Fiiliskappaleet - Viihde ja kulttuuri

marimma

Sori tytöt (ja pojat)

Vanha Fiilislyriikat meni nyt lukkoon, koska tekijänoikeuksista on nyt ollut keskustelua ja ollaan toimituksenkin mielipide siis saatu asiaan (kuten ehkä olette ohjeista huomanneet) joten uusilla "säännöillä" tämä Fiiliskappaleet ketju lähtee käyntiin.

Ei siis enää koko lyriikoita koska nekin on suojattu tekijänoikeuksilla.
Esittäjiä ja kappaleen nimiä voi vielä listailla.
Ehkä jopa linkittää lyriikat toiselle sivustolle :)

Sivut

Kommentit (16)

xaz

tuli ikävä viime kesää ja festareita.

edit.
vit yritin linkittää qstockissa taltioituun Sonata Arctican Tallulah-esitykseen mutta ei onnistunu ei :evil:

xaz

mm, ensinnä se ei näkyny linkkinä, vaikka muka laitoin niinku se pitääki, et tietty sana toimii linkkinä. no sitte lisäilin sanoja, ja pistin toisen sanan linkiksi, niin siihen tuli linkki, mut ku sitä klikkas niin se vei tällaselle tyhjälle vastaa -sivulle, niinku mihin nyt oon kirjottamassa tätä tekstiä :o en tiiä.

marimma

:o
Se voi olla että se sanalinkkijuttu ei toimi jos siinä linkissä on ^ merkkejä tai esim oliko se kysymysmerkkejä.. Muutamia muitakin merkkejä on mitkä kumoaa ton pahuksen sanalinkin teon :?

xaz

ei, mitään ylimääräsiä merkkejä ei ollu. ekalla kerra ku minkäänmoista linkkiä ei syntyny, siin oli kaks sanaa, mut sitte tokalla yrittämällä ku vaihto sanajärjestystä niin linkitin vaan yhen sanan. mut ei kai olla sanamäärälläkään mitään vaikutusta voi olla :o

marimma

Ei mutta välilyönneillä on :) Esim. [tässä se url juttu] kissanpuu[se lopetus] voi jo ehkästä sen että linkki ei muodostu oikein :)

Msuh

Minäpä aloitan heittämällä muutaman minulle mieleisen fiiliskappaleen:

David Gray - Sail away
Aerosmith - Fly away from here
Yann Tiersen - Comptine d'une autre été (Amélie soundtrack)
Damien Rice - I remember (loppu on mahtava)
David Bowie - Starman
Skid Row - In darkened room
Kristiina Brask - Unohtaisinpa

Ja jos xaz, tarkoitat viime kesän Qstockia, olin itsekin katsomassa Sonataa siellä :wink: Tuo Tallulah oli livenä niin riipaiseva, että melkein tuli tippa linssiin :(

xaz

[size=9]jep, sitäpä juuri.. ^ aww.. oli ihana kuulla myös Paid in Full livenä, vaikka rupes vähä tympäseen ku niin hirvee ei osannu sitä laulaa siellä :( tai ei ainakaan lähteny porukka samalla tavalla mukaan ku vähä näissä vanhemmissa ja tunnetuimmissa biiseissä.

Sonata Arctica - Paid in full

tulee niin mieleen viime kesä siitä biisistä, muutoinki ku festareitten osalta, jonne edelleen halajan[/size] :roll:

shazzer

No voi kökkö, oli mielessä yhdestä biisistä kertosäkeestä pätkä joka kuvaa kyllä fiiliksiä, mutta nyt hogasinki ettei täällä ole enää sitä fiilislyriikka-ketjua :? Kökköä

sense

ömm. mikä sitten on fiilis ja fiilis.. itse kuuntelen aina jotenkin haikeena ainakin näitä biisejä

nine inch nails - the fragile
nine inch nails - hurt
stone sour - zzyzx rd.
stone sour - bother
sentenced - end of the road (aa miksi sen piti loppua ? MIKSI?)
sentenced - no one there
nickelback - if everyone cared

Msuh

Skid Row - I remember you

Ukkoni tuon lähetti minulle messengerissä joskus kolmisen vuotta sitte, jolloin emme vielä edes seurustelleet. Kaunis ja koskettava kipale ainakin minulle, tuo niin ison muistoryöpyn mieleen. Tätä kuunnellessani pääsen kuin aikakoneella ajassa kolme vuotta taaksepäin, juuri niihin fiiliksiin joita silloin koin. Ah :oops:

zera

Aina kun kuulen apulannan kappaleen Päivästä toiseen, tulee vuoden 2006 syksy mieleen. Silloin muistan kaiken siitä syksystä. Nousee kaikki tunteet pintaan.

Kun kuulen Peikkoäidin kehtolaulun tulee ihanat lapsuusajan tunnelmat. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat