Amazing Race - Viihde ja kulttuuri

xaz

Tälle ei ollu omaa ketjua..? :shock:

No, kuin moni katsoo? Mielipiteitä, kommentteja! :D

Nyt on kyllä kausi viimeisiään vetelemässä, mut itse koukutuin vasta viime viikonloppuna :lol: Eli eilen katsoin toista kertaa.. 8-[

Ja tykkäilen eniten siitä Linzin pesueesta, tai miten se kirjotetaan 8-[ Kuiten se missä on 3 veljestä ja heidän sisko. Ne vaikuttaa jotenki sellasille et varmaan itekki viihtyisin heidän seurassaan.

Sivut

Kommentit (23)

shazzer

Aina kun oon kattonu niin olen kannattanu myöskin niitä Linzejä. Nykyään seuraan vähemmän, ensimmäisiä kausia tuli seurattua ihan joka jakso.

k87

mä en oo tätä family editionia kattonu. aika sekava mulle. muten oon kyllä kaikkia kausia seurannu aktiivisesti. hyvä sarja. ei mitään turhaa siinä tunnin pätkässä vrt. bb.

Susannna

Minäkään en oo nyt tätä perhekautta kovin katsellu. Mitä oon sivusilmällä vilkuillu niin ei vaikuta yhtä mielenkiintoiselta kuin ns. "normaalit" kaudet. Mutta en tiedä, voi olla että mulla vain on joku ennakkokäsitys tästä versiosta.

Odottelen kuitenkin että seuraava normaali kausi alkaa. Oon katsonut monta edellistä kautta, ja aina oon tykännyt ja jäänyt koukkuun.

Celestia

Itekin kattelin ekoja kausia innokkaammin, nykyään en seuraa juurikaan. Vähän sama juttu kun Selviytyjien kanssa, paits että niitä jaksoin katella vähän pidemmälle. Hyvä sarja tää kyllä on ja idea on kiinnostava, mutta jotenkin ei vaan oo sit mielenkiinto riittäny että jaksais kattoa joka kauden :? Saa nähdä innostunko edes seuraavaa normikautta seurailemaan.

arc-en-ciel

Mä tykkään sarjasta, näkee aina kivoja maisemia maailmalta, mutta tämä family edition ei jostain syystä ole jaksanut kiinnostaa niin paljon kuin edelliset kaudet.

Jesssi-

Mie en malta odottaa tuota suomen vierailujaksoa!Jännä nähdä missä kaikkialla ne oiken käyvät.Ja muutenkin kiva taas päästä seuraamaan tätäkin sarjaa.(Ai mitenniin koukussa... :D )

Tsein

Tosta Suomivierailusta oli uutisissa joskus sataviissataa vuotta sitten. Oliks se tuolta tulevalta kaudelta vai onks noi aiemminki piipahtanu Suomessa?

Itse sarjaa oon kattonu ehkä kaks tai kolme jaksoa. Tulee aina siihen aikaan ku tulee jotain muuta kiinnostavampaa.

Jesssi-

^Kyllä ne nyt tulevassa kaudella tulee miun mielestä ensimmäistä kertaa
Suomeen.Mie oon kattonu lähes kaikki jaksot mitä on tullut enkä kyllä ole huomannut että ne olis täällä käyneet :)

Celestia

Joo täällä Suomessa ollaan niin monta kautta jäljessä jenkkejä, joten siitä johtuu tuo viive, kun tosiaan nää alkavan kauden jaksot on vissiin jo v. 2006 kuvattu. Eli eivät oo siis aiemmin Suomessa käyneet :)

Tsein

Tuli nyt sitten katsottua tuo Suomi-jakso kun ei ollu mitään tähdellisempää. Näköjään sit ens viikolla vois vielä vähän vilkuilla, kun kisa jatkuukin vielä. Iteltä ois kyllä jääny Stadionin tornista laskeutuminen varmaan väliin.

halium

Mun mielestä oli niin siistä katsoa, kun ne menivät täällä Suomessa... paljon tuttuja paikkoja :D Hih...
Muuten en ole kuitenkaan sarjaa seurannut, vaikka sinänsä voisikin olla mun makuuni. On ehkä mennyt toisaalta se maku, kun on niin monta kautta sitäkin tullut jo.

Susannna

Mä oon kyllä katsonut tämänkin kauden alusta asti, ja jotenkin tää sarja vaan koukuttaa.
Ja oli niin hassu kattoa tota Suomi-jaksoa. :D Jotenki sitä katto ihan eri tavalla ku niitä muita. Mukava että se jatkuu vähän vielä seuraavassa jaksossakin. Mutta ihan hullu toi laskeutuminen tuolta tornista. En tiedä oisinko ikinä uskaltanu.

marjutti

tätä kautta aloin kattoon kesken kaiken, nopeaa jää koukkuun :) eilinen suomi-jakso oli kyllä ihan kiva, vaikka ei mulle tuttuja paikkoja ollukkaan. oishan ne voinu lapissakin käydä :D mutta junasta näkyvät maisemat just niin suomalaisia :)

ja hienot autot olivat saaneet käyttöönsä :D

kuitenkaan erityisesti en kannata ketään, suosikkiparia ei oo löytyny.. ihan tasaseen seuraan siis kaikkia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat