"Naamakirja" - Viihde ja kulttuuri

VanishingLight

Vihaan sitä, kun joka ikisestä kutsusta tulee ilmotus sähköpostiin, ja posti menee sitten tukkoon... Vai saako sen "paimenen" jotenkin pois päältä? o.O

Lempisovelluksiani ovat mm. Funwall, sandbox ja semmoset musiikkijutut, esim last.fm, ja iLike. Onhan siellä kaikkia hauskoja galluppejakin (: Ja kielitaito on ehkä vähäsen käytöstä johtuen kohentunut :D

Sivut

Kommentit (117)

Taurus

No äh, voisin tähänkin töpsäkkään jotain raapustella.
Joo, toki olen Facebookiin rekisteröitynyt, jo joskus aikoinaan, mutta niin sanotusti aktiivisemmin olen alkanut käyttämään koko sivustoa vasta viime vuoden keväällä kavereiden painostuksesta; "Siellä on kaikki!". No, sitten kun tajusin että ahaa, voinpa täältä vanhoja luokkakavereita etsiä ja kavereiksi pyytää niin johan tajusin koko sivuston hyödyn.

Noita sovelluksia en niinkään kauheasti käyttele, esim. juuri se lemmikinosto-systeemi ei sitten nappaa yhtään, saatika mikään muu missä täytyy pisteitä keräämällä saada itsensä sijoitetutksi johonkin. Toki testejä tulee tehtyä, mutta en niitä edes kaikkia todellakaan laita näkyville omaan profiiliin, tulee liian suttuista ja sekavaa.

Ja kun kirjoitan tuonne aika pitkälti henk.koht. päiväkirjaa Facebookin muistiinpanoihin, olen ottanut sen linjan etten hyväksy kaveripyyntöjä ihmisiltä, joita en henkilökohtaisesti tunne. Saapahan sitten puhua vähän vapaammin siellä eikä tarvitse miettiä pari kertaa mitä sitä uskaltaisi itsestään kirjoitella ja minne.

Kätevä paikka, todellakin. Vielä kun löytäisi enempi sukulaisia sieltä niin kaikki olisi mallillaan :)

VanishingLight
The Apple Bonkers
en ole ikinä edes pistäytynyt koko sivustolla enkä tiedä mikä siellä on jujuna :o

No se on semmoinen irc-galleriantapainen paikka, saa pitää yhteyttä ystäviin ja tutaviin ja itselle saa lisätä kaiken maailman ominaisuuksia... Voi esim. hankkia lemmikin, pelata erilaisia pelejä, lähettää ystäville lahjoja, tehdä erilaisia testejä... yms yms :D Ja tuo kaikki on aluksi hyvin koukuttavaa :'D

VanishingLight
Celestia
Juu siellä sivun vasemmassa laidassa kun on se palkki jossa näkyy sun lisäämien sovelluksien nimet, niin sieltä kun klikkaa edit-kohtaa niin pääsee muokkaamaan sovellusten asetuksia ja päättämään että mistä sovelluksesta haluaa saada sähköpostiin ilmoituksia ja mistä ei :)

Tattista! (:

Msuh

En ole rekkautunut, joskus on kylläkin ollut tarkoitus. Ihan tarkkaan en kyllä oikeastaan edes ole perillä, mitä kaikkea koko naamakirja sisältää :-k Englannin kielitaito ei minullakaan ole kovin häävi, enkä ole sitä kovin innokas kehittämäänkään :oops: IRC-Galleria on riittänyt minulle toistaiseksi, joskus tulevaisuudessa saattaa ehkä jolla Facebookinkin aika :P

Tapsu

Käytän silloin tällöin.

Rekkasin kun poikaystäväkin oli rekannu ja kattelin että mikä ihme juttu se on (kaverinsa suostutteli rekkaamaan). En oo vanhoja kavereita niinkään löytäny tuolta, enemmän näitä tän hetkisiä siellä listoilla, eikä niitäkään paljoa. Muutama ihan jees application siellä on mutta suurin osa on vaan ihan p*skaa suoraan sanottuna, hirveetä spämmimistä että saat tulokset testistä jne :roll: Kerran päivässä bout käyn kattomassa onko mitään uutta, mut joskus unohdan ja se ei oo niin iso juttu.
Kielitaito ei oo kohentunu kun se oli jo ennen tota naamakirjaakin aikalailla huipussaan. Thanks to World of Warcraft. Kaikki ulkomaalaiset ystävät mitä sieltä sai niin niitten kanssa tulee juteltua päivittäin niin kielitaito pysyy kuosissa (mulla varmaan paree kun kellään niistä tutuista :roll: paitsi ehkä uk:ssa ja skoteissa asuvilla). Meni vähän OT.

Ihan jees paikka mutta ei siellä enää jaksa kauaa olla.

Lukretia

Käytän silloin tällöin. En kuitenkaan ole koukussa, koska musta se on aika turha. Voi niitä testejä välillä tehä, jos ei todellakaan ole muuta tekemistä (yleensä kyllä on), mutta onhan se vähän kuin lasten leikkikenttä. Ne vammaiset lemmikit ja vampyyrit ym. on ihan täydellisen typeriä ja turhia. Ei vois vähempää kiinnostaa ruokkia mitään omaa otusta, saati sitten käydä antamassa lahjoja kaverin mönkiäiselle.

Käyn siis Facebookissa lähinnä silloin, jos joku on lähettänyt viestin.

olematon

Mä en oo hetkeen käynyt ollenkaan. Kamalasti on tullu sähköpostiin sieltä niitä viestejä et siel on kauheesti sitten kaikkea tullu viestiä mulle kun meen. Ahh. Pitäis vaan jaksaa mennä sinne :D ALuks mäki käytin sitä ihan kamalasti :D

Tsein

Enpä käytä. Ainakaan vielä. Vähän väliä joku kyllä o vonkumassa, että pitäis sinne rekkautua, mutta ei oo löytyny vielä kiinnostusta. Jos joku nyt haluaa oikein mainostaa, niin kertokaa, mikä tossa palvelussa on niiiiiiiin hienoa. En tajuu.

Piperr

Mä kanssa alussa mm. pelailin Scrabblea mun siskoa vastaan siellä ihan hullun lailla, mut nykyään en kyllä jaksa kauheesti aikaa tuhlata tommosiin.. Lähinnä vaan pidän yhteyttä kavereihin ja sukulaisiin ketä siellä on. Tai et käytän facebookia, jos mul on jotain asiaa, mut ei mitään semmosta tooosi kiireellistä asiaa. Semmonen uus irc-galleria siitä on mulle tullu :P
[size=9]Tosin irc-galleriaan verrattuna tuo on paljon parempi, koska sieltä löytyy myös tosiaan mm. mun isosiskot, vanhemmat serkut jne.. [/size]

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat