Hurtta ja stara - Viihde ja kulttuuri

Amorous

Hurtta ja stara alkoi siis tänään 3.2. Sarjassa kahdekan julkisuuden henkilöä saa koulutettavaksi löytökoiran. Yhdessä eläinkouluttajan avulla koiria koulutetaan erilaisissa agility- ja tottelevaisuuskokeissa. Tuomarit sekä katsojat pudottavat joka viikko yhden parin pois. Kilpailusta pudonnut koira joko adoptoidaan, tai sitä kouluttanut julkkis voi niin halutessaan pitää koiran itse.

Mitäs tykkäätte tästä ohjelmasta? Julkkiksista? Koirista? Tuomareista? Yleensäkkin ohjelmasta. :)

Sivut

Kommentit (33)

Tsein

En henk.koht. ymmärrä ketkä jaksavat katsoa ohjelmia, joissa julkkikset (tai semi- sellaiset) yrittävät suoriutua erilaisista tehtävistä. Sama oli tämä Sirkus-ohjelma. Ideat tuntuvat tosi kepoisilta näihin "julkkikset osaa"-sarjoihin.

Amorous

Musta tää ohjelma oli hauska. :) Odotin että se olis ihan tylsä ja käänsin vaa teeveen neloselle sattumalta. Seurasin sitten loppuun asti. Tosi hellyyttäviä ne koirat ja mielestäni hyvät julkkiksetki tuonne valittu. :)

Tähtisumu

Mie ajattelin kanssa tuossa aikasempaa, et voi jeesus mikä ohjelma, mutta kun katoin vahingossa sitä, niin kyllä se vei mennessään :) Etenkin, kun ne koirat on välillä ihan (hyvässä mielessä) hukassa :D Ne on niin lutusia!

leeah

Mä en eka tajunnu et mikä idea tässä on, ku aattelin vaan että hohhoijaa.. enkä jaksanu lukea mitään ohjelmatietoja :roll: Mut katsoin ihan sattumalta ja oli se ihan hyvä, mua vaan tällä hetkellä itkettää hirveesti kaikki.. ni kyyneleet silmissä katsoin ku ne koirat oli ni ihania :lol: Jussi 69 oli kyl tosi yllättävä, se oli tosi sulosesti tosissaan sen koiran kans "nää safkat on täs toises kädes" :lol: Itsekin tajuan agilitystä jonkinverran ja siinä pitäisi siis osata molempia käsiä käyttää :wink:
Tässä ohjelmassa ne joutuu ihan oikeesti tosissaan olla mukana, koirien kanssa ei juurikaan pysty esittää, jos haluaa saada tuloksia aikaan niin pitäis osaa aidosti eläytyä siihen hommaan, kiva katsoa :)

marimma
Amorous
Hurtta ja stara alkoi siis tänään 3.2. Sarjassa kahdekan julkisuuden henkilöä saa koulutettavaksi löytökoiran. Yhdessä eläinkouluttajan avulla koiria koulutetaan erilaisissa agility- ja tottelevaisuuskokeissa. Tuomarit sekä katsojat pudottavat joka viikko yhden parin pois.

Tähän jatkan näinkin oleellista tietoa kun

"Kilpailusta pudonnut koira joko adoptoidaan, tai sitä kouluttanut julkkis voi niin halutessaan pitää koiran itse."

:)

Amorous

^ Ohops. Tärkeä tieto unohtu sieltä. :) Lisäilin sinne. Kiitti marimma.

Mua ärsyttää se naistuomari. Jotenki niin ärsyttävä ku keksii huonoo sanottavaa lähes jokaisesta. Tai onhan se hyvä että sanoo suoraan, mutta vois vähä muotoilla sanojaan toisin. Särähti korvaan pahasti sen sanomiset.

JJEMMY
Amorous

Mua ärsyttää se naistuomari. Jotenki niin ärsyttävä ku keksii huonoo sanottavaa lähes jokaisesta. Tai onhan se hyvä että sanoo suoraan, mutta vois vähä muotoilla sanojaan toisin. Särähti korvaan pahasti sen sanomiset.

^ JOO! :x Äitin kanssa katottiin ja hyvä ettei samaan aikaan sanottu et eiks tuo nainen voi välillä antaa ees pikkusen hyvää palautetta :?

Rasberry

Harvinaisen turha ohjelma mun mielestä.. :roll: Ymmärtäisin jos julkkikset esiintyisivät [u]omien[/u] koiriensa kanssa. Mut ei kyl iskenyt yhtään, jotenkin tosi onttoa ja väkinäistä :-s

Rasberry
marimma
Eihän siinä juuri ookkaan muuta ideaa kun se että näytetään se kouluttaminen. Vai näytettiinkö?

Ei. Sen takia se olikin niin turha :lol: ja ne "kouluttamisetkin" olivat jotenkin niin maalaisjärjellä ajateltuja, että jos tuo ohjelma on suunnattu koiraihmisille, on heillä jo nuo tiedot hallussa :roll:

Hömppispömppistä.

Msuh
Rasberry
Ymmärtäisin jos julkkikset esiintyisivät [u]omien[/u] koiriensa kanssa.

Minun mielestäni on juuri mielenkiintoista nähdä, kuinka toisilleen tuntemattomat koira ja ihminen sopeutuvat toisiinsa sekä oppivat tulkitsemaan toista osapuolta :)

Ohjelma ei minusta tuntunut ollenkaan kuivalta. Harmi vain, että se tulee hieman huonoon katseluaikaan...

Jussi69 oli mielestäni oiva valinta tähän ohjelmaan, sillä tuon näköistä heppua ei aivan heti uskoisi näkevänsä puuhaamassa karvaturrin kanssa :D Hänestä tuli ensimmäisessä jaksossa esille ihanan sympaattinen puoli, kuten myös muistakin ohjelman julkkiksista.

Muut julkkisvalinnat menivät sitten enemmän tai vähemmän metsään. Hieman tunnetumpia olisin toivonut ja Satu Silvon ehdottomasti pois! :x Siihen Wilma Schlizewskin koiraan ihastuin, Vilikö sen nimi nyt oli :mrgreen:

Jesssi-

Ai vitsi ne koirat on ihan ylisulosia!En kyllä ihan ymmärrä sen ohjelman ideaa mutta väliäkö tuolla kun saa niitä koiria katella :) Niistä julkkiksista suosikki on aivan ehdottomasti Jussi69,täydellinen yllätys kyllä miulle oli se.Sitten se näyttelijä Jukka jonka sukunimeä en muista on kanssa hyvä.No niistä muista en sitten tiedä,turhimmat on ainakin Teija ja se vanha mies.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat