Duudsonit - Viihde ja kulttuuri

Nyytikki

Itse en niin välitä Dyydeistä tai Jackasseista, kyllähän noita katsoo, mutta ei niin iske. Varsinkaan jotkin ällöttävät jutut.

Sivut

Kommentit (23)

marimma
ena
Millon nämä uudet jaksot tulee tv:stä? Näin mainoksen, että perjantaisin, mutta tuleeko uusinta jonain muuna päivänä, ku jäi jakso kai välistä?

Uusinnoista en tiedä. Mutta juu perjantaisin klo 20 :) sekä sitten 20.30 tulee noi piilokamerapäälliköt mitkä on ihan samaa sarjaa melkein :lol:
Eikun just päinvastoin.. Eli ensin klo 20 Piilokamerapäälliköt ja sitten Duudsonit sen perään :)

ena

Millon nämä uudet jaksot tulee tv:stä? Näin mainoksen, että perjantaisin, mutta tuleeko uusinta jonain muuna päivänä, ku jäi jakso kai välistä?

Cara-

Osa jutuista on ihan huippuja. Sille autojäynälle naurettiin vedet silmissä kavereiden kanssa. :lol: Ei muhun sellanen huumori kyllä iske missä vaan telotaan ittee tai toisia ja hajotetaan paikkoja...

Tsein

Duudsoneita on just hauska katsoa. Jätkät koheltaa ihan mielettömästi ja sitä ehkä hitusen toivoo, että itsessäkin olisi samaa sekopäisyyttä vaikka ei ole. Kaikki kunnia tosiaan Duudsoneille. Ovat luoneet todella ison ilmiön itsestään.

Amorous

Miä oon marimman kanssa samaa mieltä. :D Aivan mahtavaa viihdettä. Arvostan sitä että tuommosesta sekopäisyydestä ja jekkuilusta on saatu ammatti itelle. Hyvä että jollain on pokkaa. Ja kyllähä nää korvaa kaikki vahinkonsa, ettei ihan totaalisen hulttioita ole nämäkään pojat. Vaikka kylläkin aika mahdottomia. :D

TaskuMyy

Oonko jotenkin tyhmä, kun en ymmärrä mitä ideaa Duudosoneissa on?
Tänäänki ne oli siellä Velj. Keskisellä ja hajottivat paikkoja?

Amala

Aaah, lisää Duudsonit-faneja. :lol: Olen alusta saakka seurannut näitä juippeja ja he ovat loistavia. Minulla on pari kaveria, jotka ovat tämän paikakunnan Duudsoneita ja he ovat luvanneet minulle, että jos he koskaan alkavat tekemään telkkariohjelmaa, tai pääsevät edes telkkariin, niin minä saan olla heidän naisvieraansa. :lol: Ihanaa olla melkein yhtä sekopää. :D

marimma

Ihan loistavaa! Harvalla on pokkaa olla julkisella paikalla tollanen ja k*settaa kavereita ja riehua, hajottaa paikkoja, hajottaa itteään, mekastaa ja jäynätä ja vaikka mitä. Ehkä ihan parasta viihdettä :lol:

Tsein

Kyllä sai taas naureskella Duudsoneiden jutuille tänään. Jotenkin huvittavaa myös tuo, että puhuvat englantia. Aivan käsittämättömiä "temppuja" tänään. Nuolla nyt toisen kengänpohjaa. Ja kenelle tulee mieleen pistää potkukelkkaan pyörät ja mennä laskemaan kilpaa (mäkihyppy)kumpua alas? :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat