lisää, joten joka vuosi on luvassa jotain uutta ja parempaa kuin edellisinä vuosina :) Majoitusta varten tarjolla on perinteisen leirintä-/teltta-alueen lisäksi Himoshotelli ja reilusti vuokramökkejä ympäri aluetta. Kaupungin keskusta-alueella on lisäks pari hotellia. Jos aikoo yöpyä festareiden aikana mökissä tai hotellissa niin kannattaa olla mahdollisimman nopea ja varata mökki/huone ajoissa, sillä koko kapasiteetti tullaan todennäköisesti myymään loppuun myös tänä vuonna.

Alueellahan sijaitsee sitten myös http://www.himosareena.fi/events.php HimosAreena jossa tulee olemaan myös esiintyjiä festarien aikana, eli välillä pääsee halutessaan myös sisätiloihin katsomaan ja kuuntelemaan artisteja.

Tuossa nyt jotain tietoja, toivottavasti ei menny liikaa mainostamisen puolelle :D)

Jaded

Piperr: Totta se on. Olin ihan varma että ikärajaa alennetaan kun kuulin että festarialueelle ei saa enää viedä omia juomia ja sit oli parin päivän päästä lehdessä juttu että ikärajaa lasketaan 16:een. että näin.

Celestia: Ei ollu liikaa mainostusta :D just sopivasti. Nyt ainaki haluan mennä kahta kauheammin! :D

k87

miks RMJ:n ikärajaa on laskettu? :-s en oo ikinä ollu mutta oon kuullu, ettei oo ihan mitään selväpäistä meininkiä.. tosin ei taida olla muuallakaan :)

mä taidan olla kalkkis ja vetäytyä mökille tai sit jäädä kavereiden kanssa kaupunkiin niinkun viime vuonna. ei täälläpäin oo mitään festareita :?

Jaded

Varmaan siks kun Sedu haluaa sinne enemmän porukkaa joilta viedä rahat. Nii ja koska sinne ei saa enää viedä mitään omia juomia vaan siellä on anniskelualue. Tottakai Suomen suurimman festarin kävijöihin muutama hullu mahtuu :D

Afrodite_89

NUMMIROCK on ihan ehdoton! viime vuonna olin siellä ekaa kertaa, ja oli sen verran loistava yhteishenki koko festariväen keskuudessa että pakko sinne on mennä jatkossakin :D jos vaan yhtään tykkää raskaammasta musiikista, kannattaa ehdottomasti tulla Nummirockiin. Kaiken hyvän lisäksi se vieläpä on aika edullinen festari :)

Tapsu

Toi ei nyt ilmeisesti oo ihan juhannuksena, mutta ollaan luultavimmin menossa Sauna Open Airiin murun ja siskon sekä siskon poikaystävän kanssa.

http://www.sauna-open-air.fi/ Sauna Open Air

[size=9]Tampereella Eteläpuistossa 6-8.6.2008

Esiintyjinä mm. Scorpions, whitesnake, Children of Bodom, Sonata Arctica, Stam1na, Mokoma, Eläkeläiset :shock:[/size]

Kolmen päivän lippu ois tarkotus ostaa, maksaa sen 82€

Sinällään kätevä kun voi tulla aina kotiin nukkumaan kun asuu lähellä.

Nyytikki

HimosHimosHimos! <3 Viime vuonna festareilla siellä ja aivan mahtavaa oli! Ei ollut mitään levottomuuksia näkyvissä ja kaikilla tuntui olevan hyvä fiilis :) Tosi onnistunut reissu, suosittelen kyllä Himoksen jussia! (Saakohan tuosta nyt väärän kuvan :lol:)

Jesssi-

Mie haluisin ihan kamalasti RMJ:hin!Tosin sieltä on aina jokavuosi kuulunut jos minkänäköstä uutista,millon on joku kuollu ja millon mitäkin mutta ei se menoa haittaa 8) Muutenkin haluaisin festareille ihan älyttömästi joten siinähän se Juhannus menisi mukavasti :DTosin Poriin on täältä ihan kauhean pitkä matka...Ja seuraakaan ei vielä ole :lol: Kyllä tässä on vielä aikaa

Jaded

Nyytikki: Tosta tuli just semmonen olo et sinne on pakko päästä!! :D voi kunpa ei olis töitä ja mies pääsis armeijasta. Sit todellakin tilaisin heti liput, järjestelyt saa kyllä jotenki aina hoidettua :)

Jesssi-: RMJ oli joskus kiva mut se meininki on muuttunu tosi paljon huonompaan suuntaan :( tietysti jos olet alaikäinen etkä ole koskaan ollut niin sitten se olis ehkä ihan ok. Minä olen sen jo niin monta kertaa nähnyt että ei kiitos enää. Himokseen käy tieni :D toivon mukaan.

Jesssi-

Ei oo totta!Himoksella ois Poets of the Fall!!!Eli sinne jos vaan pääsen!Siellä oli muutenki hyviä esiintyjiä.Oi mie oon halunnu nähä PotF:n niin kauan et tuolla ois loistava tilaisuus...Ja E-Type!Ja September!Ei jestas

Nii ja eiks RMJ oo k-18?On vissiin ainakin joskus ollut jos en ihan väärin muista?No pääsen mie sinne vaikka oiskin 8) Enää pitää tarkistaa missä päin suomea se Himos on :oops:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat