Pasila tv-sarja - Viihde ja kulttuuri

zera

Katsoiko kukaan Pasila nimistä tv-sarjaa silloin kun se tuli? Itse olen innostunut nyt katsomaan youtubesta niitä vanhoja jaksoja, ja se on aivan loistava sarja! Toivoisin, että se alkaisi uudestaan tai, että siitä tehtäisiin joku dvd paketti.. :)

Marimma// Lisäsin ton tv-sarjan tohon otsikkoon :)

Sivut

Kommentit (60)

enkelin

mä kattelin aina silloin tällöin. mulla kävi kans vähän silleen, et en enää telkkarista kerennyt sitä katteleen, mutta sit youtubesta on tullut jonkin verran kateltua. ihan huippusarja! oli ihan hassuja tilanteita, kun huomasi jonkun kaverin vetävän jotain juttua pasila-tyylillä, ja sit ite lähti mukaan ja kohta molemma nauro kippurassa, et ei ole totta, säkin katot pasilaa :lol:

Kylpyankka

Juu, tykkään suuresti. Mä en kans kattonu niitä ikinä telkusta, mutta youtubesta olen sit katellu ja nauranu itteni kipeeks niitten kans :lol:

xaz

Toinen tuotantokausi on käsittääkseni ihan suht piakkoin tulossa.
Itellähän on ekan kauden jaksot levyllä :D ja on todella loistavaa kamaa! Iskee just meikän huumoriin :D

..se on jännä.. :lol:

catrine

Heh, mulla kävi niin että ensin hajoilin kaikkiin kavereihin jotka veisteli jatkuvasti Pasila-läppää ja vannoin, että musta ei tuu tommosta... Sitten katoin ihan mielenkiinnosta yhden jakson ja siinähän sitä mentiin. Itse katoin siis vielä silloin kun se tuli telkkaristakin, ja silloin ainakin noita jaksoja pystyi kattomaan myös YLEn sivuilta ihan ilmaseksi.

Nyt vaan toista kautta odottelen. (ja saan ahdistuskohtauksen aina kun kuulen Phil Collinsin Another Day in Paradisen :D)

enkelin

mä satuin kattomaan just ton phil collins darra jakson ekana, vähän mä repeilin! oli just joku hemmetin lauantai-ilta, olin yksin tylsistyneenä kämpillä, eikä ollut tekemistä, ja telkkari sattui olemaan auki ylen kanavalta. sit jäin vaan kattoon, et mikä hemmetin juttu tää on. voi kun ois vähän enemmän aikaa, niin alkaisin heti katteleen pasilan kaikki ekan tuotantokauden jaksot uudelleen :lol:

-Nadia-

Eks Pasilan kaikki jaksot löydy ihan netistä ja niis ei oo mun mielestä sensuuria. Tais olla joku ylen sivu, sieltä mä ainaki katoin ne kaikki.

JigglyPuff

2kausi sais jo alkaa! :I ei jaksa oottaa!

hittoko pasilan sivuilla ei voi enää kahtoa niitä jaksoja eikä oo rahaa toho dvdseenkää. pakko kait kahtoo youtubes

celia

zera: Minulle kävi vähän samoin kuin sinulle. En sillai katsonut kyseistä sarjaa kun se tuli telkkarista. Youtubesta sitten aloin katsomaan ja ostin DVD:n. Ihan huippusarja! :lol: Se poliisipäällikkö ku selitykset menee vähän överiks, ja sit se "se on JÄNNÄ juttu" ahaha :lol:

Varietease

Katsoin kyllä Pasilaa, loistava. Löysin sen joskus vähän vahingossa jumitellessani tv:n ääressä, ja sille tielle jäin. On se JÄNNÄ!

Jesssi-

Tämähän osottautui aivan hulvattomaksi sarjaksi :D Pikkuveli eilen kyseli että olenko nähnyt Pasilaa ja ihmettelin että mikä se sellanen on.Sitten koulussakin ihmiset tästä puhui ja tänään piti katsoa jaksoja Youtubesta.Enpä olekaan pitkään aikaan nauranut niin paljon jollekin sarjalle niin paljon kun nauroin tätä katsoessa :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat