Sing Star - Viihde ja kulttuuri

camomilla

No kuinkas monella on toi suosittu Sing Star peli?

Itse sain Playstation 2:n joululahjaksi kullalta ja siihen Sing Star 90's pelin ja mikrofonit. Olin sitä kovasti toivonut joten olin todella onnellinen.

Ostettiin vielä Legendat ja Rock Ballads pelit, ja listalla on vielä monta peliä mitä haluan. On kyllä tullut laulettua paljon, ja aion järjestää parin kaverin kanssa Sing Star bileetkin (voi naapureita!).

Mitkä kappaleet on teidän lempi-laulettavia? :D

Kommentit (14)

JJEMMY

Mie oon kerran kännissä hoilannu tota :lol: Enkä kyllä just nyt muista kappaleita :roll: Mut ihan mukavaa touhua, vaikka vähän masentaakin kun laulan suurimmaks osaks nuotin vierestä :lol: Kun siinä sen huomaa kun se viiva kulkee siinä.

catrine

Pelattiin viime vuonna tosi aktiivisesti kaveriporukassa varmaan nelisen kuukautta putkeen, mutta sitten multa ainakin loppu hetkeks into. Nyt sitten taas on hankalampi päästä pelaamaan, mutta kyllä aina kun jossain PS2:n näkee alkaa tehdä mieli hankkia sellainen ihan SingStarin takia jo...

Jotenkin se on vaan tosi kiva peli, tykkään yleensäkin laulamisesta ja tossa siihen yhdistyy hauskasti se pisteidenhaalinta... Mutta kyllä mua vähän vieraampien ihmisten edessä ujostuttaa kauheasti pelata, kivointa on kun ympärillä on vaan semmosta porukkaa jonka edessä on jo muutenkin nolannu ittensä sata kertaa :D

papuna

pelaillaan melko usein kavereiden kanssa :D
on mielestäni huisin hubaa hommaa! usein kyllä ihan illan istujaiset järjestetään pelin ympärille. hassua,mutta selvinpäin lähinnä tästä tykkään,en oo tainnut kuin kerran naukkailla samalla :shock:

aicha

Sain Singstarin muistaakseni viime jouluna vanhemmilta lahjaksi. Olin pelannut peliä jo aikaisemmin kaverin luona ja toivoin sitä omakseni. Lopulta sain sen ja oon vieläki innoissani siitä pelistä. Tykkään laulaa ja peli juuri minua varten :D Ärsyttää vaan, kun eräs ystäväni kävi pelaamassa kanssani ja nyt joka biisin top5-listalla ensimmäisenä loistaa kaverini nimi. Tyttö nimittäin osaa laulaa ;D No mulle on ainakin nyt haastetta, että pääsisin ykköseksi.

glitter_

Mulla ei tätä peliä ole, mut oon kavereilla pari kertaa laulanu. Pitäis varmaan jossain vaiheessa ostaa vaikka en mikään kovin hyvä laulaja olekaan. :lol:

marika_

Mä oon myöskin kaverilla lauleskellu, ja onhan tuo ihan kiva :) Oon kyllä tosi huono laulaan, et ihan vieraiden edessä taitas jäädä, mut eipä tuo tutummalla porukalla haittaa.

camomilla
Emmily_
Ju-huu, se on kiva peli!!! :) Ootteko pelannu sitä Eyetoy-kameran kanssa? :)

Jahaa, mites se peli toimii sen Eyetoyn kanssa?

Jess tuli taas uusi levy joka pitää haalia kokoelmiin. Olen kansk levyä jopa hakenut ruotsista asti :lol:

Tikkis

Poikakaverini sisko omistaa aika montakin Sing Staria. Sen kanssa ollaan monesti skabailtu tossa pari vuotta taaksepäin. Nykyään jäänyt vähän vähemmälle. Mutta hullunhauska pelihän se on!

Lempipiisejä ovat mm.
Keane - Somewhere only we know (Pop)
Madonna - Papa don't preach (Legendat)
Depeche Mode - Enjoy the silence (Legendat)

Tykkään muutenkin kovasti noista lauluista joten onhan niitä kiva laulellakin! (:

Sausage

Meille hommattiin ps3 ja siihen minulle singstar joululahjaksi, sitä ennen oli kaverilla tullut pari kertaa tuota pelattua. En osaa sanoa mikä olisi oma lempibiisini kun niitä nyt on muutama mm. Coldplayn Fix You.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat