Sweeney Todd -elokuva - Viihde ja kulttuuri

terry

Ikärajahan on K-18, joten luulen, että piiraat voivat ällöttää monia nuorempia ja täysikäisiäkin... Piiraiden ei siis oikeasti kuulu ällöttää.

Kaunis elokuva. Cityssä sanottiin, että sen juonesta oppii enemmän Shakespearen kerronnasta kuin kirjallisuuden luennoilla. No, siinä on varmaan yritetty sanoa, että onpas shakespeareläinen juoni...

Helena Bonham Carter on todella lahjakas, btw

Sivut

Kommentit (18)

tata
amnika
ja minulle oli todellinen yllätys miten hyvin Johhny osasi laulaa. Aluksi kyllä epäilin, että onko se Johhny itse vai joku muu mutta sitten näin Johhnyn haastattelusta, kun hän oli ollut harjoittelemassa kyseisen elokuvan kappaletta ja olin HYVIN yllättynyt :P

Myös leffassa Cry-Baby Johnny laulaa hienosti :) Tätä leffaa en oo nähny, oli vaan pakko sanoa tuo :P

click

kävin myöskin. Tykkäsin. Kivasti oli miusta sitä musiikkia (kumma juttu kun eikös ole musikaalin pohjalta :D). mutta tykkäsin. Jostain syystä on tullut katsottua noita Deppin leffoja useampi. Roolivalinnat oli myös tosi jees. Vois katsoa vaikka uusiks joskus.

JigglyPuff

Kahtoin tuon elokuvan koneelta ilman tekstejä ja ihastuin!
Jäi hämäämään kyllä että siinä yhdessä kohtauksessa niin raiskasko se alan rickmanin näyttelemä hahmo sen naisen sielä juhlissa

The Apple Bonkers

kävin katsomassa miehekkeen kanssa tämän. Mielestäni oli oikein hyvä. lopussa tuli itkukin.
välissä tylsiä kohtia kun oli se nuori poika ja tyttö siinä lauleskelivat jotakin lepertelyjä. niissä väleissä itseäni viihdytin ja poimin popkorneja miehekkeen haaroista.

amnika

[size=9]Itse en ainakaan löytänyt mitään keskustelua kyseisestä leffasta, mutta korjatkaa jos olen väärässä.[/size]

Hei cosmolaiset! Oletteko te käyneet tätä kyseistä leffaa katsomassa? Itse kävin tässä olisko pari viikkoa sitten sen tsekkaamassa ja silloin jäi tos ihuono kuva leffasta, mutta nyt näin myöhemmin, kun olen sitä katsellut pätkiä sieltä sun täältä ja musiikkia kuunnellut myös, niin tullut erittäin positiivinen vaikutelma. Mitä mieltä te olitte elokuvan musiikista? Itse pidin erittäin paljon, ja minulle oli todellinen yllätys miten hyvin Johhny osasi laulaa. Aluksi kyllä epäilin, että onko se Johhny itse vai joku muu mutta sitten näin Johhnyn haastattelusta, kun hän oli ollut harjoittelemassa kyseisen elokuvan kappaletta ja olin HYVIN yllättynyt :P Mutta eihän sitä kyllä tiedä kuinka paljon sitä ääntä on muokkailtu suuntaan joten toiseenkin, joten .. :P Mutta sehän on nykypäivää :P Oups, taisin mennä vähän asian ohi, mutta olisi kiva kuulla muidenkin mielipiteitä leffasta :)

napitin

Mun mielestä se oli loistava elokuva! Tykäsin todella paljon. :)
Musiikki oli loistavaa, samoin oikeastaa kaikki muukin.
Ja kyllä se Johnny tosiaan laulaa luikautti ihan kauniisti.

Tosin hämäsi vaan, kun jotenkin laulukohtauksissa suut oli aina niin kiinni, vaikka oikeastaan laulaessa suut on yleensä enemmän auki. Mutta sehän nyt on vaan "esteettinen virhe". Ja sinänsä ihan luonnollista, koska oletan, että nämä kohtaukset on tehty ensin, ja varsinaiset laulut lisätty päälle vasta jälkikäteen (kuten musavideoissa).

Mutta tykkäsin todella paljon!

amnika

Joo, minulla iski silmään tuo sama yksityiskohta elokuvasta, mutta suhteellisen hyvin ne olivat kylle ne saanut niihin liitettyä. Tarkoitan siis, kun sellasia kohtia oli suhteellisen vähän. :)

Piperr

Mä kanssa kävin pari viikkoa sitten tämän katsomassa, enkä vieläkä oikeen ole osannu päättää tykkäsinkö vai en, haha. Leffa oli hienosti tehty, roolisuoritukset oli ihan mielettömät, musiikki oli ihana yms.yms.. mutta kun mua ällöttää edelleen ajatus niistä piiraista ;) Ja toisekseen en diggailu sitä loppuratkasua mitenkä ihan älyttömästi..

// Ainiin ja mua häiritsi tooosi paljon se, että Johnny Depp näytti tässä aivan samalta kuin Saksikäsi Edgarina, murh! Saksikäsi Edgar on niin täysin yksi mun suosikkileffoista ja tulee aina olemaanki ja Johnny Depp on ihan loistava siinä roolissa. Joten väistämättä tota Sweeney Toddia katsoessa tuli koko ajan vaan mieleen tää toinen leffa, ja se jotenki häiritsi. [size=9]Olen miettiny, et onko ne oikeesti ihan vaan sattumalta asustanut ja kammannut sen tuossakin sen näköiseksi :'o[/size]

amnika

Joo, muakin ällötti ne piiraat. Ja varsinkin se kohta kun se pikku poika laitettiin sinne kellarihuoneeseen, ja se löysin sen sormen sieltä IU! ´:SS

napitin
Piperr

// Ainiin ja mua häiritsi tooosi paljon se, että Johnny Depp näytti tässä aivan samalta kuin Saksikäsi Edgarina, murh!

Edward :wink: Mutta joo, itse ajattelin ihan samaa! Tykkään itsekin Saksikäsi Edwardista todella paljon. Jotenkin kuitenkaan yhdennäköisyys ei sitten loppujen lopuksi kauheesti häirinnyt, vaikka aluksi sitä ajattelinkin aika paljon.

Piperr
napitin
Piperr

// Ainiin ja mua häiritsi tooosi paljon se, että Johnny Depp näytti tässä aivan samalta kuin Saksikäsi Edgarina, murh!

Edward :wink: Mutta joo, itse ajattelin ihan samaa! Tykkään itsekin Saksikäsi Edwardista todella paljon. Jotenkin kuitenkaan yhdennäköisyys ei sitten loppujen lopuksi kauheesti häirinnyt, vaikka aluksi sitä ajattelinkin aika paljon.

Ahhahha, voivoi, en kykene edes kuvailemaan kuinka paljon mua alkoi nyt naurattaa tämä :D Mä täällä paasaan leffasta, jonka nimenkin vielä sanon väärin, haha.
[size=9]Okei mä sallin itselleni tän pienen mokan, mul on nimittäin toi Edgar-nimi pyörinyt vähä enempi ja vähempi mielessä viime aikoina. Mutta silti, ei vitsit..[/size]

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat