Provinssirockin juhlavuosi + Foo Fighters! - Viihde ja kulttuuri

ruu

No niin vihdoin sain lipun ostettua :D 3 päivän sellaisen. Eihän täs oo ku kolme viikkoa odottelua ;D viime vuonna tuli käytyä ruississa ja ankassa. Ankkaan meen tänäki vuonna mut ruissi on viel auki. Tosin toi ruisrock houkuttelee aika pahasti mua mut täytyy vähän miettiä tota rahaaki ku aikas kalliita nuo liput :/ plus sit viel matkat, leirinnät ja kaikki raha mitä menee itse paikan päällä. Ei ihan halpaa hommaa.. mut on se kyl sen arvosta :D
Provinssis odotan eniten disco ensemblee, foo fightersia, billy talentia, serj tankiania, danko jonesia ja von hertzenin veljeksii.

Sivut

Kommentit (53)

Lukretia

Meitä ei oikein innosta leirintäalueella yöpyä. Yritin tosiaan eka noita hotelleja, mutta ihan täynnä kaikki. Kun en ole aiemmin festareilla käynyt, en jotenkin tajunnut, että se hotellihan täytyy varata samaan aikaan kuin liputkin ostaa. Mutta onneksi saatiin mökki (tosin sinne on vähän ajamista).

Laurau
ruu
Provinssis odotan eniten disco ensemblee, foo fightersia, billy talentia, serj tankiania, danko jonesia ja von hertzenin veljeksii.

ouu kuulostaa munkin mielestä aika hyvältä! :) tohon listaan itelleni lisään vielä ehdottoamsti Linkin Park, Co&Ca, Downstairs ja The Sounds <3 m-m-mmm! kyllä riittää herkuteltavaa ;)
viime provinssin von hertzen brosin keikka oli ihan mieletön, voisin sanoa että koko provinssin paras, eli tämän vuoden keikkaa odotellessa!

me ei olla vieläkään saatu ostettua lippuja! nyt olis kyllä rahaa että vois ostaa, mutta...jotenki ei viel raaski :D vaikka ihan samahan se on missä vaiheessa ne ostaa, kun joka tapauksessa joutuu ne maksamaan. :roll: (no shit, sherlock?)

vähän tota majotushommaa viel kelaillaan, et jospa sitä menis jollekin tutulle s-joelle punkkaamaan. periaatteessa ei nyt se leirintäaluekaan nappaa, kun on muutenkin niin kalliit noi liput nyt, sit tarvis vielä maksaa auto - ja telttapaikasta. :?

Laurau
Lukretia
Ääh, missäs ootte yöpyneet? Jäi vähän myöhäseks tämä yöpaikan hankinta, kun ei teltassa nukkuminen innosta. Kaikki hotellit ovat tietenkin jo ihan täynnä. Onko täällä seinäjokelaisia tai muita asiasta tietäviä? Onko siellä päin muita majoitusvaihtoehtoja (koulutkin täynnä jo) tai ilmoittavatko esim. yksityiset asuntonsa "lainaajat" jossain lehdessä/netissä tms.?

itse oon aina festarihenkeen kuuluen yöpynyt törnävän leirintäalueella ja upeeta on ollut ;) paras meininki!
en vois kuvitellakaan yöpyväni festareiden ajan hotellissa..kukin tavallaan, mutta ne tosiaan saattaa olla jo ihan buukattu (oot ilmeisesti tiedustellut?).
kannattaa käydä kattelemassa provinssin kotisivuja (http://www.provinssirock.fi/) ja sieltä keskusteluosiosta kenties käydä kyselee majoitusvaihoehtoja paikallisilta. Keskustelualue siellä on suht vilkas, joten suosittelen sitä :) ---> http://forum.provinssirock.fi/

huomaa tää: http://www.provinssirock.fi/uutiset_18.html !

VanishingLight

Taisin tulla uskoon FF:n aikana :'D Voi luoja mikä keikka! Se oli aivan unelmien täyttymys!! Ja pääsin vielä toiseen riviin, huh.

Hyviksi kakkosiksi jäivät sitten Danko Jones, Diablo, Rotten Sound, Von Hetzen Brothers, Ylppö ja Ihmiset, ...

Sausage

Itse odotan provinssia täällä ihan innoissani, ei malttaisi millään odottaa kesäkuuhun asti. Paremman puoliskon kanssa lähdetään sinne ihkuttamaan (:lol:) ainakin Linkin Parkia, Billy Talentia, Paramorea ja Foo Fightersia. Tää on vielä tämän tytön ensimmäinen provinssi, niin odotan jännityksellä että mitä kaikkea jännää sielä tapahtuu :D

Lukretia

Ääh, missäs ootte yöpyneet? Jäi vähän myöhäseks tämä yöpaikan hankinta, kun ei teltassa nukkuminen innosta. Kaikki hotellit ovat tietenkin jo ihan täynnä. Onko täällä seinäjokelaisia tai muita asiasta tietäviä? Onko siellä päin muita majoitusvaihtoehtoja (koulutkin täynnä jo) tai ilmoittavatko esim. yksityiset asuntonsa "lainaajat" jossain lehdessä/netissä tms.?

Laurau

Eli provinssirock täyttää tänä vuonna 30v, mahtavat esiintyjät tod.näk. luvassa. Pääesiintyjäksi on jo varmistunut Foo Fighters! \:D/

hyvissä ajoin jo tässä alkutalvesta laitan tän keskustelun, vaikka kesään on vielä aikaa, mutta haluan lämmitellä tällä ajatuksella... :lol: provinssia ootan kovasti!

eli, kuinka moni menossa tai suunnittelee menoa? kuinka monena vuonna oot aikaisemmin ollut?
mitä esiintyjiä tuon FF:n lisäksi toivoisit?

rage against the machine olisi ihan jees ;)

enkelin

itse en ole koskaan provinssissa ollut, mutta foo fighters on kyl sen verran kova nimi, et vois kyl suunnitella lähtöä seinäjokea kohti :D
jos jotain muita bändejä sinne saisin nimetä, niin ehdottomasti haluaisin katsastaa jotain suomalaisia bändejä, kuten yup:n, cmx:n, sekä irinan. ulkomaisia suosikkeja sinne tuskin tulee... mut noilla yhdistelmillä ottaisin suunnakseni provinssin, ehdottomasti :)

Laurau
enkelin

ulkomaisia suosikkeja sinne tuskin tulee...

mitä suosikkeja, jos saan kysyä? (:
eihän sitä koskaan tiedä! ;) en olis ihan heti kyl uskaltanut toivoa, että Foo fighters sinne saataisiin mutta...ah! <3

enkelin

system of a downia lähinnä... :) vaikka kuulinkin kyl huhun, et se ois tulossa tässä kohta suomeen keikalle! en vain mistään löytänyt mitään tietoa moisesta, toivottavasti ei ollut uutisankka! :shock:

Laurau

mutta systeemihän on tauolla vielä...että ei ainakaan ihan lähiaikoina taida olla tulossa- valitettavasti.
korkeintaan serj tankian tulee sooloilemaan, mikä olis kyllä upee! (:
ja mikä ettei, eihän se soad mun mielestä mikään mahdoton idea olis. siis jos ne vaan keikkailis tällä hetkellä..

JJEMMY

En oo ikinä saanu aikaseks lähteä provinssiin :lol: 2006 oisin kyllä HIMin takia tullu mut suunnitelmat vähän kaatu. Jos tänä vuonna HIM ois paikalla ni mie oon messissä! :lol:

Laurau
JJEMMY
En oo ikinä saanu aikaseks lähteä provinssiin :lol: 2006 oisin kyllä HIMin takia tullu mut suunnitelmat vähän kaatu. Jos tänä vuonna HIM ois paikalla ni mie oon messissä! :lol:

suosittelen oikeasti! Ihan mieletön festarimeno <3
muistelen lämpimästi vuoden 2006 HIM:n keikkaa provinssissa..
käveltiin lavan ohi kun HIM oli soittamassa, tokaisin (suht kovaan ääneen) että "Ville Valo on h*mo" (tiedän, olen kypsä ihminen) ja joku jätkä siinä mun vieressä sanoi että "No niin todellakin on!" :lol:
tällaisia muistikuvia siltä keikalta..[size=9]en ole HIMin suurin fani.[/size]

jennie

Tarkennukseksi niille, jotka eivät vielä tiedä: Foo Fighters on Dave Grohlin, entisen Nirvana-rumpalin, vuonna 1994 perustama rockyhtye. Aluksi se oli Grohlin sooloprojekti, mutta ensimmäisen albumin, Foo Fightersin, ilmestyttyä vuonna 1995 hän kokosi ympärilleen yhtyeen. Yhtyeen nimi tulee toisen maailmansodan aikaisista "foo-hävittäjistä". Foo Fightersin rumpalilla Taylor Hawkinsilla on myös oma sooloprojekti, jonka nimi on "Taylor Hawkins And the Coattail Riders", joka julkaisi debyyttinsä vuonna 2006. Tästä huolimatta Hawkins on keikkaillut Foo Fightersin kanssa. http://fi.wikipedia.org/wiki/Foo_Fighters

enkelin
Laurau
mutta systeemihän on tauolla vielä...että ei ainakaan ihan lähiaikoina taida olla tulossa- valitettavasti.
korkeintaan serj tankian tulee sooloilemaan, mikä olis kyllä upee! (:
ja mikä ettei, eihän se soad mun mielestä mikään mahdoton idea olis. siis jos ne vaan keikkailis tällä hetkellä..

niin minäkin olin lukevinani, mutta sitten radio rockin juontaja oli puhunut jotain, kaverini kertoi. hitsi, ois kyl mahtava nähdä jabät livenä. mä en mikään intohimoinen fani ole, eli en tiedä yhtyeestä ihan kaikkea, en siis seuraa aktiivisesti uutisia, mutta musiikki on silti kovaa kolahtanut.
tajusin just, että en taida fanittaa mitään yhtyettä ihan todenteolla! höh, pitäis alkaa kuunteleen musiikkia enemmän!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat