Luukusta lukaali - Viihde ja kulttuuri

Msuh

Kristiina Komulainen on kyllä minun mielestäni vanhentunut ulkoisesti todella paljon viime vuosien aikana :shock:

Sivut

Kommentit (73)

-Maya-

muuten ihan jees ohjelma, mut mua ärsyttää kun ne työmiehet ja se nainen siinä valittaa koko ajan miten niitä väsyttää ja et miten vähän ne on nukkunu.. :x ei niiden oo pakko tehä sitä hommaa jos se on niin rankkaa että koko ajan pitää valittaa..

zera

Mä en olis ehkä kehdannut haukkua noin lyttyyn sitä asuntoa. Kuitenkin jos ei tykkää, nii ei kannata valehdellakaan, että tykkäis. Outoa oli se, että kaikki sano, että se tykkää mangasta, mutta lopuks sano, ettei tykkääkään.

napitin

Eilinen jakso oli siinä mielesä kivempi, että ne rempattavan kohteen henkilöt tuntu olevan aidosti paljon innostuneempia kaikesta, kun ekan jakson ihmiset. Ja jotenkin tykkäsin nyt enemmän siitä remonttitiimistäkin (vaikka se olikin täysin sama).

Ja olipa muuten suloinen se isompi lapsenlapsi! [size=9](ja eräs remonttireiskakin... :lol: )[/size]

napitin

Katsoitko ensimmäisen jakson (joka tuli tänän torstaina 13. maaliskuuta)?
Mitä mieltä olet tästä sarjasta?

Mun mielestä ihan jees, tosin eikös näitä remonttiohjelmia ole jo aika paljon? Mutta ihan kiva oli nähdä, että ainakin nämä henkilöt tässä jaksossa todellakin arvostivat tätä apua. :)
Taidanpa itse katsoa muulloinkin.

Tsein

Katsoin kyllä. Ei voi olla vertaamatta jenkkiversioon Hurja Remontti, vaikka eivät samaan formaattin perustukaan, ja sille hävisi kyllä 100-0. Mutta niinhän nämä kotimaiset yleensä tekevät. Olihan se ihan jees, mutta ehkä siitä uupui jotain. En silti teilaa vielä ensikatsomalta, eiköhän tuota tule jatkossa katseltua. Tai no... Talent USA jatkuu uudella tuotantokaudella nelosella samaan aikaan. Vaikea päätös.

Cadillac

Kiva ohjelma, jota voi katsoa jatkossakin. Toisaalta olisi kyllä enemmän kaivannut "hehkutusta". Tai jotain.. :?
Esim kun remppa oli valmis, näytetään kun auto tulee pihaan, juontaja toteaa että aika loppui, seuraavaksi näytetään kun asukkaat on olohuoneessa ihmettelemässä.

Jenkkiversiossa toi olis toteutettu just silleen, että pihalla olisi kyselty fiiliksiä ja talon väki olisi mennyt sisään silmät kiinni ym ym tunnelman luomista. Valmista taloa olisi myös voitu esitellä enemmän!

Raksamiesten jutustelua ois voinu olla enemmän, kun ne kerta nimeltäkin esiteltiin.

Tsein
Cadillac
Raksamiesten jutustelua ois voinu olla enemmän, kun ne kerta nimeltäkin esiteltiin.

Varsinkin ku niillä tuntui olevan ihan hyvää läppää ja hyvä meininki.

k87
Tsein
Cadillac

Varsinkin ku niillä tuntui olevan ihan hyvää läppää ja hyvä meininki.

ja ne oli ihan kivannäkösiäkin ;)

ihan ok ohjelma. varmaan jatkossakin kattelen.

des

Alussa oli ihan liikaa niitä perheen taustoja, "tyttö sai aivohalvauksen" jabajabajabatusta. Vasta joskus puolen välin jälkeen perhe alko vasta purkamaan taloa, ja tuntu et se remontti- ja sisustusosuus meni ihan ohi kunnes oltiinkin jo esittelemässä taloa.

Mut ihan ok, nää suomalaiset sarjat on yleensä sopivan rehtejä ilman mitään jenkkiläistä dramatisointia, mikä on mun mielestä jo ihan koomista.

TaskuMyy

Keittiönkaapit oli miusta kivat, mutta muuten en tykänny keittiöstä :)
Alakertakin oli ihan ok, mutta oisin kaivannu ehkä vähän väriä sinne, tuli mieleen enempi hullujenhuone :lol:
...mutta pääasia että asukkaita miellytti!!! :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat