Ketonen & Myllyrinne - Viihde ja kulttuuri

Tsein

Muita sarjan faneja? Mielestäni paras kotimainen komediasarja ikinä. Ihan tajuttoman hyviä oivalluksia paikoitellen ja huonoimmillaankin loistokasta.

Sivut

Kommentit (23)

Tsein

Miten ei voi tajuta? Sehän on ihan huippukomiikkaa :D

Vastaiskuna idunpipertäjille (=kasvissyöjille):
"Juha on barbaari ja se on ollu jo pari vuotta." :D

leeah

Loistava :lol: Katoin ekaa ketaa koko jakson viime lauantaina (?) ja taisin sunnuntainaki vähä. Nauresken usein ihan oudoissakin kohdissa, ihan kuollakseni siinä kun se toinen siellä kokouksessa paljasti kaikkien kuullen rakastavansa sitä työkaveriaan, sit tää toinen vaa lopuss pienen hiljaisuuden jälkeen kysy et soittiko tää sen vaimolle.. sit ottivat kädestä kii ja lähtivät .. ahahahaha :lol:

k87
Tsein
Miten ei voi tajuta? Sehän on ihan huippukomiikkaa :D

mies näytti mulle youtubesta pari pätkää ja mä olin ihan et :-s ukko nauraa röhöttää ja m en tajunnu mitään. siinä oli joku rahastosijoittajaneuvoja joku sit ihan kirjaimellisesti kus! asiakkaitaan silmään. tuotakaan en ite tajunnu ennenkun mies sano et "kus! silmään :lol:"

kai mä oon sit tyhymä tai jotain mut ei uppoa.

edit. olikin sensuuria..

glitter_
*marjis*
mä meinaan aina kuolla nauruun ku katon tota!!!!ihan huippu ohjelma :lol:

haha! sama juttu. :lol: Onneks youtubesta pystyy niitä vanhempia jaksoja kattoa ja nyt tvstä tulee uusia. Ihan parhaita kyl.. saa nauraa kunolla. :)

Nilia

Vanhempaa tuotantoa on tullut tässä käytyä läpi, ja jäinkin heti koukkuun. ei ole kyllä hetkeen tullut naurettua yhtä aidosti, tiedä onko sitten hyvä asia. :?

Toisaalta, näistä uusista jaksoista tuntuu hieman puuttuvan jotain, tai tuntuvat jotenkin väkisin puserretuilta.

Tsein

Ihanaa, pääsen kohta katsomaan! Jäi eka ykköskauden uusinta näkemättä, kun se vaan meni jotenkin ohi. Jäi myös nyt sitten tallentamatta, vaikka aioin koko ykköskauden(kin) laittaa tonne digipoksille talteen. Vähän harmittaa. Kakkoskausi on tuolla poksilla, vois tässä joku päivä jo katsellakin taas kaikki. Mutta jee kohta :D

Tähtisumu

Mie oon kattonu noita kakkoskauden jaksoja, ja on kyllä hyviä :D Se on paras, kun se "johtaja"(?) pyytää sen työntekijän sinne huoneeseen, ja kysyy, onko sillä jotain tiettyä ongelmaa (mikä sillä itellä on) :lol: :lol:

Tsein

Tänään sarjan viimeinen jakso toistaiseksi. Tai se varsinainen viimeinen jakso tuli jo viime viikolla, tänään tulee tämä "making of". Voin kyllä jo kuvitella, että tänään pääsee nauramaan ihan kippurassa. Pilalle menneet kohtaukset on yleensä aina hyviä, oli ne mistä ohjelmasta tahansa ja käsittääkseni niitäkin tuossa ohjelmassa tänään nähdään.

celia

Se "me haluttas kertoo sulle Luciferista"-sketsi oli ihan huippu :lol: Sen naisen puhetyylistä tuli ihan yks työkaveri mieleen, puhuu vähän samalla tyylillä.

Tsein
celia
Se "me haluttas kertoo sulle Luciferista"-sketsi oli ihan huippu :lol: Sen naisen puhetyylistä tuli ihan yks työkaveri mieleen, puhuu vähän samalla tyylillä.

Heh, se oli kyllä ehkä paras sketsi kakkoskaudelta, "Meidän Juha on barbaari"-sketsin lisäksi. Jos olitte kanavalla jo subbarin ohjelmajuonnon aikana, niin tämä neiti Juontajahan vihjaisi, että vapun jälkeen on luvassa uusinnat. Käsitin, että nimenomaan ykköskauden uusinta, mikä olis ihan huippua!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat