suomen unelmien poikamies - Viihde ja kulttuuri

Jesssi-

Mie oon nyt ihan ulkona missä vaiheessa tää koko sarja on menossa mutta siis Meri ja Bettina enää jäljellä?Taitaa olla Antti mieltyny blondeihin...Se valintajakso on pakko katsoa(sitten kun se joskus saattaa tulla)

Sivut

Kommentit (190)

Kylpyankka

Mut aatelkaas niitä naisia ketä sinne ohjelmaan on valittu: ne on ihan onnesta muikeena odottamassa unelmien poikamiestä, ja sit esiin astuukin tollanen.. no tollanen! :lol: Mä ihan oikeesti luulin kun se mainos tuli ekan kerran että se on joku parodia :D

nele

Haha, kiva lukea ihmisten kommentteja täällä Antista :). Kaveri kun on sattunut tapailemaan tuota samaista ukkoa.. Oli tipahtaa tuoliltansa jo kun näki Cosmo-kalenterin (ja lahjoitti kalenterin muuten eteenpäin kun ei halunnut miestä seinällensä) ja vielä pahemmin kun sai tietää että mies ohjelmassakin :D.
Harmi etten pääse näkemään. Miehestä en tiedä mitään, en ole itse nähnyt, joten olisi ollut hauska katsoa telkkarista minkälaista ukkoa se kaveri hetken aikaa katseli.

papuna

tästä tulee varmaan jotain ihan kaaoottista :-s nooh,kuka tykkää,kuka ei... mutta itse aion kyllä katsoa JOKA jakson ja nauraa niin tälle suomi-versiolle :mrgreen:

en itsekkään ole mikään "unelmainen",mutta mistä näitä kilpailijoita tonne oikein otetaan!?!?! #-o :-s
yksikään tyyppi ei herätä MITÄÄN mielenkintoa (ainakaan vielä ;) ) mutta silti katton saletisti :oops:
kumpa olis saanut vähän särmäkkäämpiä tyyppejä mukaan...
mutta toisaalta,en nyt ihan täysin voi näillä infoillakaan tuomita ketään.saapi nähdä...

denise

Muistaakseni alkaa 6.2... Sama mulla kans et aion varmasti kattoa joka jakson ja nauraa vedet silmissä :lol: Vähä pelottavan näkönen se "unelmien" poikamies :o
Eikös tää suomiversio oo kuvattu Espanjassa vai muistanko väärin..

Rasberry

Joistain Iltalehden sivuilta esimerkiksi.

Se äijä on oksettava, just sellanen blingblingbeckham, pliis :roll: hävettää kun tällaisia pitää väkisin tunkea Suomeen.

k87

se äijä on niiiiiiiin limanen. (taisin jo toisessa ketjussa käydä mainitsemassa). sit ne naiset on kaikki joitan tradenomi-parturi-kampaaja-kosmetologeja. kaikki toistensa peilikuvia. mut pakkohan se varmaan sit on katsoa :lol:

enkelin

mun mielestä kans se mies on jotenkin tosi pelottava ja limainen. eroottinen tanssija, ei ehkä ihan minun mielikuvani unelmien poikamiehestä! :shock:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat