Melkein sukua julkkikselle - Viihde ja kulttuuri

Susannna

Isä on myinyt polttopuita Saku Koivun sedälle. :P

Sivut

Kommentit (109)

Emmily_
riinaF
- Olen hengannut samalla backstagella Smakin jätkien kanssa, tosin en samaan aikaan kuin jätkät siellä olivat :lol: (mut oli siellä niiden kamat ! :D )

:D

Hitsi kun ei leikkaa.. Tuntuis että mullakin jotain tänne olis, mutta kun ei nyt tuu mieleen...... :-k

relephant

Olen oikeasti sukua julkkikselle.
Nimittäin Maj Karman kitaristille Häiriölle. :wink:
[size=9](se, että mitä sukua tarkalleen olen hänelle, onkin sitten aivan eri juttu... :lol: )[/size]

Snaelaug

^ :lol:

Mä oon kahvitellut erään tavallaan-kirjailija-taiteilijan kotona.
Siis ei mikään romaanikirjailija, vaan sellanen joka tekee niitä pieniä kirjasia missä on kuvia ja joku lausahdus joka sivulla :roll:

SunLion

oon käynyt Saloilla ja ollut Mika Salon kyydissäkin ;)

ja joku mainitsi Marikon...olin itse hänen veljensä luokalla joskus.

ps. Riitta Väisänen on muuten ihan mukava IRL...juttelin sen kanssa brunssin äärellä pitkät tovit..hauska nainen.

Snaelaug

^ihana! :lol: :lol:

Mä oon ankarana yrittäny keksiä tähän jotain, mut ei vaan säteile yhtään tuolla korvien välissä.

Mut oonhan mä tavannut erään aikas nimekkään oopperalaulajan! :shock:

des

Joona Puhakan veli on vakuutellu mulle puolen tunnin ajan sitä, että on ihan ok vetää viinaa vaikka ois just ottanu pari särkylääkettä \:D/

ena

Isä on poliitikko Suvi-Anne Siimeksen pikkuserkku :)
Tuli vaan mieleen kun luin muiden kommentteja, enpä olis muuten ikinä asiaa muistanu :lol:

Sliver

Näitä on ihan pirun hauska lukea! : )
-Sisko ollut joskus loton mainoksessa : ) (siitä on aikaa ,taisi olla sellainen mainos joka liittyy saunaan tavalla tai toisella ,olin itse todella pieni silloin :) )
-Ystäväni naapuriin noin 3km päästä itsestäni meinasi muuttaa Jari Sillanpää
-Olen seurustellut jääkiekosta tutun maalivahdin Mika Virtasen pojan kanssa (Pelasi puolikautta HIFK:ssä : D )
- Kaukainen sukulaiseni on joskus 1500 (tai vastaavalla yhtä kaukaisella vuosiluvulla) lukenut Punaisenmanifestin jossakin : D
-Sukulaiseni ovat olleet rakentamassa presidentin linnaa

Muuta ei juuri nyt tule mieleen : D
ainiin ja sisko on ollut telkkarissa jossain ruotsinkielisessä ohjelmassa jossa puhuttiin ringetestä niin siskon joukkuetta kuvattiin : )
Pikkusisko oli kerran kanssa telkkarissa tosin ihan sivuosassa en tiedä vain miksi : D

shazzer

Niinnojuu. Sm-liigassa pelaa kotipaikkakunnalta oleva mies joka on käynyt isoveljen kanssa koulua.
Ja Suomen tämän hetken ykkös-mieshiihtäjän satun tuntemaan veljen kautta. Enpäs nyt tuostakaan enempää uskalla paljastaa jos miut tunnistetaan vaikka silti kaukaa haettu

shazzer

Määritellään sana melkein :D
Mutta jos saa oikein kaukaa hakea, niin minun täti on ollu Jari Sillanpään lapsenvahti kun Jarta oli pikkupoika :lol: Joo no ollaan melkein sukua :roll: :lol:

xaz

melkein on juurikin niin kuin jokainen sen itse käsittää :lol:

mitä muistaa siitä edeltävästä ketjusta, niin siellä oli just tyyliin 'olin tänään samassa sporassa Tuomas Enbusken kanssa' ja toiki oli varmaan mun postaama ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat