Tudors - Viihde ja kulttuuri

Lukretia

Ooh, rakastan tätä sarjaa. Rakastan kuninkaallisia ja hovijuonitteluja ja niitä pukuja, verta ja seksiä ja kieroilua, ihan parasta! Ihan mahtavan kiehtovaa!

Mä tiedän toki ihan pääpiirteissään nuo tapahtumat (siis että oli kuusi vaimoa, joista aina hankkiudittiin eroon, uskonnonvaihto jne.). Tieto tekee toisaalta sarjasta kiehtovamman, kun esimerkiksi jo nyt tietää, että Anne Boleynille käy huonosti, vaikka tällä hetkellä kuningas siitä tykkääkin. :)

Viikon kohokohta.

Kommentit (13)

omaruru

Jaa, no minä en niin siitä päähenkilöstä välitä, mutta nyt sai taas repiä ittensä, kun olin niin tyytyväinen: Hans Matheson tuli Cranmerin rooliin. :P

Harmitti vaan, kun minun luentomuistiinpanot aina spoilaa Tudorsia. (Luen historiaa.) Tiedän jo valmiiksi, miten kaikille käy. Koitan olla halkeamatta näihin salaisuuksiin. :lol:

nellas

oij, Jonathan Rhys Meyers [size=9](kirjotettiinko se nimi noin?)[/size] on tosi =P~ meitti aina kuolailee ko katon tallennuksesta sarjaa...
ja oon niin koukussa, ei mitään rajaa taaskaan :D

omaruru

Olettekos katsoneet Nelosen Tudorsia?

Sarjastahan on nyt näkynyt muutama jakso, ihme ettei täällä ole vielä herännyt mitään keskustelua. (Ainakaan en löytänyt.) Se kertoo siis lähinnä Englannin kuninkaan Henrik XIII:n elämästä. Ajattelin aluksi, että se on ihan puhdasta saippuaa, mitä se kyllä onkin, mutta aika hyvin tehtyä kuitenkin. Olen historian opiskelija, ja ihan uteliaisuuttani olen koittanut miettiä, mikä siinä sarjassa on uskottavaa ja mikä ei, mutta täytyy sanoa, etten ole päässyt kovin pitkälle, koska tuo aika ei ole minun erityisalaani. :)

Kommentoikaa. :D

Tsein

Voin sanoa, että minua henk.koht. ei voisi yhtään vähempää kiinnostaa tuo sarja. En yleisestikään pidä historiallisista sarjoista tai elokuvista (poikkeuksena mm. Titanic).

Melody

Mä näin tän mainoksen joskus ennenku tää ohjelma oli ees alkanu ja ajattelin et pakko kattoo. Mut sit vaan jotenki unohdin tän ohjelman :D
Mut nyt oon muutamia jaksoja kattonu ja oon jääny koukkuun.

nellas

Dodii, jenkeissä ilmeisesti alkaa toukokuussa pyöriä kolmas kausi. Se että milloin suomeen saadaan taas, onkin oma juttunsa.
Nyt on tullut seurattua perjantaiyönä aina uusintoja, rakastan tätä sarjaa. Tuskin vain maltan odottaa että saadaan uusia jaksoja. Tuntuu vain oudolta ruveta kattoo uusia jaksoja kun Natalie Dormer ei ole enää mukana :? Onneksi ihanainen JRM on edelleen kunkkuna. Kuolaten kattoo aina ;D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat